МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||
Квітень«Їжачок» Програмовий зміст :Розвивати вміння відчувати і розуміти іншого. Виховувати доброзичливість, комунікабельність. Формувати уявлення про необхідність бути дбайливим до інших. Вчити дітей керувати м’язами тіла : розслабляти чи напружувати їх за бажанням. Удосконалювати вміння дітей працювати із солоним тістом. Закріпити прийоми скачування, з’єднування деталей під час виготовлення пташки, жучка-сонечка та ін. Матеріал :запис легкої музики, тунель, зразки для ліплення, дощечки, серветки.
Хід заняття: Вступ - Діти, сьогодні ми з вами відправимося у казку, де головним героєм буде… А хто саме буде головним героєм ви мені скажете самі після того, як послухаєте загадку : Вдень я сплю, а прийде ніч, Отоді вже – інша річ! Я виходжу полювати – -29- Стережись, мишва хвостата ! Не злічу вже, скільки штук За життя я з’їв гадюк. Я колючий, мов будяк, А зовуть мене…( Їжак ) Вірно, сьогодні головним героєм нашої казки буде їжачок. Закрийте очі і уявіть собі їжака. Який він ? - Діти , а ви знаєте , що їжак – це хижа тварина, бо він живиться мілкими тваринами. Отже, якщо біля вашого будинку живе їжак , то будьте певні, ні миші, ні гадюки поряд жити не будуть. А раз так, то що ми ще можемо сказати про їжака, крім того, що він колючий. Який він? - Вірно, діти, він сміливий. Але сьогодні ми відправимося у казку, де зустрінемося з незвичайним їжачком.
Вхід у казку Для того, щоб опинитися у казці, нам потрібно пройти через чарівний тунель. Там трохи незвично, але того, хто не злякається та переборе свій страх, чекають дивовижні пригоди разом з героями казки.
Вихователь кладе тунель на підлогу, і діти по черзі пролазять крізь нього. Ви дуже гарно справились із завданням і наповнилися чарівною силою для подорожі по казці.
Казка Жив на світі їжачок. Він завжди був усім незадоволений. Його все на світі дратувало і сердило. Тому він жив окремо і в нього ніколи не було ні друзів, ні сусідів. Вправа « Їжачок» Діти мілкими кроками пересуваються по килимку, потім зупиняються та сердито чмихають, як роздратований їжачок.
Одного разу мураха, яка опинилася далеко від свого мурашника, потрапила в біду: вона зламала одну з чотирьох ніжок і знепритомніла майже біля входу в будиночок їжачка. Читайте також:
|
||||||||
|