Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Робота із симплекс-таблицею.

1. Якщо в рядку оцінок немає від’ємних - план оптимальний, задача розв’язана.

2. Якщо є хоча б одна від’ємна оцінка - план не оптимальний і може бути поліпшеним.

3. Вибираємо стовпець з найменшою негативною оцінкою, він називається напрямним стовпчиком.

4. Якщо всі елементи стовпчика не додатні, задача розв’язків не має.

5. Якщо в напрямному стовпчику є додатні елементи, вибираємо з них вирішувальний елемент.

 

Припустимо, що номер стовпчика дорівнює k.

Обчислюємо Θi = , alk > 0 знаходимо l з умови Θl = minΘi

Вирішувальний елемент, alk, рядок 1 - напрямний рядок.

6. Виконаємо перехід до нового базису: виведемо з базису вектор Аl і введемо замість нього вектор Аk. Для цього всі елементи рядка l (з 4-го стовпчика) розділимо на alk і методом Жордана-Гаусса виключимо всі інші елементи напрямного стовпчика. Отримаємо новий план Х1 ; нову симплекс-таблицю.

7. За кінцеве число кроків одержуємо оптимальний план X*. Якщо нульові оцінки є тільки для базисних стовпчиків, оптимальний розв’язок є єдиним. Якщо ні – маємо кілька оптимальних планів.

Приклад. F = x1 + 2x2 + 8x3 "max

.

;

Контрольні запитання

1. Якою є канонічна форма ЗЛП?

2. Як виглядає матричний запис канонічної форми ЗЛП?

3. Яким є алгоритм симплекс-методу?

4. Як будувати першу симплекс-таблицю в найпростіших умовах?

5. Яким чином здійснюється одержання поліпшеного плану в симплекс-таблицях?

 

 


Читайте також:

  1. II. Будова доменної печі (ДП) і її робота
  2. II. Самостійна робота студентів.
  3. IV. ВИХОВНА РОБОТА В КЛАСІ
  4. IV. ІНДИВІДУАЛЬНА РОБОТА СТУДЕНТІВ.
  5. IV. Науково-дослідницька робота.
  6. IV. Практична робота.
  7. IV. Робота над темою уроку
  8. Qорганізаційне середовище, в якому виконується робота
  9. V. Робота з підручником
  10. V. Робота з підручником. с. 59-60
  11. V. Робота з програмою «Виконавець Восьминіжка»
  12. V. Робота з програмою «Виконавець Садівник».




Переглядів: 363

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Побудова першої симплекс-таблиці | Лекція 3

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.004 сек.