Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Вправа «Сміх»

Діти кладуть руку на живіт та, напружуючи м’язи, голосно сміються.

 

З цього дня друзі ніколи не сварилися, не ображали один одного і жили у мирі та злагоді.

Ось і скінчилася наша казочка. Вона вам сподобалася? А тепер закрийте очі, і наш чарівний дзвоник поверне нас у дитячий садок.

- Ось ми і повернулися. Скажіть мені, будь ласка, про кого була казочка?

- Усі наші друзі були якого кольору? (Жовтого)

-9-

- Якої форми? ( Круглої)

- Скажіть, а якби усі речі, які нас оточують, були б круглі та жовті, нам би було зручно жити? А цікаво?

- Ось тепер давайте підемо з вами за столи і поглянемо на дошку. Поки ми слухали казку, до нас на заняття прийшло багато казкових героїв з різних казок. Можливо вони також хочуть щось розповісти?

- Першим до нас прийшов Буратіно. Яку цифру він вам нагадує?

Діти показують 1, знімаю малюнок з Буратіно, там предмети схожі на трикутник. Діти називають геометричну фігуру та колір.

-Другим до нас прийшов папуга Кєша (цифра 2, закріплюємо геометричну фігуру - прямокутник)

-Третім до нас прийшло слоненя Трішка (цифра 3, закріплюємо геометричну фігуру – овал)

-Четвертий у нас будиночок Баби Яги ( цифра 4, геометрична фігура – квадрат)

-П’ятим до нас прийшов гарбуз (цифра 5, геометрична фігура – круг)

Молодці, а тепер давайте трішки відпочинемо.

Фізкультхвилинка на килимку під музику

Відпочили? Сідайте за столи. Сьогодні ми з вами побували у чудовій казочці. Давайте подякуємо нашим друзям і зліпимо їх, щоб завжди пам’ятати. Кожен з вас вибере, кого він хоче зліпити: курчатка Ціпа, повітряну кульку Жовточок чи Сонечко.

Ось погляньте, як зліпила наших друзів я! Усі вони круглої форми та жовтого кольору, але сонечку я зробила з сірників 5 промінців, повітряній кульці – 1 ниточку, курчатку – 2 ніжки.

- Діти, куди мені покласти сонечко? Вгорі , внизу чи посередині?(закріплюємо розміщення персонажів на площині)

У кожного з вас на столі лежить солоне тісто, розімніть його руками, а потім методом розкачування між долонями, зробіть свого казкового героя. Покладіть його на білий папірець та, визначивши, який у вас герой, доповніть його сірниками.

Самостійна робота дітей. Індивідуальна допомога вихователя.

 

В кінці заняття білочка приходить і хвалить дітей, пропонує дітям віднести свої роботи на виставку.


Читайте також:

  1. Визначте місце вчителя при проведенні загальнорозвивальним вправам в русі (колоні).
  2. Виховання волі в процесі занять фізичними вправами.
  3. Вправа 1
  4. Вправа 1
  5. Вправа 1
  6. Вправа 1 (c. 50)
  7. Вправа 1 (с. 7)
  8. Вправа 1 Відкрийте дужки, використовуючи необхідні часи
  9. Вправа 1 Відкрийте дужки, використовуючи необхідні часи
  10. Вправа 1 Напишіть речення у пасивному стані
  11. Вправа 1 Напишіть речення у питальній та заперечній формі
  12. Вправа 1 Напишіть речення у питальній та заперечній формі




Переглядів: 368

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Вправа «Перекочування» | Підсумок заняття.

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.003 сек.