Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






ТЕМАТИКА ЗАВДАНЬ

Визначаючи перелік справ, які пропонуються для виконання індивідуальних завдань, укладачі цього методичного посібника мали на меті:

· дати студентам можливість перевірити тазакріпити своїзнання, набуті при вивченні різних галузей права,

· розширити своє професійне сприйняття і наповнити новим змістом (з урахуванням міжнародно-правової складової) поняття прав людини з їх розподілом за різними групами та поколіннями,

· деталізувати знання про механізм функціонування Європейського суду як однієї з провідних ланок найдієвішої з регіональних міжнародно-правових систем захисту прав людини – європейської, а також

· отримати уяву про розмаїття справ, що надходять до Страсбурзького суду з нашої держави, і тим самим усвідомити низку найпоширеніших причин, які найчастіше призводять до скарг проти України.

Саме для цього у перелік були включені різні “категорії” справ, наприклад, ті, що отримали статус “пілотної”* (справа «Юрій Іванов проти України»), або найбільш складні та резонансні справи, винесені на усні слухання, хоч зазвичай Суд застосовує письмову процедуру, ( справа «Салов проти України»2005 р.), чи справи щодо яких практикувалися виїзні засідання у складі спеціальної делегації Суду (справа «Давидов та інші проти України»**).

____________________

*) Статус “пілотної” отримує справа, котру Суд вибирає для розгляду зі значної кількості подібних справ, що надходять до нього з однієї країни, систему “пілотних” справ ЄСПЛ запровадив з 2004 року з метою прискорити їх розгляд.

**) Спочатку це була справа «Друзенко та інші проти України» (ухвала від 15 січня 2007 року, заяви №№ 17674/02 і 39081/02). Однак назву справи було змінено, оскільки перший заявник, Друзенко, відмовився від подальшого підтримання своєї заяви.

Перелік справ ЄСПЛ:

1. Фуклев (Fuklev) проти України

2. Зубкова проти України

3. Льома Сусаров проти України

4. Агрокомплекс проти України

5. Шмушкович проти України

6. Олександр Волков проти України

7. Редакція газети «Правое дело» та Штекель проти України

8. Кайсин та інші проти України

9. Астанков проти України

10. Хохлич проти України

11. Замула проти України

12. Совтрансавто-Холдинг проти України

13. Совтрансавто-Холдинг проти України (Справедлива сатисфакція)

Терем ЛТД, Чечеткін та Оліус проти України


Читайте також:

  1. III. Актуалізація опорних знань. Повідомлення теми і завдань уроку.
  2. III. Актуалізація опорних знань. Повідомлення теми і завдань уроку.
  3. III. Актуалізація опорних знань. Повідомлення теми і завдань уроку.
  4. III. Повідомлення теми і завдань уроку
  5. III. Повідомлення теми і завдань уроку.
  6. III. Повідомлення теми і завдань уроку.
  7. IV. Повідомлення теми і завдань уроку.
  8. IV. Повідомлення теми і завдань уроку.
  9. IV. Повідомлення теми і завдань уроку.
  10. IV. Повідомлення теми і завдань уроку.
  11. IV. Повідомлення теми та завдань уроку.
  12. IІI. Формулювання мети і завдань уроку. Мотивація учбової діяльності




Переглядів: 447

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
ЗАГАЛЬНІ УМОВИ ДО ВИКОНАННЯ ІНДИВІДУАЛЬНОЇ РОБОТИ | Юридичною підставою позову є

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.005 сек.