МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||
Індивідуальна аптечкаДля попередження розвитку шоку, променевої хвороби, ураження, викликаного отруйними речовинами, призначенааптечка індивідуальна АІ-2. АІ-2 розташовується в пластмасовій, плоскій упаковці частіше жовтогарячого кольору з фіксатором лікарських засобів. Пенали, що знаходяться в аптечці, розрізняються за кольором (полегшують вибір засобів в екстреній ситуації) і формою (щоб їх легко було розрізнити в темряві). Склад АІ-2: 1. Знеболюючий засіб у шприць-тюбику. Призначений для підшкірних або внутрішньо-м'язових ін'єкцій при пораненнях м'яких тканин, переломах кісток скелета, при великих опіках. 2. Засіб, використовуваний при отруєнні фосфорорганічними речовинами.Включає 6 таблеток у червоному пеналі. Одноразова доза - 1 таблетка для попередження ураження і прояві перших ознак отруєння. При наростанні симптомів отруєння додатково приймають ще 1 таблетку. 3. Протирадіаційний засіб №1. Включає 12 таблеток у двох рожевих пеналах. (по 6 таблеток у кожному). Приймається при загрозі опромінення. Одноразова доза – 6 таблеток. Повторна при необхідності - ще б таблеток через 4—5 годин. 4. Протирадіаційний засіб № 2. Включає 10 таблеток у білому папері. Приймається після випадання радіоактивних речовин. Одноразова доза – по 1 таблетці щодня протягом 10 днів. 5. Протибактеріальний засіб № 1.Включає 10 таблеток у двох безбарвних пеналах по 5 штук у кожному. Приймається для попередження бактеріального зараження ран, опіків, а також при бактеріальному ураженні. Разова доза – 5 таблеток, повторна – 5 таблеток через 6 годин.
6. Протибактеріальний засіб № 2.Включає 15 таблеток у великому пеналі. Призначений для прийому на поточній стадії гострої променевої хвороби – при прояві гострих шлунково-кишкових розладів (блювота, нудота, пронос). Одноразова доза у перший день – 7 таблеток, у другий, третій дні – по 4 таблетки. 7. Проти блювотний засіб.Включає 5 таблеток у блакитному пеналі. Приймається після опромінення, а також при прояві нудоти після травм (забиття) голови, струсу головного мозку. Одноразова доза – 1 таблетка. Напишіть, яку форму і колір має кожний з пеналів, що входить до складу АІ-2. _______________________________________________________________________________________ _______________________________________________________________________________________ _______________________________________________________________________________________ Тренуємо вміння Діємо в надзвичайній ситуації За допомогою алгоритму прийняття рішення опиши свої дії і поведінку в такій ситуації: на твоїх очах автомобіль збиває молоду жінку. Вона без свідомості лежить на спині. З рани на голові тече кров. Ти також бачиш сильну кровотечу з лівої ноги вище коліна, тому що жінка впала на гостре скло на проїжджій частині. Твої дії. 1 етап. Зупинися і подумай! _________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________ 2 етап. Прийми рішення! ________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________ З етап. Дій! ________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________ Закріплюємо знання Завдання різного рівня складності 1. У чому полягають особливості поведінки людей, які потрапили у надзвичайну ситуацію? ________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________ 2. Виберіть правильну відповідь: Шок-це: а) втрата свідомості; б) гостра-дихальна недостатність; в) гостра серцева недостатність; г) гостра судинна недостатність; д) запаморочення. Відповідь: __________ 3. Для знищення і боротьби з-мікробами в рані призначені засоби: а) асептики; б) дезінфекції; в) антисептики; г) хіміотерапії. Відповідь: ___________ 4. Перелічте правила першої допомоги при електротравмах.
____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
Читайте також:
|
||||||||
|