Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Приймання, зберігання та оцінка якості крохмалю, цукру, меду, кондитерських товарів на основі вирішення ситуаційних завдань

 

Кожний студент під час лабораторного заняття виконує індивідуальне завдання і захищає його.

 

ВАРІАНТ 1

Завдання 1. Під час товарознавчої оцінки пшеничного крохмалю було встановлено, що продукт містить 12,3 % вологи, золи в перерахунку на суху речовину - 0,32 %, протеїну - 0,8 % на суху речовину, кислотність - 16°, кількість краплин на 1 дм2 - 380 шт. Органолептичні показники якості крохмалю відповідають вимогам стандарту.

Дати висновок щодо якості крохмалю і встановити його сорт. За яким стандартом встановлюють вимоги до якості крохмалю? Вирішити питання щодо приймання крохмалю.

Завдання 2. В універсам надійшла партія глазурованих цукерок з фруктово-желейним корпусом у кількості 30 кг. Цукерки розфа­совані в картонні коробки масою нетто 0,25 кг.

Провести відбір середньої проби. За якими комплексними і одиничними показниками проводять оцінку якості цукерок? Якими нормативними документами Ви будете користуватися? Які дефекти виникають у цукерках під час зберігання?

ВАРІАНТ 2

Завдання 1. Під час товарознавчої оцінки цукру-піску було встановлено, що у продукті міститься 0,1 % вологи, 99,83 % цукрози, 0,03 % редукуючих речовин, колір - білий з блакитним відтінком, розмір кристалів становить 1,1 мм.

Провести дослідження органолептичних показників якості цукру-піску. Встановити вид цукру-піску, дати висновок щодо якості та його реалізації. Якими нормативними документами Ви будете користуватися?

Завдання 2. До магазину надійшла партія вагової карамелі у кількості 0,5 т. Карамель загорнуто у художньо оформлені етикетки. Товарознавець магазину на основі взятої проби встановила, що кількість розбитої карамелі у даній партії становить 7,5 кг. Яку кількість карамелі взято для проведення аналізу? Дати висновок щодо якості карамелі, її приймання і реалізації. Якими нормативними документами Ви будете керуватися при відборі середньої проби і встановленні якості?


Читайте також:

  1. III. Актуалізація опорних знань. Повідомлення теми і завдань уроку.
  2. III. Актуалізація опорних знань. Повідомлення теми і завдань уроку.
  3. III. Актуалізація опорних знань. Повідомлення теми і завдань уроку.
  4. III. Повідомлення теми і завдань уроку
  5. III. Повідомлення теми і завдань уроку.
  6. III. Повідомлення теми і завдань уроку.
  7. IV. Вартість знака для товарів і послуг та фірмового найменування
  8. IV. Загальна оцінка діяльності вчителя
  9. IV. Оцінка вигідності залучення короткотермінових кредитів
  10. IV. Оцінка привабливості стратегічних зон господарювання підприємства на ринку.
  11. IV. Повідомлення теми і завдань уроку.
  12. IV. Повідомлення теми і завдань уроку.




Переглядів: 656

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Вивчення асортименту та оцінка якості борошняних кондитерських виробів | ВАРІАНТ З

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.004 сек.