Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






ВВЕДЕННЯ

Ігуменцева Н.Є.

Стеба А.А.

 

 

Пасажирські перевезення

 

Поточний контроль 2

Змістовні модулі 3-4 .

Маркетинговий аналіз круїзного ринку

Методичні вказівки

до виконання розрахунково-графічної роботи

 

Напрям підготовки 6.070101 «Транспортні технології»

 

 

Одеса – 2013

 

 

МІНІСТЕРСТВО ОСВІТИ І НАУКИ, МОЛОДІ ТА СПОРТУ УКРАЇНИ

 

ОДЕСЬКИЙ

НАЦІОНАЛЬНИЙ МОРСЬКИЙ УНІВЕРСИТЕТ

 

 

Пасажирські перевезення

 

Поточний контроль 2

Змістовні модулі 3-4 .

Маркетинговий аналіз круїзного ринку

Методичні вказівки

до виконання розрахунково-графічної роботи

 

   
Напрям підготовки 6.070101 «Транспортні технології»

 

 

Одеса – 2013

 

УДК 656.214.2

Сильванская Г.М., Ігуменцева Н.Є., Стеба А.А.Пасажирські перевезення. Поточний контроль 2 ,Змістовний модуль 3-4. Маркетинговий аналіз круїзного ринку. Методичні вказівки. – Одеса: Вид-во ОНМУ, 2012. – 57с.

 

Методичні вказівки до виконання розрахунково-графічного завдання схвалено кафедрою «Морські перевезення» Одеського національного морського університету. (Протокол № 27 засідання кафедри від 15 квітня 2013р).

 

 

Методичні вказівки до виконання розрахунково-графічного завдання підготовлені відповідно до діючого навчального плану й робочої програми курсу «Пасажирські перевезення».

 

Методичні вказівки призначено для викладачів транспортних вищих навчальних закладів, аспірантів і студентів спеціальності 7.070101 «Організація перевезень і управління на транспорті» напрямку підготовки 01«Транспортні технології»

 

© Сильванская Г.М., Ігуменцева Н.Є., Стеба А.А., 2012


ЗМІСТ

ВВЕДЕННЯ
ПРАВИЛА ОФОРМЛЕННЯ РОЗРАХУНКОВО-ГРАФІЧНОГО ЗАВДАННЯ  
1. Загальні вимоги
2. Вибір варіанту і оформлення бланку завдання
3. Структура РГЗ і нумерація розділів, підрозділів
4. Ілюстрації
5. Таблиці
6. Написання формул
7. Список використаних джерел
МЕТОДИКА ВИКОНАННЯ РОЗРАХУНКОВО-ГРАФІЧНОГО ЗАВДАННЯ Розділ 1. Характеристика зовнішніх умов експлуатації круїзних суден  
1.1. Загальна характеристика круїзного регіону
1.2. Характеристика заданого судна
1.2.1. Розрахунок комплексного коефіцієнта комфортабельності кают заданого судна
1.2.2. Розрахунок комплексного коефіцієнта комфортабельності заданого судна
1.2.3. Розподіл площі житлового блоку
1.3. Вибір оптимального маршруту
Розділ 2. Кореляційно-регресійний аналіз впливу рівня комфортабельності судна на рівень тарифної ставки  
2.1. Визначення характеру залежності між рівнем комфортабельності судна та рівнем тарифної ставки
2.2. Визначення тісноти взаємозв’язку між рівнем комплексного коефіцієнта комфортабельності судна та добовою тарифною ставкою круїзу
2.3. Аналіз отриманих результатів
Розділ 3. Економічне обґрунтування проектних рішень по створеному круїзному маршруту  
3.1. Розрахунок річних витрат при експлуатації судна на проектному круїзному маршруті
3.2. Розрахунок річних доходів при експлуатації судна на проектному круїзному маршруті
Додаток А. Титульний аркуш розрахунково-графічного завдання 37
Додаток Б. Зразок оформлення бланка завдання 38
Додаток В. Варіанти завдань для виконання розділу 1 39
Додаток Г. Варіанти завдань для виконання розділу 2 45
Додаток Д. Таблиця значень критерію Фішера (F-критерію) 51
Додаток Е. Таблиця значень критерію Ст׳юдента (t-критерію) 52
Додаток Ж. Рішення задачі комівояжера за допомогою засобу «Пошук рішення» програми електронних таблиць Microsoft EXCEL 53
СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 57

 

 

ВВЕДЕННЯ

Розрахунково-графічна робота (РГЗ) має метою надання студентам вміння використовувати на практиці методик проводження маркетингового дослідження певного ринку морських пасажирських перевезень (круїзів), обирати відповідні транспортні засоби (пасажирські судна), використовувати економетричні методи аналізу зв’язків між різноманітними факторами , що впливають на тарфну ставку. Застосовувати методи прогнозування для визначення величин різних кількісних показників що впливають на кон’юнктуру ринку. Вміння проектувати економічно єфективні круїзні маршрути.

Організація пасажирських перевезень нерозривно пов'язана з рішенням економічних завдань, спрямованих на досягнення найбільшої ефективності роботи флоту. У зв'язку з цим третій розділ РГЗ присвячений питанням економіки - фінансовим показникам, економічним розрахункам.

 

 


Читайте також:

  1. I. Введення в розробку програмного забезпечення
  2. Адаптація персоналу: цілі та завдання. Введення у посаду
  3. Алгоритм адресного вибору оптимального безрецептурного вітаміновмісного лікарського препарату, лікарської форми і шляху введення
  4. Аналіз факторів і причин відхилень від плану введення виробничих потужностей і основних фондів
  5. Введення
  6. Введення
  7. Введення
  8. ВВЕДЕННЯ
  9. Введення
  10. Введення
  11. Введення в SNMP




Переглядів: 595

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Електронні ресурси | ПРАВИЛА ОФОРМЛЕННЯ РОЗРАХУНКОВО-ГРАФІЧНОГО ЗАВДАННЯ

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.004 сек.