Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Моніторинг особистісного розвитку учня і учнівського колективу

Мета: сприяти закріпленню уявлень студентів щодо способів моніторингу особистісного розвитку учнів

У передовому педагогічному досвіді, у якості необов’язкового елементу існують так звані особисті картки учнів. Ознайомтеся зі структурою однієї з них

ОСОБИСТА КАРТКА УЧНЯ

Прізвище, ім'я, по батькові ______________________________________

Демографічні дані: ____________________________________________

Рік, місяць, число народження ___________________________________

Прізвище, ім'я, по батькові матері і батька_________________________

Професія, місце роботи батьків_________________________________

Домашня адреса, телефон _______________________________________

Компоненти психолого- і соціально-педагогічного розвитку учня за класами навчання

Клас Параметри
Загальні процеси діяльності особистості
  Увага Мовлення Особливості спілкування Відчуття
5-й клас і т.д.        
Пізнавальні процеси особистості
  Сприйняття Пам’ять Мислення Уява
5-й клас і т.д.        
Емоційно-вольова сторона діяльності особистості
  Посидючість Емоційність Витриманість Стриманість
5-й клас і т.д.        
Психологічні особливості
  Темперамент Характер Здібності Провідні мотиви
5-й клас і т.д.        
Особливості соціально-педагогічного досвіду
  Типові особливості поведінки, їх мотиви Особливі випадки впливу на вихованця, його наслідки Особливості впливу середовища на формування особистості Моральні якості особистості, рівень їх розвитку
5-й клас і т.д.        
  Рівень трудового виховання: ставлення до різних видів праці, мотиви праці, рівень профорієнтова-ності Рівень фізичного розвитку Рівень естетичної вихованості Індивідуальні особливості
5-й клас і т.д.        

Поясність, що має на меті така картка, у чому її доцільність.

Запропонуйте додаткові прийоми моніторингу особистісного розвитку учнів і класного колективу.

Людяність і освіченість (Н.В. Долгая)

Мета:сформувати правильні уявлення щодо значення моральних якостей у житті людини в суспільстві

1) Ознайомтеся з закликом досвідченого директора школи та дайте відповіді на запитання:

«Дорогий вчителю!

Я – людина, що була в концентраційному таборі.

Мої очі бачили те, чому ні одна людина не повинна бути свідком:

Газові камери, збудовані освіченими інженерами,

Дітей, отруєних вченими-фізиками,

Немовлят, вбитих навченими медсестрами,

Жінок та дітей, спалених випускниками шкіл та університетів.

Я закликаю:

Допомагайте вашим учням ставати людьми.

Ваші зусилля мають ніколи не народжувати навчених монстрів,

Тренованих психопатів.

Читання, письмо, арифметика важливі, тільки якщо вони

Допомагають дітям ставати людяними».

Які форми та методи Ви можете порекомендувати задля виховання людяності школярів?

Які форми та методи, на Ваш погляд, сприяють формуванню «антилюдяних» якостей характеру учнів?


Читайте також:

  1. III.Цілі розвитку особистості
  2. III.Цілі розвитку особистості
  3. III.Цілі розвитку особистості
  4. Iсторiя розвитку геодезичного приладознавства
  5. V Потреби та мотиви стимулюють пізнання себе та прагнення до саморозвитку.
  6. VII. ОСНОВНІ ЕТАПИ РОЗВИТКУ УКРАЇНСЬКОЇ КУЛЬТУРИ У ХХ ст.
  7. VІІІ. Проблеми та перспективи розвитку машинобудування.
  8. А. В. Петровський виділяє три стадії розвитку особистості в процесі соціалізації: адаптацію, індивідуалізацію і інтеграцію.
  9. Агроекологічні проблеми розвитку і шляхи їх розв'язання
  10. Альтернативність у реалізації стратегії розвитку підприємства
  11. Аналіз динаміки розвитку фабрик програм
  12. АНАЛІЗ ПЕРСПЕКТИВНИХ НАПРЯМІВ|направлень| РОЗВИТКУ МЕТОДІВ РОЗПІЗНАВАННЯ




Переглядів: 799

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Виокремте з обраної програми концептуальну ідею, мету, наведіть 1-2 приклади форм і методів її реалізації. | Які перспективні шляхи для «олюднення», тобто гуманізації, відносин у системі «вчитель - учень» Ви можете запропонувати?

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.004 сек.