Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Section 2. Grammar workout

Identify and correct errors involving sentence structure

(There is only/Only you have/You have only/You only have) to read the best information.

These are the journals and books (what you expect/these you are expected/that you are expected/which expect you) to use for academic research.

They (usual quotation/usually have been quoted/have usual quoting of/usually quote) the scholarly journals or books that published the information originally.

You may use their lists of references (in finding scholarly journals name/for to find a scholarly journals names/to find the names of the scholarly journals/for finding scholarly journal’s names) that you should use for your research, but you don't have to use them at all.

(By choosing your school carefully/When choosing your school carefully/If you choose your school carefully/Although you will choose your school carefully), though, you'll have an online library that gives students free access to several databases.

Happily, most scholarly journals and popular magazines (can find/can have found/can be finding/can be found) online.

You will be able to search articles and (have read abstracts for free/can read abstracts for free/read abstracts for free/to be reading abstracts freely), but (without an affiliation with a university library/having not affiliation with a university library/not to have affiliation with a university library/not to be affiliated with a university library), you may have to pay to read the articles (what you choose to use/when you will choose to use/you choose to use/you are using to choose) in your paper.

The horizontal dimension is of tremendous importance, (since/when/although/however) individual students and staff (that/ which/what/because) do not get along, nor understand each other, are not able to maximize their greatest potential for optimal excellence.

Here is (because/why/when/where) workshops on prejudice, cultural awareness, cross-cultural communication and conflict resolution are most helpful.

However, if this is all (that/ which/what/because) is done such efforts will come to naught, (because/why/for/since) the individual interactional dimension is only one dimension of change.

Schools have a specific purpose for existing, (very much to implement/to implement that/not much to implement that/ to implement) their mission through whatever product or service they provide.

 

MODULE 1-3. ESP IN TRANSNATIONAL EDUCATION

Unit 1-13. THE USE OF ENGLISH IN EUROPE


Читайте також:

  1. A SIMPLE CONTEXT-FREE GRAMMAR
  2. B. Grammar Expansion: Participles (Participle I, Participle II) used as an attribute.
  3. Balance sheet. Sections and articles of the balance
  4. C. Grammar Expansion: Modal verbs
  5. C. Grammar Expansion: Modal verbs: the past.
  6. C. Grammar Expansion: Modals verbs of certainty, probability, possibility
  7. Check the knowledge of active vocabulary from this part with the help of “ACTIVE VOCABULARY” section.
  8. Combating Smuggling. Grammar: Phrasal Verbs
  9. Customs’ IPR Enforcement. Grammar: PhrasalVerbs
  10. D. Grammar Expansion: Suppositional meaning: Can, Could
  11. D. Grammar Expansion: The Gerund: its forms and functions.
  12. Free and Bound Use of Grammar Forms




Переглядів: 385

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Matching headings with paragraphs | Section 1. Guidelines for reading texts on the use of English in European education

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.004 сек.