МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
ПередмоваЗМІСТ ХІМІЯ ОСТЕРСЬКИЙ КОЛЕДЖ БУДІВНИЦТВА ТА ДИЗАЙНУ МІНІСТЕРСТВО АГРАРНОЇ ПОЛІТИКИ УКРАЇНИ
(навчальний посібник)
Номінація: інноватика в організації самостійної роботи студентів
2010
Укладач: Савченко Віра Григорівна – викладач загальноосвітніх дисциплін, спеціаліст вищої категорії, «викладач-методист».
Рецензент: Скидан Світлана Іванівна – викладач загальноосвітніх дисциплін, спеціаліст вищої категорії, «викладач-методист».
Подано теоретичний матеріал по темам – тести, вправи, задачі. Для студентів спеціальності 5.06010101 «Будівництво та експлуатація будівель і споруд».
Духовно-культурна, інтелектуальна сфера фахівця є домінуючою, тобто її сформованість, розвиненість і динамізм практично повністю визначають успішність професійної діяльності. Хімія – це одна з фундаментальних наук, які покладені в основу сучасної освіти. Хімія належить до числа природничих наук, які вивчають світ, що оточує нас, з усією різноманітністю форм та явищ. Хімія тісно пов’язана з багатьма іншими науками (фізикою, біологією, геологією і т.д.), хімічні явища лежать в основі багатьох природних та виробничих процесів. Ні металургія, ні будівництво, ні харчова промисловість або виробництво ліків не можуть обійтись без знань та досягнень в області хімії. Хімія як фундаментальна наука бере участь у вирішенні величезного числа різноманітних професійних задач. Вона тісно пов’язана з усіма проявами людських контактів з матеріальним світом, і тому в сучасний період хімія перетворилася в невід’ємну частину загальнолюдської культури. Вона тісно пов’язана з організацією побуту людей. Її витвори у вигляді різноманітних речей, виробів, матеріалів використовуються у повсякденному житті. Кожна людина, незалежно від її професії – пече вона хліб чи варить сталь, удобрює город мінеральними добривами чи виробляє аміак для добування цих добрив, приводить в дію двигун автомобіля чи добуває з нафти бензин, що заливається в бак автомобіля, – так чи інакше безпосередньо використовує у своєму житті продукти хімії та хімічні перетворення. Отже, людина повинна зрозуміти значення, яке має хімія в її житті і в житті суспільства, і правильно користуватися хімічними знаннями. Хімія розв’язує глобальні проблеми людства такі як сировинна, енергетична, екологічна і інші. Щоб розуміти всі ці проблеми і використовувати блага, які дає хімізація всіх сфер життя суспільства, кожна людина мусить мати певний мінімум хімічних знань. При вивченні дисципліни «Хімія» основне її завдання – повторити, систематизувати й узагальнити набуті знання з основ хімії, звернути особливу увагу на прикладний характер вивчення дисципліни, що зв’язано з майбутньою професією техніка-будівельника. Знання з цієї дисципліни дасть можливість студентам успішно вивчати такі базові будівельні дисципліни як «Будівельне матеріалознавство», «Технологія і організація будівельного виробництва», «Екологія», ряд спецдисциплін по спеціалізації ГВК. Курс лекцій з дисципліни «Хімія» дає можливість студентам одержати компактно навчальний матеріал в повному обсязі у відповідності з діючою навчальною програмою, затвердженою директором науково-методичного центру агаррної політики А.П.Хоменко 4 лютого 2010р. Відповідно підручники і навчальні посібники для вивчення цієї дисципліни ще не написані. Для цієї дисципліни відведено 54 години, з них лекції – 44год. і 10год. на лабораторні роботи. Нумерація лекцій у відповідності з навчальною програмою: всього лекцій – 22 і 5 лабораторних робіт. В навачльному посібнику викладено теоретичний матеріал – 22 лекції. Для перевірки знань і умінь студентів по темах подані тести, вправи, задачі, які дають можливість студентам ґрунтовно засвоїти знання з хімії, підготуватись до самостійних, контрольних робіт та успішно здати залік.
Читайте також:
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|