МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||
Виконання та звітністьВиконання розпису здійснюється накопичувальним підсумком з початку року. Звітність про виконання розпису готується Державним казначейством України: щодо доходів, виходячи з розпису доходів, накопичувальним підсумком із зазначенням відсотків виконання за рік та відповідний період за загальним фондом; щодо фінансування дефіциту державного бюджету, виходячи з помісячного розпису фінансування, накопичувальним підсумком із зазначенням відсотків виконання за рік та відповідний період; щодо видатків, виходячи із розпису видатків, накопичувальним підсумком із зазначенням відсотків виконання за рік (за кожним кодом економічної класифікації) і відповідний період (за кодами скороченої форми економічної класифікації). До 10 числа місяця наступного за звітним Державне казначейство України проводить з Управлінням державного бюджету та бюджетної політики звірку розпису за звітний період, уточненого з врахуванням довідок про внесення змін. До звіту про виконання розпису за спеціальним фондом бюджету додаються звіти в розрізі головних розпорядників окремо за кожним джерелом доходів (спеціальні кошти; кошти на виконання окремих доручень; інші власні надходження; субвенції, одержані з бюджету іншого рівня; інші доходи спеціального фонду), за видатками за кожною функцією за повною економічною класифікацією. На всіх стадіях бюджетного процесу здійснюються фінансовий контроль і аудит, проводиться економічний аналіз та оцінка ефективності використання бюджетних коштів. Фінансовий контроль, який здійснюється на всіх стадіях бюджетного процесу, повинен забезпечувати: - постійну оцінку достатності та відповідності діяльності бюджетної установи вимогам внутрішнього фінансового контролю; - оцінку діяльності на відповідність результатів встановленим завданням та планам; - інформування керівника бюджетної установи про результати кожної перевірки, проведеної підрозділом внутрішнього фінансового контролю. Бюджетний контроль є складовою фінансового контролю, де об'єктивною основою виступає контрольна функція фінансів. Бюджетний контроль — це сукупність заходів, які проводять державні органи пов'язані з перевіркою законності, доцільності і ефективності утворення, розподілу і використання грошових фондів держави і місцевих органів самоврядування. Основні завдання бюджетного контролю: - дотримання процедури складання, розгляду і затвердження бюджету, а також його виконання; - дотримання бюджетного і податкового законодавства; - контроль за правильністю формування дохідної частини бюджету; - перевірка ефективності і цільового використання бюджетних коштів і коштів позабюджетних фондів; - контроль за правильністю ведення бухгалтерського обліку і звітності; - виявлення резервів збільшення дохідної бази бюджету держави; - контроль за реалізацією механізму міжбюджетних відносин. Система бюджетного контролю складається із наступних елементів: - суб'єкт контролю - (хто здійснює) бюджетний контроль поділяють на: державний бюджетний контроль, який здійснюють органи державної влади; відомчий контроль, який проводять контрольно-ревізійні управління міністерств і відомств; внутрішньогосподарський контроль здійснюється фінансовими службами підприємств, організацій і установ; незалежний контроль, який проводять спеціалізовані аудиторські фірми і служби; - об'єкт контролю — це грошові, розподільчі процеси при формуванні і використанні грошових фондів держави і місцевих органів самоврядування. Формально об'єктом бюджетного контролю є конкретні показники; - предмет контролю - всі стадії бюджетного процесу; - методи контролю; - процес контролю; - узагальнення та реалізація результатів контролю. Перераховані елементи системи контролю складають в сукупності механізм бюджетного контролю.
Читайте також:
|
||||||||
|