Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Послідовність розрахунків похибок за прямих вимірювань

На підставі вищевикладеного можна рекомендувати такий порядок розрахунку прямих вимірювань:

1. Кожну величину вимірювати декілька разів (не менше 3-х):

де х – вимірювана величина, n – кількість вимірювань.

2. Визначити середнє арифметичне значення фізичної величини:

.

3. Знайти середнє квадратичне відхилення результатів вимірювань від середнього арифметичного і прийняти його рівним σ:

.

4. Визначити величину 3σ та порівняти її з відхиленням кожного результату від середнього арифметичного . Якщо величина більша, за 3σ, то такий результат відкидають як промах і знову визначають <х> та σ для залишків кількості вимірювань.

5. Знайти:

.

6. Визначити надійний інтервал

, де ,

t – коефіцієнт Стьюдента при заданій надійності Р і кількості вимірювань n (знаходимо з табл. 2.1).

7. Розширити, у випадку необхідності, надійний інтервал з урахуванням похибки приладу

.

8. Знайти відносну похибку

.

9. Записати кінцевий результат у вигляді

, .


Читайте також:

  1. III. ПОРЯДОК ПРОВЕДЕННЯ РОЗРАХУНКІВ КУРСОВОЇ РОБОТИ
  2. IІІ. Послідовність виконання курсової роботи
  3. Алгоритми розрахунків
  4. Аналіз непрямих витрат
  5. Аналіз непрямих витрат
  6. Аналіз прямих витрат на оплату праці
  7. Аналіз прямих матеріальних витрат
  8. Аналіз прямих матеріальних і трудових витрат
  9. Аналітичний облік розрахунків з персоналом ведеться за кожним працівником, видом виплат та утримань.
  10. Апаратура для термічних вимірювань у свердловині
  11. Аудит використання трудових ресурсів і розрахунків з оплати праці
  12. Аудит розрахунків з бюджетами




Переглядів: 449

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Значення коефіцієнтів Стьюдента | Приклад розрахунку похибок за прямих вимірювань

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.006 сек.