МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||||||||||||
Тема : КУЛЬТУРА СТАРОДАВНЬОГО СВІТУМета заняття:познайомитись із основними досягненнями культур стародавніх цивілізацій – давньоєгипетської та країн Месопотамії; виховувати гуманізм; розвивати почуття прекрасного; вдосконалювати навики створення презентацій. Методи : бесіда, розповідь, пояснення, робота з опорними конспектами, відео перегляд. МАТЕРІАЛЬНО-ТЕХНІЧНЕ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ТА ДИДАКТИЧНІ ЗАСОБИ, ТЗН 1. Опорний конспект 2. Навчальні посібники 3. Відеофільм «Древній Єгипет онлайн». video.onlin.ua. ЛІТЕРАТУРА : Основна : Греченко В.А., Чорний І.В. Світова та українська культура: довідник для школярів та студентів. – К.: Літера ЛТД, 2009. – Тема 3. Додаткова : Історія української та зарубіжної культури: Навч. Посібн./ За ред.. С.М.Клапчука, В.Ф.Остафійчука. – К.: Знання-Прес, 2004. Культурологія. Навчально-методичний посібник для студентів ВНЗ І-ІІ рівнів акредитації, 2008. Энциклопедия для детей. Т.6. Религии мира. Ч.1. – М.: Аванта +, 2003. – С.53-96. СТРУКТУРА ЗАНЯТТЯ Організаційна частина. Перевірка готовності студентів та аудиторії до початку заняття. Актуалізація опорних знань. Контроль знань. 1. Коли і де виникли перші держави? Знайдіть їх на карті. 2. Назвіть фактори, які вплинули на процес становлення та розвиток цих держав? Повідомлення теми, мети, основних завдань. Знати : визначні пам’ятки єгипетської, шумерської, вавилонської та ассирійської культур. Вміти : показувати на карті найвідоміші культурні центри Стародавнього Сходу. 4. Мотивація навчальної діяльності (питання, задачі, проблемні ситуації). Стародавній світ є колискою людської цивілізації. Якщоуявити історію європейської культури у вигляді триактної драми - Античність, Середньовіччя, Новий час, то прологом першому акту стане Стародавній Схід. Розкриття теми. План заняття. 1. Культура Стародавнього Єгипту. 2. Культура Месопотамії (Шумеру, Вавилону, Ассирії). 6. Підведення підсумків : - Узагальнення матеріалу : Заповнити таблицю «КУЛЬТУРА СТАРОДАВНЬОГО СВІТУ»
- Домашнє завдання: опрацювати матеріал теми №2, підготуватися до семінарського заняття на тему «Антична культура» - Видача завдання для самостійної роботи студентів: Заповнити таблицю «Культура стародавньої Індії та Китаю» Викладач : МЕНЗУЛ В.О. Читайте також:
|
||||||||||||||||||
|