МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||
Вправа «Сміх»Діти кладуть руку на живіт та, напружуючи м’язи, голосно сміються.
З цього дня друзі ніколи не сварилися, не ображали один одного і жили у мирі та злагоді. Ось і скінчилася наша казочка. Вона вам сподобалася? А тепер закрийте очі, і наш чарівний дзвоник поверне нас у дитячий садок. - Ось ми і повернулися. Скажіть мені, будь ласка, про кого була казочка? - Усі наші друзі були якого кольору? (Жовтого) -9- - Якої форми? ( Круглої) - Скажіть, а якби усі речі, які нас оточують, були б круглі та жовті, нам би було зручно жити? А цікаво? - Ось тепер давайте підемо з вами за столи і поглянемо на дошку. Поки ми слухали казку, до нас на заняття прийшло багато казкових героїв з різних казок. Можливо вони також хочуть щось розповісти? - Першим до нас прийшов Буратіно. Яку цифру він вам нагадує? Діти показують 1, знімаю малюнок з Буратіно, там предмети схожі на трикутник. Діти називають геометричну фігуру та колір. -Другим до нас прийшов папуга Кєша (цифра 2, закріплюємо геометричну фігуру - прямокутник) -Третім до нас прийшло слоненя Трішка (цифра 3, закріплюємо геометричну фігуру – овал) -Четвертий у нас будиночок Баби Яги ( цифра 4, геометрична фігура – квадрат) -П’ятим до нас прийшов гарбуз (цифра 5, геометрична фігура – круг) Молодці, а тепер давайте трішки відпочинемо. Фізкультхвилинка на килимку під музику Відпочили? Сідайте за столи. Сьогодні ми з вами побували у чудовій казочці. Давайте подякуємо нашим друзям і зліпимо їх, щоб завжди пам’ятати. Кожен з вас вибере, кого він хоче зліпити: курчатка Ціпа, повітряну кульку Жовточок чи Сонечко. Ось погляньте, як зліпила наших друзів я! Усі вони круглої форми та жовтого кольору, але сонечку я зробила з сірників 5 промінців, повітряній кульці – 1 ниточку, курчатку – 2 ніжки. - Діти, куди мені покласти сонечко? Вгорі , внизу чи посередині?(закріплюємо розміщення персонажів на площині) У кожного з вас на столі лежить солоне тісто, розімніть його руками, а потім методом розкачування між долонями, зробіть свого казкового героя. Покладіть його на білий папірець та, визначивши, який у вас герой, доповніть його сірниками. Самостійна робота дітей. Індивідуальна допомога вихователя.
В кінці заняття білочка приходить і хвалить дітей, пропонує дітям віднести свої роботи на виставку. Читайте також:
|
||||||||
|