Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Проблемні ситуації

1. Чи існує олігополістична взаємозалежність, таємна чи явні змова на ринку олігополістичної конкуренції за умови виготовлення диференційованого продукту? Чи можна сказати, що процеси денаціоналізації та приватизації є тотожними поняттю демонополізації?

 

2. Уявіть, що Ви - власник підприємства, що функціонує на ринку монополістичної конкуренції та володіє певною ринковою владою, має спадну функцію попиту. Як відомо, такий вигляд кривої попиту передбачає наявність монопольного прибутку. Проте існує парадокс: Ваше підприємство має збитки в короткостроковому періоді. Чи є можливою така ситуація? Як що так, то в якому разі вона може мати місце?

 

 

Тема 12. Ринок факторів виробництва (4 год.)

Питання:

1. Дослідіть похідний попит. Взаємозв’язок ринків продуктів і факторів виробництва

2. Проаналізуйте попит та пропозицію праці за умов досконало конкурентного ринку ресурсів.

3. Проаналізуйте ринок праці з недосконалою конкуренцією.

4. Дослідіть попит та пропозиція капіталу. Вибір у часі.

5. Проаналізуйте ринок землі та особливості формування ренти.

Завдання:

- робота з тестами.

- виконання практичних завдань. - дискусія по питанням поглибленого рівня.

- презентація аналітично-пошукових завдань.

 

Література:

1. Гронтковська Г.Е., Косик А.Ф. Мікроекономіка: Навчальний посібник. – К.: Центр навчальної літератури, 2008. – Розділ 17,18,19.

2. Задоя А.О. Мікроекономіка. Курс лекцій та вправи: Навч. посіб. – 3-тє вид., випр. – К: Знання, 2003. – Розділ 11.

3. Лісовіцкий В.М. Мікроекономіка. Навчальний посібник. К.: Кондор, 2007. – Розділ 5.

4. Мікроекономіка і макроекономіка: Підручник для студентів економ.спец.закл.освіти: У 2 ч./ С. Будаговська, О.Кілієвич, І.Луніна та ін.; За заг.ред. С. Будаговської. – К.: Вид-во Соломії Павличко „Основи”, 2003. – Тема 11.

5. Стеблій Г.Я. Мікроекономіка: Навчальний посібник. Київ.: «ІНКОС», Центр навч.літ-ри. – 2007. – Розділ 12.

6. Шкодіна І.В., Карпова І.В. Мікроекономіка. Опорний конспект лекцій. – ХБІ УАБС, 2005. – Тема 13,14,15.

7. Шкодіна І.В., Колісниченко І.М. Мікроекономіка. Опорний конспект лекцій. – ХБІ УАБС. 2004. – Тема 11, 12.

конспект лекцій.

 

Мета заняття:аналіз ринків факторів виробництва, їх функції в економіці та особливості поведінки підприємства – покупця факторів виробництва.

 

ТЕМАТИКА РЕФЕРАТІВ

1.Ціни на виробничі ресурси і найменш витратне їх поєднання у виробництві продуктів.

2.Економічні наслідки встановлення мінімального рівня заробітної плати.

3.Мікроекономічний аналіз взаємозв’язку інвестицій і процентних ставок.

4.Прибуток як генератор ринкової економіки.

5.Риск інвестиційних рішень.

 

ПРАКТИКУМ


Читайте також:

  1. IV. Прийняття рішень у полі четвертої інформаційної ситуації
  2. V. Прийняття рішень у полі п’ятої інформаційної ситуації
  3. VI. Прийняття рішень у полі шостої інформаційної ситуації
  4. А.1 Стан , та проблемні питання застосування симетричної та асиметричної криптографії.
  5. В осередку надзвичайної ситуації
  6. в осередку надзвичайної ситуації
  7. Визначення ситуації
  8. Вимоги безпеки в аварійній ситуації.
  9. Геологічні ситуації.
  10. Гідрологічні надзвичайні ситуації
  11. Гідрологічні надзвичайні ситуації.
  12. Гострота ситуації обумовлена низкою причин.




Переглядів: 603

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Вправа 9. | Вправа 1. Чи є вірними наступні твердження

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.005 сек.