МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||||||||||||||
Що підготувати заздалегідьОбговорити з батьками, який товар вони купували тільки через те, що спокусилися рекламою. Орієнтовний план тренінгу
Стартові завдання (повторити попередній матеріал і перейти до нового ) 1. Пригадати з попереднього уроку презентацію талантів і назвати, хто вразив своєю майстерністю. 2. Назвати тему і завдання уроку. 3. Покласти на столі яблуко, апельсин, мандарин, ківі і якийсь невідомий предмет, загорнутий в кольоровий пакетик. Запропонувати дітям «купити» собі продукти. Діти вибирають яблуко, апельсин, мандарин, ківі, але не «купують» пакетик. Тоді вчитель знову кладе той же набір, але розказує, що в пакеті дуже смачна, корисна цукерка. Її смак неповторний і т. п. Після цього більшість дітей «купить» цей пакетик. - Діти, я вам розрекламувала товар, який не продавався, і ви його розкупили. Ви самі переконалися в силі реклами. А тепер я вас переконаю в тому, що вірити рекламі слід не завжди.
Робота в парах (пригадати правило прийняття зважених рішень) Прочитати текст у підручнику на с. 118. Назвати рішення, які приймали вранці. Об’єднати дітей у пари. Пригадати правило світлофора для прийняття зважених рішень – вчитель ставить завдання, діти в парі обговорюють. - Ви вирішили поснідати. Перед вами вибір – каша або сухарики.
Інформаційне повідомлення (довести, що мета реклами – продати товар) Прочитати повідомлення в підручнику на с. 119. Розглянути малюнки і пояснити різницю між тим, що обіцяє реклама, і тим, що виходить насправді. - Пригадайте, чи доводилося вам купувати щось саме під впливом реклами. - Чи дійсно ця покупка була для вас необхідною? - А що купували ваші батьки? (Результати домашнього обговорення). Руханка (виконати рухливі вправи) Вчитель читає рядок вірша, діти присідають і говорять «Не купую», або підстрибують і говорять «Купую». Ось сухарики в пакеті. (Не купую) Макарони і спагеті. (Купую) Чіпси смажені хрусткі. (Не купую) А ось булочки м’які. (Купую) Помідори з огірками. (Купую) А ось фанта з бульбашками. (Не купую)
Робота в групах (довести, що корисне не потребує реклами) Прочитати вірш у підручнику на с. 120. Об’єднати дітей у три групи. Кожній групі роздати аркуш паперу А-4. Запропонувати дітям написати продукти у дві колонки: 1 – які часто рекламують, 2 – які рідко або ніколи не рекламують. - Подумайте, чому ці продукти не потребують реклами? (Бо вони корисні, люди й так їх купують). - Навіщо рекламують продукти першої групи? (Щоб їх більше купили). Висновок: мета реклами – продати товар. Підсумкові завдання (закріпити отримані знання) 1. Доповнити речення: «Не зажди слід купувати те, що пропонує реклама, бо …». 2. Пограйте у гру. Вчитель пропонує певний «товар» (фантик з-під цукерки, коробка з-під олівців, ручка без стержня і т.п.), діти мають його розрекламувати – надати йому якомога більше переваг. Перемагає той, чий товар «купило» найбільше дітей.
Читайте також:
|
||||||||||||||||||||
|