Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Техніка безпеки

 

1. При роботі з ефіром на робочому місці не повинно бути відкритого полум,я (газові пальники), електроплитки. Нагрівання при відгонці ефіру можна проводити лише на водяній бані, яку нагрівають на іншому лабораторному столі, де не працюють з ефіром.

2. При попаданні на шкіру реакційної суміші, що містить сірчану (сульфатну) кислоту, уражене місце промити великою кількістю води і нейтралізувати 1%- им розчином гідрокарбонату натрію.

 

Контрольні питання

 

1. Яка реакція називається реакцією естерифікації?

2. Наведіть механізм реакціїї естерифікації.

3. Чому реакцію естерифікації не можна провести в лужних умовах?

4. Наведіть можливі методи добування естерів.

5. Яким чином можна змістити рівновагу реакціїї естерифікації ( конкретно, при добуванні етилбензоату) ?

6. В чому полягає процес екстрагування? Наведіть правила техніки безпеки при роботі з ефіром.

7. Чому перед висушуванням ефірний розчин повинен бути нейтральним?

8. У яких випадках можна переганяти речовину над осушником, а коли обов,язково його потрібно відділити перед перегонкою?

9. Що є визначальним у виборі холодильника для перегонки?

 

 

 

Лабораторна робота № 6

Тема роботи: Реакції ацилювання. Добування естерів реакцією естерифікації.

Мета роботи: Синтез ізопентилацетату (ізоамілацетату).

При виконанні роботи потрібно синтезувати речовину, оволодіти методами керування оборотніми реакціями, прийомами роботи з гетерогенними системами, навчитись проводити висушування та перегонку органічних речовин.

Тривалість виконання: 6 год.

 

І. Теоретична частина

 

У теоретичній частині потрібно навести усі можливі методи добування ізопентилацетату, а також механізм реакції естерифікації для оцтової кислоти та ізопентилового (ізоамілового) спирту (див. механізм реакції у лабораторній роботі «Синтез етилбензоату». Обгрунтувати вплив на стан рівноваги даного процесу .

 

ІІ. Експериментальна частина

 

І.Основні реакції:

 

 

2.Побічні реакції:

 

 

Фізико-хімічні константи речовин

  Речовина Молеку-лярна маса Густина, г/см3 Ттоп, 0С Ткип, 0С Розчинність (на 100 г розчинника), г
Вода Спирт Ефір
СН3СООН              
Ізопентиловий спирт              
Н2SO4              
Ізопентилацетат              

 

4. Розрахунок рецептури:

а) за методикою взято ізопентилового спирту 22 мл

 

 

б) для даного досліду дано:

 

Результати розрахунку рецептури

 

  Речовина За методикою Коефіцієнт надлишку Для даного досліду
мл г моль мл г моль
СН3СООН            
Ізопентиловий спирт            
Н2SO4 1,7            

 

 


Читайте також:

  1. Cистеми безпеки торговельних підприємств
  2. I. Організація класу до уроку та повторення правил техніки безпеки.
  3. II. Вимоги безпеки перед початком роботи
  4. II. Вимоги безпеки під час проведення практичних занять у кабінеті (лабораторії) біології загальноосвітнього навчального закладу
  5. II. Вимоги безпеки праці перед початком роботи
  6. III. Вимоги безпеки під час виконання роботи
  7. III. Вимоги безпеки під час виконання роботи
  8. III. Вимоги безпеки під час виконання роботи
  9. IV. Агротехніка квітково-декоративних рослин відкритого грунту.
  10. IV. Вимоги безпеки під час роботи на навчально-дослідній ділянці
  11. IV. Вимоги безпеки після закінчення роботи
  12. IV. Вимоги безпеки після закінчення роботи




Переглядів: 918

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Примітки | Схеми приладів

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.006 сек.