Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Прицільний станок ПС-51

Прицільний станок ПС-51 складається з основи станка, верхньої частини станка з обоймами, гвинта з шайбою, нарізної втулки, заводної пружини, заводної рукоятки (маховичка), затискача з шайбою, кілець сепаратора з кульками, гайки та спускового пристрою (рис. 6.17).

Рис. 6.17. Прицільний станок ПС-51:

а – загальний вигляд із закріпленим автоматом; б в розрізі;

1 – муфта; 2 – спуск заводної рукоятки (маховичка); 3 – верхня частина станка;

4 – заводна рукоятка (маховичок); 5 – обойми; 6 – чашка; 7 – опорна втулка; 8 – основа станка; 9 – струбцинка з гачком (спусковий пристрій); 10 – гайка; 11 – заводна пружина; 12 – поводок заводної пружини; 13 – гвинт заводної пружини; 14 – нарізна втулка; 15 – гвинт з шайбою; 16 – затискач з шайбою; 17 – кільця сепаратора

Основа служить підпорою для станка і складається з диска з трьома лапами та півсфери. На кінцях кожної лапи є сошники та отвори, через які станок за допомогою цвяхів може закріплюватися на дерев’яній поверхні.

Верхня частина станка складається з опорної втулки та чашки, зварених між собою. До чашки приварені дві обойми з затискними гвинтами для кріплення зброї на станку та основа спуску заводної рукоятки. Для збереження ложі зброї від псування дощок обойм прикріплені брезентові накладки. Зверху чашка закривається кришкою.

Гвинт із шайбою призначений для з’єднання верхньої частини станка з основою і міститься у середині чашки, опорної втулки та півсфери основи станка. На верхній кінець гвинта насаджується заводна рукоятка, яка закріплюється на ньому болтом.

При постановці заводної рукоятки на стопор спуску повертається гвинт з шайбою та повідком, внаслідок чого ослаблюється з’єднання опорної втулки з півсферою основи станка. При цьому верхня частина станка вільно переміщається відносно основи, а заводна пружина знаходиться у найбільшому напруженні, тобто – у зведеному положенні.

Спусковий пристрій використовується для закріплення верхньої частини станка у момент натискання на спусковий гачок та складається зі спуску, заводної рукоятки, тяги, муфти з ланцюгом та струбцинки з гачком.

Зброя, яка закріплена в обоймах станка, може повертатися у горизонтальній площині на 360°, а у вертикальній – на кут близько ± 6° від середнього положення і звалюватися праворуч чи ліворуч на кут близько 12°.

Для підготовки станка до занять необхідно міцно встановити станок на ґрунт чи дерев’яну поверхню, закріпивши його цвяхами; вкласти зброю у обойми та закріпити її затискними гвинтами; закріпити на спусковій скобі зброї струбцинку так, щоб її гачок знаходився поза спусковим гачком зброї. Поставити заводну рукоятку на стопор (завести заводну пружину) та натягнути одну з лапок ланцюга на шпеник гачка струбцинки. Відрегулювати за допомогою муфти довжину ланцюжка (тросика) так, щоб при натисканні на спусковий гачок зброї стопор звільняв заводну рукоятку, потім застопорити муфту за допомогою гайки. Після цього необхідно перевірити надійність з’єднання верхньої частини станка з основою, для чого зарядити зброю навчальними патронами, поставити заводну рукоятку на стопор (завести заводну пружину), навести зброю на ціль і натиснути на спусковий гачок. При цьому верхня частина станка повинна автоматично закріпитися на основі, а наведення не повинно збиватися. Ці дії необхідно повторити 2–3 рази.

У разі слабкого з’єднання верхньої частини станка з основою необхідно провести його регулювання у такій послідовності: зняти зброю зі станка; відділити заводну рукоятку; зняти кришку чашки; накрутити поводок заводної пружини; вивернути пробку та викруткою повернути гвинт з шайбою проти ходу годинникової стрілки до сполучення з вушком пружини наступного отвору шайби; закрутити поводок; зібрати всі деталі станка, міцно встановити його та закріпити на ньому зброю.

Навчання правильності прицілювання зі станка та плавному натисканню на спусковий гачок проводиться у такій послідовності: керівник заняття готується до стрільби зі зброєю, закріпленою у станку, заряджає зброю (ставить курок на бойовий звід), лівою рукою ставить заводну рукоятку на стопор, потім переносять руку під приклад до плеча, наводить зброю у вибрану точку прицілювання та плавно натискає на спусковий гачок (виникає закріплення верхньої частини станка з основою). Далі керівник заняття, перевіривши точність наведення (якщо потрібно уточнює її), наказує тим, хто навчається, по черзі займати таке саме положення за станком, щоб подивитися, як потрібно наводити зброю; збиває наводку та наказує військовослужбовцям діяти у вказаній вище послідовності.

 

Таким чином, навчальні стрілецькі прилади дозволяють командиру (керівнику заняття) відпрацювати з підлеглими ряд питань з вогневої підготовки:

– показати правильне положення мушки у прорізі прицілу і навчити брати “рівну мушку”, тренувати тих, хто навчається, правильності прицілювання;

– виправляти помилки в прицілюванні при наведенні з усіх видів стрілецької зброї;

– тренувати тих, хто навчається, правильному натисканню на спусковий гачок.

Стрілецькі навчальні прилади при вмілому та своєчасному використанні значно полегшують роботу керівника при навчанні підлеглих виконанню влучного пострілу, дають змогу виявити й усунути помилки стрільця й закріпити корисні навички зі значною економією навчального часу й бойових патронів.

 


Читайте також:

  1. Буровий станок Б100-200.
  2. Буровий станок БГА – 4.
  3. Буровий станок «Стріла – 77».




Переглядів: 1501

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Навчальних стрілецьких приладів комплекту КЯ-83 | Загальні положення проектування

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.004 сек.