МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||
Вступ / ЗразокМетодичні вказівки для розробки дипломного проектування ремонтних підприємств для студентів спеціальності 5.05050204 Експлуатація та ремонт підйомно-транспортних, будівельних дорожніх машин та обладнання.
Полтава-2013 Методичний посібник для дипломного проектування ремонтних підприємств. Загальні положення Дипломна робота є завершальною роботою в якій студент повинен показати свої знання і умінні у вирішенні питань: ремонтного виробництва, технологічних процесів ремонту дорожніх машин, двигунів і окремих вузлів і деталей. Дипломна робота це проект ремонтного виробництва, який складається з таких розділів: 1. Ескізний проект центральних ремонтних майстерень або завода по ремонту дорожніх машин. 2. Технічний проект окремого цеха або відділення даного підприємства. 3. Технологічна частина в якій розробляється технологічний процес ремонту агрегата, вузла, або деталі. 4. Конструкторська частина, це проектування і розрахунки пристріїв для виконання технологічного процесу. 5. Організаційна частина в якої відображається: організація виробництва в даному цеху або відділенні. 6. Економічна частина, де обґрунтовуються прийняті рішення по проектуванню майстерні, завода, технологічних процесів та ін..
Дипломна робота виконується в черновику перевіряється керівником дипломного проекту після того виконується в чистому вигляді. Дипломна робота починається із вступу в якому відображається необхідність проведення ремонтів і економічна доцільність. Дипломна робота оформлюється у формі пояснювальної записки і креслення. Пояснювальна записка виконується на форматі А-4 друкованим або рукописним текстом в межах 54 – 60 сторінок. Креслення складає 3 – 4 листа у форматі А-1 виконані у комп’ютерному варіанті, або олівці, або тушшю. Оформлення повинно відповідати діючим стандартам і ГОСТам, ЕСТД та ЕСКД. Дипломна робота виконується за шифром: спеціальність, номер студента та наказу на дипломне проектування, записки та креслення: Пояснювальна записка ПД 5.05050204. __ .01.00. Розділи пояснювальної записки ПД 5.05050204. номер наказу.01.01 – ескізний проект __,, __ ,,__,,__,, номер наказу… 02. – технічний проект __,, __ ,,__,,__,, номер наказу …03. – технічна частина __,, __ ,,__,,__,, номер наказу …04. – конструкторська частина __,, __ ,,__,,__,, номер наказу …05. – організаційна частина __,, __ ,,__,,__, номер наказу …06. – економічна часина Графічна частина Планування цеха або майстерні ПД 5.05050204. ---. 02.01 Технологічний процес ремонту ПД 5.05050204. ---.02.02 Конструкторська частина (пристрій) ПД 5.05050204. ---.03.03.00 Робоче креслення ПД 5.05050204. ---.02.04.01 …
ПД 5.05050204 Вступ / Зразок Першочерговим завданням, що стоїть перед ремонтним виробництвом являється підвищення довговічності і надійності відремонтованих машин, що можна досягнути лише при підвищенні якості ремонту. Необхідність ремонту машин визначається технічними і економічними факторами. Технічні причини обумовлені тим, що сучасні основи виробництва машин передбачають різні терміни служби окремих деталей і збірних одиниць. Повне використання ресурсу збірних одиниць машини може бути забезпечено тільки при умові виконання комплексу міроприємств по їх технічному обслуговуванню і ремонту. Економічна доцільність капітального ремонту машин і їх агрегатів виникає із можливостей повторного використання після відновлення до 70% деталей з меншими витратами матеріальних, фінансових і трудових затрат по зрівнянню з виробництвом нових машин, агрегатів. Підвищення ефективності ремонтного виробництва досягається в результаті удосконалення всіх стадій виробничого процесу капітального ремонту машин, агрегатів з метою економії сировини, матеріалів і запасних частин, раціонального використання трудових ресурсів і зниження трудових затрат на одиницю продукції, підвищення якості і надійності відремонтованих машин і агрегатів за рахунок організаційних, технологічних і соціологічних міроприємств, пов’язаних з рішеннями цієї задачі. Удосконалення ремонтного виробництва - здійснюється по наступних основних напрямках: поглиблення по детальної і технологічної спеціалізації, утворення виробничих об’єктів з широкою системою кооперування, покращенням робочих місць, втілення прогресивних технологічних процесів, механізація, автоматизація і комп’ютеризація основних, допоміжних і обслуговуючих процесів ремонту; використання прогресивних методів організації і оплати праці; удосконалення системи керування виробництвом; покращення матеріально-технічного забезпечення, створення єдиної технологічної документації по ремонту машин і агрегатів для всіх ремонтних підприємств. Багаточисленні дані показують, що з кожних 100 непрацездатних машин в середньому 70 для свого відновлення потребують в 20 разів менше трудових, годинних і матеріальних витрат, ніж знову виготовлена така ж кількість нових машин. Разом з тим ремонт машин супроводжується не тільки виграшем, але і витратами. Для проведення ремонту необхідно: висококваліфіковані спеціалісти, високотехнологічне обладнання, виробничі площі, матеріали і час.
Читайте також:
|
||||||||
|