МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||
Вимоги до технології менеджментуВимоги до технології менеджменту можна звести до наступного: - формування проблеми, розробка і вибір рішень повинні бути сконцентровані на тому рівні ієрархії керування, де для цього існує відповідна інформація; - інформація повинна надходити від всіх підрозділів організації, які знаходяться на різних рівнях керування та які виконують різні функції; - вибір і прийняття рішень повинні відображати інтереси та можливість тих рівнів керування, на які буде покладено виконання рішення або які зацікавлені у його реалізації; - повинна сурово дотримуватися підлеглість у відносинах ієрархії керування, жорстка дисципліна, висока вимогливість і беззаперечна підлеглість. Прийняття управлінських рішень передбачає використання наступних факторів: ієрархії, цільових багатофункціональних груп, формальних правил і процедур, планів, горизонтальних зв’язків. Використання ієрархії у прийнятті рішень здійснюється більшістю фірм з метою координації діяльності та посиленням централізації в управлінні. В американських компаніях менеджери звичайно делегують свої повноваження у прийнятті рішень ближче до того рівня, на якому існує більше необхідної інформації та які безпосередньо беруть участь у реалізації конкретного рішення. Американські менеджери при прийнятті рішень віддають перевагу непрямим контактом з підлеглими, які знаходяться більш ніж на один ієрархічний рівень нижче, щоб не порушувати принципи керування. Використання цільових міжфункціональних груп у прийнятті рішень в американських фірмах досить широко розповсюджено. Такі цільові групи зазвичай створюються на тимчасовій основі. Їх членів відбирають із різних підрозділів та рівнів керування. Метою створення таких груп є використання спеціальних знань і досвіду членів груп для прийняття конкретних та складних рішень. Цільові групи частіш за все займаються створенням нової продукції. Тоді до їх складу входять менеджери, спеціалісти з маркетингу, виробники, фінансисти, постачальники. Спочатку вони готують на професійно високому рівні інформації, на основі яких вище керівництво приймає рішення про надання капіталовкладень на розробку і впровадження нової продукції. Керівником цільової міжфункціональної групи призначається один з її членів або вищестоячий керівник, який може замінюватись іншим спеціалістом протягом виконання робіт. Використання формальних правил та процедур у прийнятті рішень – це ефективний шлях координації дій. Однак, конструкції і правила надають жорсткість системі керування, що уповільнює інноваційні процеси та ускладнює внесення коректив у плани в зв’язку зі змінами обстановки. Використання планів у прийнятті рішень націлене на координацію діяльності організації взагалі. Планування є тим видом управлінської діяльності, на яку керівник витрачає значну частину свого часу. В ході складання планів здійснюється процес поєднання інтересів і цілей між різними рівнями керування. Система контролю і бухгалтерського обліку прилаштовані в американських фірмах для вирішення управлінських завдань, і на їх основі проводиться розробка планів. Менеджери постійно слідкують за виконанням планових показників і мають можливість їх корегувати при відповідному обґрунтуванні такої необхідності перед вищими керівниками фірми або керівниками виробничих відділень. Використання прямих горизонтальних зв’язків у прийнятті рішень. Не звертання до вищого керівництва сприяє прийняттю рішень у короткі строки, а підвищення відповідальності за виконання відповідних рішень. В американських фірмах керівники різних рівнів мають право здійснювати безпосередні контакти з зовнішніми по відношенню до фірми партнерами: споживачами, постачальниками, контролюючими організаціями, які дозволяють отримувати конкретну інформацію про становище на ринку і приймати рішення, які сприяють швидкій адаптації до змінюваних умов.
9.3. Системи методів: Читайте також:
|
||||||||
|