Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Панелевози

Рис.1. Панелевоз

Враховуючи всі аспекти перевезень будівельних пенелей в умовах великого промислового міста, панелевози повинні відповідати наступним вимогам:

1) забезпечувати перевезення стінових панелей у вертикальоні або нахиленому положенні під кутом не більше 8°;

2) забезпечувати перевезення панелей з транспортним габаритом за висотою, який не перевищує 3,8 м;

3) вантажна висота не повинна превищувати 0,8 м;

4) забезпечувати можливість навантаження панелей у вертикальному і горизонтальному положеннях, а також перевід панелей в горизонтальне положення при розвантаженні;

5) мати обладнання для захисту панелей, що перевозяться від сколів, механічних дій і попадання на них бруду в процесі транспортування;

6) бути укомплектованими гідравлічними опорами (односторонньої або двосторонньої дії) з оперуванням ними із кабіни водія автомобіля-тягача;

7) гідравлічні опори напівпричепа-панелевоза повинні мати механічні фіксатори, що використовуються при відчепленні, крім того, на панелевозі повинні бути мостики, огородження, драбини та інше обладнання для роботи такелажників;

8) причіпи-паналевози, що мають збільшену базу, повинні мати поворотну систему заднього візка з приводом від автомобіля-тягача.

Всі відомі конструкції напівпричепів-панелевозів за способом завантаження розподіляються на:

1) з центральним завантаженням (див. рис.2.а,б);

2) з боковим завантаженням (див. рис.2.в);

3) з боковим і центральним (одночасно) завантаженням (див. рис.2.г).

Рис.2. Схема завантаження напівпричепів-панелевозів: а, б - центральна; в - бокова; г - центральна і бокова

Розрізняють рамні і фермові напівпричіпи-панелевози. На рис.3 (а, б, в, г) приведені конструктивні схеми панелевозів.

а) фермовий хребетний напівпричіп (див. рис.3.а);

б) фермовий напівпричіп-панелевоз з центральною касетою (див. рис.3.6);

в) фермовий напівпричіп-панелевоз з центральною і боковими касетами (див. рис.3.в);

г) рамний напівпричіп-панелевоз (див. рис.З.г).

Рис.3. Конструктивні схеми панелевозів:

а) фермовий хребетний напівпричіп;

б) фермовий напівпричіп-панелевоз з центральною касетою;

в) фермовий напівпричіп-панелевоз з центральною і боковими касетами;

г) рамний напівпричіп-панелевоз.

 

3. Автопоїзди для перевезення труб (трубовози)

Магістральні трубопроводи великої протяжності будують вдалині від залізниць та населених пунктів, а їх траси часто пролягають через гори, тайгу, пустелі і болота. Тому перевозити труби приходиться в умовах бездоріжжя, а також рухатись на підйом і спуск в різних кліматичних умовах. Специфічні особливості вантажу, а також дорожні та кліматичні умови викликають низку додаткових умов до рухомого складу для перевезень труб:

1) автопоїзди повинні мати надійні пристрої для закріплення вантажу та його розвантаження, які забезпечують збереженість труб від пошкоджень стінок і торців;

2) високі динамічні якості, маневреність та прохідність.

 

Рис.4. П'ятивісний трубовоз "Татра-Сінекс"

4. Розвантажувальні пристрої трубовозів

На рис.5.а,б зображено розвантажувальний пристрій трубовоза.

Механізм розвантаження складається з телескопічної стріли 6 з гідроциліндром і двох гідропідйомників 2 і 7. Телескопічна стріла 6 та гідропідйомники з'єднані з рамою напівпричепа шарнірно і тому мають можливість відхилятись в ту чи іншу сторону в вертикальній площині. Верхні кінці гідропідйомників 2 і 7 з'єднані шарнірно з телескопічною стрілою 6, яка за допомогою встроєного в ній гідроциліндра може підніматись і опускатись. Внутрішній циліндр телескопічної стріли має на своєму верхньому кінці вантажний захват.

Рис.5. Механізм розвантаження напівпричепа Т-280А: а - положення перед розвантаженням; б - положення в кінці розвантаження; 1 - опора; 2, 7 - гідропідйомник; 3 - шарнір; 4 - труба; 5 - вантажний захват; 6 - стріла

Розвантаження здійснюється наступним чином. Телескопічна стріла 6 повертається навколо шарніра 3 гідропідйомника 2 або 7 в напрямку розвантажуваної труби 4. Вантажний захват 5 підводиться до торця труби 4 і заводиться в її середину. Телескопічна стріла роздвигається за допомогою гідроциліндра подвійної дії та піднімає трубу на деяку висоту для забезпечення розвантаження на бокову сторону. Потім телескопічна стріла 6 повертається відносно шарніра 3 гідропідйомником 7 в напрямку розвантаження. При цьому ланки гідропідйомника 2 складаються, утворюючи пружну (демпфуючу) опору) для телескопічної стріли. Телескопічна стріла опускається до горизонтального положення і розвантажена труба кладеться на землю. Після чого вантажні захвати 5 виводяться з труби 4 і розвантажуючий пристрій повертається в початкове положення за допомогою висування ланок гідропідйомника 2 та складання ланок гідропідйомника 7.

Для забезпечення стійкості автопоїзда при розвантаженні напівпричіп обладнаний опорами 1.

 

Фермовози, плитовози та автопоїзди з розсувними напівпричіпами-платформами

Сучасні фермовози - це, як правило, напівпричіпи скелетної конструкції касетного типу (див. рис.1).

Рис.1. Схема автопоїзда-фермовоза:

1 - лебідка; 2 - рама; 3 - залізобетонна ферма; 4 - мостик; 5 - задній візок; 6 - опора

1. Основні технічні вимоги до напівпричепів-фермовозів

Висувають наступні технічні вимоги до напівпричіпів-фермовозів:

1) касета фермовоза виготовляється з можливістю звисання ферми однієї секції, при цьому, допускається задній кут прохідності напівпричепа з вантажем до 15°;

2) забезпечення перевезення ферми довжиною від 12 до ЗО м в робочому положенні;

3) наявність низькорамної компоновки та вантажної висоти не більше 0,7 м;

4) можливість одночасного транспортування не менше двох ферм однакової довжини загальною масою, що не перевищує вантажопідйомність автопоїзда;

5) касета розраховується на перевезення в ній не менше двох типорозмірів (за довжиною);

6) наявність системи керування колесами;

7) обов'язкова присутність приспосіблень, які фіксують в транспортному положенні ферми і запобігають їх переміщенню під час перевезення;

8) кріплення ферм здійснюється не менше чим у двох точках по довжині конструкції у вузлах верхнього поясу.

2. Автопоїзди плитовози

Призначення цієї групи СРС - перевезення великогабаритних залізобетонних будівельних конструкцій в горизонтальному положенні.

Напівпричіпи-плитовози, як правило виготовляються за високорамною схемою з вантажною висотою до 1,8 м. СРС для перевезень плит повинен комплектуватись спеціальними пристроями, "кониками", вантажними площадками, які забезпечують правильне спирання вантажу при транспортуванні та його надійне кріплення на транспортному засобі.

"Коники" і вантажні площадки повинні розсуватися по ширині для забезпечення перевезень декількох виробів одночасно або виробів збільшеного поперечного габаритного розміру.

3. Автопоїзд з розсувними напівпричіпами-платформами

На рис.2. наведена схема причепа УПР-1212, яка є найбільш розповсюдженою для даного типу рухомого складу. Причіп призначений для перевезень залізобетонних плит шириною до 3 м, балок та інших залізобетонних виробів довжиною до 12 м. Крім того на ньому можна транспортувати пиломатеріали, стальні труби, катанку тощо.

Рис.2. Напівпричіп-платформа УПР-1212

Розсувна телескопічна рама напівпричепа складається з рухомо з'єднаних між собою передньої та задньої напіврам. Передня частина напівпричепа спирається на сідлово-зчіпний пристрій, автомобіля тягача, а задня через ресорну підвіску - на вісь коліс. На рамі встановлена роз'ємна платформа, яка складається з двох горизонтальних площадок. При досягненні заданого продовження напіврам їх положення (однієї відносно іншої) фіксується автоматично.

 




Переглядів: 2060

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
ЛЕКЦІЯ №9 | Маркетингова стратегія

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.005 сек.