Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Лабораторна робота № 8.

Тема: Головні породоутворюючі мінерали з класу силікати

Мета роботи: ознайомитися із головними породоутворюючими мінералами класу силікатів, визначити їх фізичні властивості та діагностичні ознаки.

Лабораторне обладнання: колекція мінералів, шкала твердості, препарувальні голки, збільшувальні скельця, соляна кислота.

Хід роботи

Завдання 1.

Ознайомтеся із теоретичним матеріалом, який характеризує в цілому клас силікатів та його мінерали. Розгляньте надану колекцію мінералів та визначте фізичні властивості мінералів, які входять до даного класу. Результати занесіть до таблиці 1:

Силікати і алюмосилікати

Силікати - солі кремнієвих кислот, алюмосилікати - солі алюмокремнієвих кислот. Клас силікатів і алюмосилікатів - найпоширеніший в природі клас мінералів. Силікати і алюмосилікати становлять 95% маси земної кори (по вазі). Одна третина відомих в даний час мінералів відноситься до цього класу.

Блиск у силікатів і алюмосилікатів неметалічний, відрізняються невеликою щільністю (легкі). Більшість силікатів і алюмосилікатів риски не дає. Силікати і алюмосилікати, що нагадують за зовнішніми ознаками оксиди, відрізняються від останніх наявністю спайності.

Вони діляться на безводні і водні. Безводні силікати і алюмосилікати - тверді або мають середню твердість, водні силікати і алюмосилікати - м'які або середньої твердості. Безводні силікати і алюмосилікати, нагадують за деякими зовнішніми ознаками (за кольором, блиском, спайністю) карбонати, сульфати, фосфати, відрізняються від останніх більшою твердістю і тим, що вони не дають риски.

Більшість силікатів і алюмосилікатів глибинного походження. У поверхневих умовах вони, як правило, представляють з'єднання нестійкі, в тій
чи іншій мірі піддаються хімічним руйнувань i утворюють нові мінерали, стійкі в поверхневих умовах.

Силікати і алюмосилікати в основній своїй масі представляють породоутворюючі мінерали, деякі з них використовуються як дорогоцінні каміння, служать рудою для вилучення металів і являють собою нерудні корисні копалини.


Читайте також:

  1. II. Будова доменної печі (ДП) і її робота
  2. II. Самостійна робота студентів.
  3. IV. ВИХОВНА РОБОТА В КЛАСІ
  4. IV. ІНДИВІДУАЛЬНА РОБОТА СТУДЕНТІВ.
  5. IV. Науково-дослідницька робота.
  6. IV. Практична робота.
  7. IV. Робота над темою уроку
  8. Qорганізаційне середовище, в якому виконується робота
  9. V. Робота з підручником
  10. V. Робота з підручником. с. 59-60
  11. V. Робота з програмою «Виконавець Восьминіжка»
  12. V. Робота з програмою «Виконавець Садівник».




Переглядів: 412

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
 | Група польових шпатів

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.005 сек.