Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






СМАКИ І ЗАХОПЛЕННЯ

Мета

Показати, що кожна людина унікальна, має свої смаки та захоплення; дати зрозуміти, що відмінність смаків – не причина для суперечок; вчити розрізняти корисні та шкідливі захоплення; формувати корисні звички.

Результати навчання

Наприкінці заняття учні мають уміти:

  • пояснити терміни «смаки» та «захоплення»;
  • назвати свої захоплення та членів своєї родини;
  • розрізняти корисні та шкідливі смаки та захоплення;
  • пояснити, чому слід вибирати захоплення з користю для здоров’я.

Обладнання і матеріали

  • ватман для плаката «Захоплення нашого класу»;
  • маленькі аркуші паперу за кількістю учнів;
  • 4 аркуші з надрукованими заняттями: «ЗАЙМАТИСЯ ТАНЦЯМИ, ГРАТИ У ФУТБОЛ, ПАЛИТИ, ЇСТИ ОВОЧІ ТА ФРУКТИ, КАТАТИСЯ НА РОЛИКАХ, ГРАТИ В СНІЖКИ, КУПАТИСЯ В РІЧЦІ, ДОВГО ДИВИТИСЯ ТЕЛЕВІЗОР, ГРАТИ В РУХЛИВІ ІГРИ, ДОВГО ГРАТИ В КОМП’ЮТЕРНІ ІГРИ, ЗАЙМАТИСЯ МАЛЮВАННЯМ, ЗАЙМАТИСЯ У МУЗИЧНІЙ ШКОЛІ».
  • Робочий зошит (с.56-57).

Читайте також:

  1. Він зажадав рішучих дій: захоплення Зимового палацу та повалення Тимчасового уряду.
  2. Водозабірні споруди для захоплення поверхневих і підземних вод
  3. Дії, спрямовані на насильницьку зміну чи повалення конституційного ладу або на захоплення державної влади (ст. 109 КК).
  4. Захоплення
  5. Захоплення заручників: особливості ЮСЗ
  6. Захоплення Литвою і Польщею українських земель. Політика Гедиміна і Ольгерда.
  7. Злочини, спрямовані на на насильницьку зміну чи повалення конституційного ладу або на захоплення державної влади – ст. 109 КК.
  8. Послаблення Русі, провідна роль на українських землях Галицько-Волинського князівства, поступове захоплення цих земель іноземними державами.
  9. Розподіл і захоплення українських земель Литвою, Польщею та іншими державами




Переглядів: 514

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Обладнання і матеріали | Що підготувати заздалегідь

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.003 сек.