Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Вправа 2. ТЕСТИ

1. Якими двома основними причинами можна пояснити існування економічних проблем?

а) впливом держави на економіку та зростанням населення Землі;

б) забрудненням навколишнього середовища та існуванням транснаціональних корпорацій;

в) наявністю безробіття та інфляції;

г) необмеженістю бажань людей та обмеженістю ресурсів.

2. Мікроекономіка, на відміну від макроекономіки, вивчає:

а) тільки поведінку окремого споживача;

б) економіку територіальної одиниці;

в) економічні явища на протязі короткого інтервалу часу;

г) взаємодію структурних одиниць економіки.

3. Мікроекономічна теорія вивчає, як ринкова економіка визначає:

а) ціну товару; в) ціну економічних ресурсів;

б) ціну послуг; г) будь-які ціни.

4. Будуючи моделі, економісти:

а) розробляють припущення, які спрощують ситуацію;

б) включають усю наявну інформацію;

в) мають використовувати математичні моделі;

г) намагаються дублювати реальний світ.

5. З перелічених моделей не є мікроекономічними:

а)модель фірми; в) модель поведінки споживача;

б)модель інфляції; г) модель ринкової рівноваги.

6. Мікроекономіка:

а) оперує сукупними рівнями доходів, зайнятості та виробництва;

б) докладно досліджує окремих суб’єктів, які становлять економічну систему;

в) вивчає детальну інформацію про окремі сегменти економічної системи;

г) базується на широкому підході до діяльності економічної системи.

7. Що з наведеного нижче не вивчає мікроекономіка?

а) виробництво в масштабі всієї економіки;

б) механізм функціонування ринку досконалої та недосконалої конкуренції;

в) ціну, попит і пропозицію;

г) виробництво кави.

8. Позитивна мікроекономічна теорія вивчає:

а) ˝що є˝;

б) ˝що повинно бути˝;

в) позитивні тенденції в економічному розвитку;

г) оціночні судження.

9. Що означає категорія рідкісність?

а) високу якість; в) неповторність;

б) обмеженість; г) трудомісткість.

10. Поняття методу вивчає:

а) структуру предмету;

б) набір фактичних даних;

в) способи оптимального застосування всієї сукупності пізнавальних засобів;

г) світоглядні настанови вченого.

11. Яке з наведених запитань може вирішуватися на мікрорівні:

а) як стимулювати економічне зростання;

б) як подолати інфляцію;

в) що і скільки виробляти;

г) як забезпечити повну зайнятість?

12. Економічна раціональність – це такий принцип поведінки суб’єктів господарювання, відповідно до якого:

а) завжди намагається отримати за даних умов найкращий для себе результат;

б) повинен діяти за інструкціями, які завжди відбивають оптимальний варіант;

в) ощадливо витрачає гроші;

г) діє однаково, опинившись в однакових умовах.

 


Читайте також:

  1. VII. ТЕСТИ З ДИСЦИПЛІНИ «МІЖНАРОДНА
  2. А. Тести на комунікабельність
  3. Беззондові (непрямі) тести.
  4. Визначте місце вчителя при проведенні загальнорозвивальним вправам в русі (колоні).
  5. Виховання волі в процесі занять фізичними вправами.
  6. Відповіді на тести
  7. ВІДПОВІДІ НА ТЕСТИ
  8. Відповіді на тести модуля ІІ.
  9. Вправа 1
  10. Вправа 1
  11. Вправа 1
  12. Вправа 1 (c. 50)




Переглядів: 1770

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
ТЕМАТИКА РЕФЕРАТІВ | Вправа 3.

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.005 сек.