МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||
Види контролю у фізичному вихованні.ОБЛІК І КОНТРОЛЬ У ФІЗИЧНОМУ ВИХОВАННІ СТУДЕНТІВ
План.
1. Мета і завдання перевірки й оцінки ефективності педагогічного процесу з фізичного виховання студентів вищого навчального закладу. 2. Види контролю у фізичному вихованні. 3. Види фізичних вправ, що виносяться на перевірку й оцінку. 4. Особливості перевірки й оцінки фізичної підготовленості студентів. 5. Облік і звітність з фізичної культури (документи обліку, види обліку та їхня характеристика).
1. Мета і завдання перевірки й оцінки ефективності педагогічного процесу з фізичного виховання студентів вищого навчального закладу. Мета перевірки й оцінки ефективності педагогічного процесу з фізичного виховання студентів – виявити якість засвоєння ними навчальної програми з фізичної культури ВНЗ. Основні завдання перевірки й оцінки ефективності педагогічного процесу з фізичної культури у вищій школі полягають у визначенні: - рівня розвитку й удосконалювання фізичних і спеціальних якостей (швидкості, сили, витривалості, спритності, гнучкості), сформованості прикладних вмінь і навичок; - ступеня розвитку морально-вольових і психологічних якостей (впевненості у своїх силах, рішучості, сміливості, цілеспрямованості, ініціативи, винахідливості, витримки і самовладання); - ступеня зміцнення здоров’я студентів та їх загартування; - ступеня реалізації на практиці конкретних заходів для поліпшення фізичного виховання і навчання студентів;
- якості організації, матеріально-технічного і методичного забезпечення та проведення навчальних занять з фізичної культури у вищому навчальному закладі; - стійкості організму студентів до впливу несприятливих факторів у процесі навчання. Спеціальні завдання перевірки й оцінки: - підтримка високої працездатності студентів протягом навчального дня, тижня; - освоєння навчальних дисциплін в умовах обмеженої рухливості та впливу інших несприятливих факторів тощо. Всі вищезазначені показники не повинні бути нижчими за мінімально встановлені навчальною програмою.
У фізичному вихованні розрізняють такі види контролю: - попередній (первинний, нульовий); - оперативний; - потоковий (поточний); - етапний; - підсумковий; - комплексний. Контроль– система заходів, спрямованих на виявлення ефективності якісних і кількісних характеристик процесу фізичного виховання і навчання студентів у вищій школі, що передбачає вимір і оцінку різних показників фізичної підготовленості, стану і т.д. студента. Попередній контроль – система заходів, спрямованих на діагностику різних показників (досягнень) на початку одного з етапів навчально-виховного процесу студентів (початок року, семестру, вивчення нового розділу). Він дозволяє цілеспрямовано враховувати індивідуальні особливості студентів у подальшій роботі з фізичного виховання. Оперативний контроль – система заходів у рамках одного навчального заняття з фізичної культури, що спрямована на визначення тимчасового впливу на студента (педагогічного, психічного або фізіологічного), а також на оцінку і порівняння результатів цього впливу з запланованим. Оперативний контроль передбачає швидке усунення виявлених відхилень від еталонного зразка, плану. Потоковий контроль – система заходів, що спрямована на щоденну оцінку і порівняння результатів педагогічного впливу з запланованим і оперативним усуненням недоліків. Етапний контроль – система заходів, спрямованих на виявлення рівня досягнень студентів за визначений період часу з метою виправлення недоліків у їх подальшій діяльності з фізичної культури. Він проводиться через кілька занять після різних етапів навчання студентів рухових дій. Підсумковий контроль – система заходів, що спрямовані на встановлення ефективності педагогічного впливу на студентів за семестр або рік з метою визначення успішності виконання поставлених завдань, виявлення позитивних і негативних сторін процесу фізичного виховання і його складових, практичної реалізації семестрового та річного планів роботи з фізичного виховання студентів. Підсумковий контроль дозволяє визначити знання, методичні і практичні навички, загальну фізичну підготовленість, психофізичну готовність майбутніх фахівців різного профілю до професійної діяльності. На підставі комплексної перевірки студентам виставляється залік. Комплексний контроль – система заходів, що спрямовані на вимір і оцінку різних показників і визначають ефективність підготовки студентів до, під час і після процесу фізичного виховання і навчання. Складовими комплексного контролю є педагогічні, медико-біологічні, психологічні дослідження.
Читайте також:
|
||||||||
|