Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Конституційний контроль.

Відповідно до п. "в" ст. 73 Конституції Національна Асамблея народної влади приймає рішення про конституційність законів, декретів-законів, декретів та інших нормативних актів.

Регламент Національної Асамблеї народної влади від 18 липня 1977 року закріплює коло суб'єктів, яким надається право внесення питання про конституційність нормативних актів. Це Державна Рада, Виконавчий Комітет Ради Міністрів, депутати, місцеві органи народної влади, Народний Верховний Суд, Генеральна прокуратура республіки, а також не менш як 25 кубинських громадян.

Питання про конституційність має бути викладено письмово і направлено до Асамблеї через Голову. Після розгляду цього листа комісією з конституційних та юридичних питань воно включається до порядку денного засідання Національної Асамблеї народної влади.

Асамблея приймає рішення, що заява про неконституційність не мала місця в дійсності або — рішення, в якому оголошується неконституційність закону, декрету-закону, декрету, загального акту.

Серед перерахованих в п. "в" ст. 73 об'єктів конституційного контролю немає законів, які приймаються референдумом. Це свідчить про те, що ці закони не можуть бути об'єктом перегляду Національною Асамблеєю народної влади. Вони можуть бути скасовані повністю або частково тільки всенародним волевиявленням.

Таким чином, Національна Асамблея народної влади безпосередньо здійснює конституційний контроль поруч з іншими своїми повноваженнями.

Політичну форму контролю здійснюють:

1) Державна Рада,

2) Рада Міністрів,

3) провінціальні асамблеї народної влади.

Так, Державна Рада припиняє акти Ради Міністрів, рішення і розпорядження місцевих Асамблей народної влади, які не відповідають Конституції або законам, або торкаються інтересів інших місцевостей, або загальних інтересів країни і інформує про це Національну Асамблею народної влади.

Таке саме право має Державна Рада відносно рішень розпоряджень виконавчих комітетів місцевих органів влади.

Рада Міністрів відкликає і оголошує недійсними розпорядження міністрів, керівників центральних адміністративних органів і адміністративних управлінь місцевих органів народної влади, якщо ці акти суперечать нормам, прийнятим вищими державними органами; вносить пропозицію до Національної Асамблеї народної влади про відкликання або до Державної Ради про припинення рішень і розпоряджень асамблей місцевих органів народної влади, які суперечать законам та іншим діючим нормативним актам або торкаються інтересів інших місцевостей чи спільних інтересів країни.

Політичний контроль за конституційністю та законністю здійснюють місцеві органи народної влади, які відкликають або змінюють, залежно від обставин, постанови і розпорядження підпорядкованих їм органів, якщо ці рішення суперечать Конституції, законам, декретам-законам, декретам-резолюціям вищих органів державної влади (п, "в" ст. 105),


Читайте також:

  1. Відкритий і прихований контроль.
  2. Глава 8 Конституційний Суд України
  3. Етап. Моніторинг, спостереження та контроль.
  4. Конституційний механізм розподілу державної влади в Україні.
  5. Конституційний нагляд
  6. Конституційний принцип рівноправності громадян
  7. Конституційний процес
  8. Конституційний процес
  9. Конституційний процес в незалежній Україні
  10. Конституційний процес в Україні
  11. Конституційний процес в Україні в добу незалежності. Конституція України 1996 р.




Переглядів: 491

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Вищі органи державної влади | Місцеві органи народної влади

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.005 сек.