Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Кожна контрольна робота виконується в окремому зошиті.

2. Титульний лист оформити за зразком (дивись додаток А).

3. На початку викласти перелік всіх питань, що містяться в завданні.

4. Контрольну роботу виконувати акуратно, залишаючи наприкінці зошита вільні листи (для зауважень рецензента та доопрацювання матеріалу в разі необхідності).

5. Кожне завдання починати з окремої сторінки.

6. Для пояснення розв’язування задачі, де це потрібно, акуратно зробити малюнок.

7. Розв’язування задач супроводжувати поясненнями. У поясненнях необхідно вказувати ті основні закони і формули, на яких базується розв’язок даної задачі.

8. Розв’язок задачі спочатку зробити в загальному вигляді, тобто тільки в літерних позначеннях, пояснюючи застосовувані при написанні формул літерні позначення.

9. Обчислення проводити шляхом підстановки заданих числових величин у розрахункову формулу з обов’язковою вказівкою одиниць вимірювання величин. Бажано перевірити одиниці вимірювання отриманих величин за розрахунковою формулою і тим самим підтвердити її правильність (можна це зробити окремо в квадратних дужках).

10. Числові значення величин бажано виражати в одиницях системи СІ.

11. Константи фізичних величин і інших довідкових даних вибираються з таблиць у різних збірниках задач.

12. Наприкінці контрольної роботи вказати підручники і навчальні посібники, що використовувалися при розв’язуванні задач та відповіді на теоретичні питання. Для правильного оформлення списку літератури дивись приклад нижче.

13. У випадку, якщо робота не зарахована, студент повинен виправити помилки, доопрацювати матеріал на залишеному чистому полі в зошиті.

14. Контрольну роботу здати завчасно для письмового рецензування викладачем.

15. При відсиланні роботи на повторне рецензування обов'язково представляти роботу з першою рецензією.


Читайте також:

  1. II. Будова доменної печі (ДП) і її робота
  2. II. Самостійна робота студентів.
  3. IV. ВИХОВНА РОБОТА В КЛАСІ
  4. IV. ІНДИВІДУАЛЬНА РОБОТА СТУДЕНТІВ.
  5. IV. Науково-дослідницька робота.
  6. IV. Практична робота.
  7. IV. Робота над темою уроку
  8. Qорганізаційне середовище, в якому виконується робота
  9. V. Робота з підручником
  10. V. Робота з підручником. с. 59-60
  11. V. Робота з програмою «Виконавець Восьминіжка»
  12. V. Робота з програмою «Виконавець Садівник».




Переглядів: 383

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Завдання в контрольних роботах охоплюють наступні розділи курсу:«Провідникові матеріали», «Магнітні матеріали», «Діелектрики», «Напівпровідники». | Студент повинен бути готовий під час заліку до детальної розповіді з питань, включених до контрольних робіт.

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.003 сек.