МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||
Задачі для самостійного розв’язкуЗадача № 1. У новонародженого дефект міжшлуночкової перетинки внаслідок порушення зростання в ембріональному періоді трьох ембріональних її зачатків. У шлуночку змішується артеріальна і венозна кров. Чи має дана аномалія філогенетичну обумовленість? У представників якого класу хребетних спостерігається неповна перетинка між шлуночками?
Задача № 2. При патологоанатомічному розтині плода, що загинув, у нього виявлено аномалію розвитку серця: шлуночки неповністю розділені, з них виходить загальний артеріальний стовбур, який у нормі розділений на легеневий і аортальний. Чи відповідає дана аномалія філогенетичним етапам зміни цього органу в процесі еволюції? У якого класу хребетних серце має подібну будову?
Задача № 3.У дитини не відбулося заростання артеріальної (боталлової) протоки, яка в нормі закривається через 7 – 8 тижнів після народження. Внаслідок цього підвищився тиск у малому колі кровообігу, розширився правий шлуночок, розвинувся застій крові в легенях і виникла недостатність серця. Чи відповідає дана аномалія філогенетичним етапам зміни судин в процесі еволюції? У представників якого класу хребетних функціонує боталлова протока? Задача № 4. У хворого має місце аномалія розвитку, яка отримала назву «аортальне кільце». Одна дуга аорти охоплює стравохід і трахею справа, а друга зліва, внаслідок чого трахея і стравохід опинилися в кільці. Як пояснити появу цієї вади розвитку?
Задача № 5.В медичній практиці відомі випадки порушення в судинній системі, які дістали назву «транспозиція аорти». При цьому порушенні аорта буде відходити від правого шлуночка, а легеневий стовбур – від лівого. Поясніть механізми формування цієї аномалії розвитку.
Задача № 6. У новонародженого виявилась надмірна кількість сосків – політелія. Поясніть механізми формування цієї аномалії розвитку.
Задача № 7. У новонародженого виявилась надмірна кількість молочних залоз – полімастія. Поясніть механізми формування цієї аномалії розвитку.
Задача № 8. У новонародженого на атипових ділянках (на спині, грудях, кінцівках) густий волосяний покрив. Поясніть механізми цієї аномалії. Задача № 9. У новонародженого шкіра суха, вкрита товстим шаром рогових лусок – іхтіоз. У представників якого класу хребетних шкіра має подібну будову? Задача № 10. У новонародженого відсутня передня третина вушної раковини і верхня щелепа справа, косий прикус. Визначте, аномалії якої зябрової дуги мають місце.
Задача № 11. У новонародженого на шиї свищі, що з’єднують глотку із зовнішніми шкірними покривами. Як пояснити появу цієї вади розвитку? Читайте також:
|
||||||||
|