Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Індивідуальна аптечка

Для попередження розвитку шоку, променевої хвороби, ураження, викликаного от­руйними речовинами, призначенааптечка індивідуальна АІ-2.

АІ-2 розташовується в пластмасовій, плоскій упаковці частіше жовтогарячого кольору з фіксатором лікарських засобів. Пенали, що знаходяться в аптечці, розрізняються за кольо­ром (полегшують вибір засобів в екстреній ситуації) і формою (щоб їх легко було розрізнити в темряві).

Склад АІ-2:

1. Знеболюючий засіб у шприць-тюбику. Призначений для підшкірних або внутрішньо-м'язових ін'єкцій при пораненнях м'яких тканин, переломах кісток скелета, при великих опі­ках.

2. Засіб, використовуваний при отруєнні фосфорорганічними речовинами.Включає 6 таблеток у червоному пеналі. Одноразова доза - 1 таблетка для попередження ураження і прояві перших ознак отруєння. При наростанні симптомів отруєння додатково приймають ще 1 таблетку.

3. Протирадіаційний засіб1. Включає 12 таблеток у двох рожевих пеналах. (по 6 таблеток у кожному). Приймається при загрозі опромінення. Одноразова доза – 6 таблеток. Повторна при необхідності - ще б таблеток через 4—5 годин.

4. Протирадіаційний засіб № 2. Включає 10 таблеток у білому папері. Приймається після випадання радіоактивних речовин. Одноразова доза – по 1 таблетці щодня протягом 10 днів.

5. Протибактеріальний засіб № 1.Включає 10 таблеток у двох безбарвних пеналах по 5 штук у кожному. Приймається для попередження бактеріального зараження ран, опіків, а також при бактеріальному ураженні.

Разова доза – 5 таблеток, повторна – 5 таблеток через 6 годин.

 

6. Протибактеріальний засіб № 2.Включає 15 таблеток у великому пеналі. Призначений для прийому на поточній стадії гострої променевої хвороби – при прояві гострих шлунково-кишкових розладів (блювота, нудота, пронос). Одноразова доза у перший день – 7 таблеток, у другий, третій дні – по 4 таблетки.

7. Проти блювотний засіб.Включає 5 таблеток у блакитному пеналі. Приймається після опромінення, а також при прояві нудоти після травм (забиття) голови, струсу головного мозку. Одноразова доза – 1 таблетка.

Напишіть, яку форму і колір має кожний з пеналів, що входить до складу АІ-2.

_______________________________________________________________________________________

_______________________________________________________________________________________

_______________________________________________________________________________________

Тренуємо вміння

Діємо в надзвичайній ситуації

За допомогою алгоритму прийняття рішення опиши свої дії і поведінку в такій ситуа­ції: на твоїх очах автомобіль збиває молоду жінку. Вона без свідомості лежить на спині. З рани на голові тече кров. Ти також бачиш сильну кровотечу з лівої ноги вище коліна, тому що жінка впала на гостре скло на проїжджій частині. Твої дії.

1 етап. Зупинися і подумай!

_________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

2 етап. Прийми рішення!

________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

З етап. Дій!

________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

Закріплюємо знання

Завдання різного рівня складності

1. У чому полягають особливості поведінки людей, які потрапили у надзвичайну ситуацію?

________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

2. Виберіть правильну відповідь:

Шок-це:

а) втрата свідомості;

б) гостра-дихальна недостатність;

в) гостра серцева недостатність;

г) гостра судинна недостатність;

д) запаморочення.

Відповідь: __________

3. Для знищення і боротьби з-мікробами в рані призначені засоби:

а) асептики; б) дезінфекції; в) антисептики; г) хіміотерапії.

Відповідь: ___________

4. Перелічте правила першої допомоги при електротравмах.

 

____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

 


Читайте також:

  1. IV. ІНДИВІДУАЛЬНА РОБОТА СТУДЕНТІВ.
  2. Індивідуальна вартість джерел капіталу
  3. Індивідуальна вартість джерел капіталу
  4. Індивідуальна допомога вихователя.
  5. Індивідуальна і групова ігротерапія
  6. Індивідуальна комунікація
  7. Індивідуальна науково-дослідницька робота студентів
  8. Індивідуальна психологія А. Адлера
  9. Індивідуальна психологія Адлера
  10. Індивідуальна психологія. Концепція Альфреда Адлера
  11. ІНДИВІДУАЛЬНА РОБОТА




Переглядів: 1126

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
При капілярній кровотечі | Зауваження вчителя

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.004 сек.