МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||
Проблемні ситуації1. Чи існує олігополістична взаємозалежність, таємна чи явні змова на ринку олігополістичної конкуренції за умови виготовлення диференційованого продукту? Чи можна сказати, що процеси денаціоналізації та приватизації є тотожними поняттю демонополізації?
2. Уявіть, що Ви - власник підприємства, що функціонує на ринку монополістичної конкуренції та володіє певною ринковою владою, має спадну функцію попиту. Як відомо, такий вигляд кривої попиту передбачає наявність монопольного прибутку. Проте існує парадокс: Ваше підприємство має збитки в короткостроковому періоді. Чи є можливою така ситуація? Як що так, то в якому разі вона може мати місце?
Тема 12. Ринок факторів виробництва (4 год.) Питання: 1. Дослідіть похідний попит. Взаємозв’язок ринків продуктів і факторів виробництва 2. Проаналізуйте попит та пропозицію праці за умов досконало конкурентного ринку ресурсів. 3. Проаналізуйте ринок праці з недосконалою конкуренцією. 4. Дослідіть попит та пропозиція капіталу. Вибір у часі. 5. Проаналізуйте ринок землі та особливості формування ренти. Завдання: - робота з тестами. - виконання практичних завдань. - дискусія по питанням поглибленого рівня. - презентація аналітично-пошукових завдань.
Література: 1. Гронтковська Г.Е., Косик А.Ф. Мікроекономіка: Навчальний посібник. – К.: Центр навчальної літератури, 2008. – Розділ 17,18,19. 2. Задоя А.О. Мікроекономіка. Курс лекцій та вправи: Навч. посіб. – 3-тє вид., випр. – К: Знання, 2003. – Розділ 11. 3. Лісовіцкий В.М. Мікроекономіка. Навчальний посібник. К.: Кондор, 2007. – Розділ 5. 4. Мікроекономіка і макроекономіка: Підручник для студентів економ.спец.закл.освіти: У 2 ч./ С. Будаговська, О.Кілієвич, І.Луніна та ін.; За заг.ред. С. Будаговської. – К.: Вид-во Соломії Павличко „Основи”, 2003. – Тема 11. 5. Стеблій Г.Я. Мікроекономіка: Навчальний посібник. Київ.: «ІНКОС», Центр навч.літ-ри. – 2007. – Розділ 12. 6. Шкодіна І.В., Карпова І.В. Мікроекономіка. Опорний конспект лекцій. – ХБІ УАБС, 2005. – Тема 13,14,15. 7. Шкодіна І.В., Колісниченко І.М. Мікроекономіка. Опорний конспект лекцій. – ХБІ УАБС. 2004. – Тема 11, 12. конспект лекцій.
Мета заняття:аналіз ринків факторів виробництва, їх функції в економіці та особливості поведінки підприємства – покупця факторів виробництва.
ТЕМАТИКА РЕФЕРАТІВ 1.Ціни на виробничі ресурси і найменш витратне їх поєднання у виробництві продуктів. 2.Економічні наслідки встановлення мінімального рівня заробітної плати. 3.Мікроекономічний аналіз взаємозв’язку інвестицій і процентних ставок. 4.Прибуток як генератор ринкової економіки. 5.Риск інвестиційних рішень.
ПРАКТИКУМ Читайте також:
|
||||||||
|