МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||
Вправа 2. ТЕСТИ1. Якими двома основними причинами можна пояснити існування економічних проблем? а) впливом держави на економіку та зростанням населення Землі; б) забрудненням навколишнього середовища та існуванням транснаціональних корпорацій; в) наявністю безробіття та інфляції; г) необмеженістю бажань людей та обмеженістю ресурсів. 2. Мікроекономіка, на відміну від макроекономіки, вивчає: а) тільки поведінку окремого споживача; б) економіку територіальної одиниці; в) економічні явища на протязі короткого інтервалу часу; г) взаємодію структурних одиниць економіки. 3. Мікроекономічна теорія вивчає, як ринкова економіка визначає: а) ціну товару; в) ціну економічних ресурсів; б) ціну послуг; г) будь-які ціни. 4. Будуючи моделі, економісти: а) розробляють припущення, які спрощують ситуацію; б) включають усю наявну інформацію; в) мають використовувати математичні моделі; г) намагаються дублювати реальний світ. 5. З перелічених моделей не є мікроекономічними: а)модель фірми; в) модель поведінки споживача; б)модель інфляції; г) модель ринкової рівноваги. 6. Мікроекономіка: а) оперує сукупними рівнями доходів, зайнятості та виробництва; б) докладно досліджує окремих суб’єктів, які становлять економічну систему; в) вивчає детальну інформацію про окремі сегменти економічної системи; г) базується на широкому підході до діяльності економічної системи. 7. Що з наведеного нижче не вивчає мікроекономіка? а) виробництво в масштабі всієї економіки; б) механізм функціонування ринку досконалої та недосконалої конкуренції; в) ціну, попит і пропозицію; г) виробництво кави. 8. Позитивна мікроекономічна теорія вивчає: а) ˝що є˝; б) ˝що повинно бути˝; в) позитивні тенденції в економічному розвитку; г) оціночні судження. 9. Що означає категорія рідкісність? а) високу якість; в) неповторність; б) обмеженість; г) трудомісткість. 10. Поняття методу вивчає: а) структуру предмету; б) набір фактичних даних; в) способи оптимального застосування всієї сукупності пізнавальних засобів; г) світоглядні настанови вченого. 11. Яке з наведених запитань може вирішуватися на мікрорівні: а) як стимулювати економічне зростання; б) як подолати інфляцію; в) що і скільки виробляти; г) як забезпечити повну зайнятість? 12. Економічна раціональність – це такий принцип поведінки суб’єктів господарювання, відповідно до якого: а) завжди намагається отримати за даних умов найкращий для себе результат; б) повинен діяти за інструкціями, які завжди відбивають оптимальний варіант; в) ощадливо витрачає гроші; г) діє однаково, опинившись в однакових умовах.
Читайте також:
|
||||||||
|