МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||
Вправа «Сурми сурмлять»Діти приставляють руку до рота, видихають повітря – «сурмлять».
Добруша розповіла дітям про те, що це будинок незвичайний - це дитячий садок. Кожного ранку всі діти будуть збиратися тут, разом гратися і товаришувати. Діти були в захваті і одразу вирішили допомогти феї облаштувати свій будинок. Через деякий час дитячий садок був готовий зустрічати дітей кожного ранку, що він робить і по сей день. -6- Без дружби, кожен знає, погано в світі жити, Бо сумно й нецікаво, навіть цукерку з’їсти, Друг завжди допоможе,підтримає, порадить, Бо кожен день дарує, нам посмішку і радість. - Сподобалась вам казка? А про що в ній розповідалось? Куди ви ходите кожного ранку? - Так, у дитячий садок, отже, час туди повертатися. - Закрийте очі і наша гостя, торкнувшись вас рукою, поверне нас до дитячого садка. - Ось ми і повернулися у нашу групу. Давайте подивимося на неї і скажемо: « Яка вона?». - Гарна, світла, простора. - Так, правильно. Коли ми з вами були у казці, то діти там допомагали феї облаштувати дитячий садок. Як ви думаєте, що вони робили? - Будували паркан, робили гойдалки, лави. - Давайте ми з вами їм допоможемо і також зробимо з солоного тіста затишок в чарівному дитячому садку. Погляньте, ось він (показую макет чарівного дитсадка), але він ще не обладнаний для дітей. Робота з дітьми із солоним тістом - Подивіться, які вироби для оздоблення чарівного дитячого садка виготовила я. У мене тут паркан для огорожі; лава, щоб діти відпочивали; гойдалка та пісочниця, щоб діти гралися. - Ви можете вибрати для оздоблення садочка щось із того, що зробила я, а можете придумати щось своє. - Ось наш дитячий садок (показую макет), а на столах у вас – солоне тісто і папірці, на які ви будете викладати ваші вироби. - Спочатку ми беремо солоне тісто, але довго не тримайте його, а одразу починайте працювати. Для того, щоб зробити стовпчики, потрібно покласти грудку тіста між долонями і розкачати його прямими рухами. У нас отримується стовпчик. І з них ви зможете зробити те, чим вам хотілось би обладнати чарівний дитячий садок. Показую дітям як із стовпчиків можна зробити огорожу, лаву , пісочницю. Самостійна робота дітей. Індивідуальна допомога вихователя - Закінчуйте роботу. Витріть руки серветкою, візьміть кожен свій виріб і підійдіть всі до нашого чарівного дитячого садка: будемо його облаштовувати. Допомагаю дітям розмістити вироби, усіх хвалю за гарні роботи. Підсумок заняття.
-7- Читайте також:
|
||||||||
|