Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






І. Загальні положення

Галицький коледж імені В’ячеслава Чорновола

 

Відділення економіки та туризму

 

 

Циклова комісія

Дисциплін туризму

Та сфери послуг

 

 

Методичні рекомендації до формування технологічної документації зі створення екскурсії

 

 

 

Тернопіль, 2014

Розглянуто та схвалено для використання в роботі на засіданні циклової комісії дисциплін туризму та сфери послуг

Протокол № 3 від 23 жовтня 2014 року

Рекомендовано до друку на засіданні науково-методичної ради Галицького коледжу імені В’ячеслава Чорновола.

Протокол № 3 від 23 жовтня 2014 року

 

Рецензент:

С. Я. Добровольська, кандидат географічних наук, викладач вищої категорії, голова ЦК дисциплін туризму та сфери послуг

Організація екскурсійного обслуговування. Методичні рекомендації до формування технологічної документації зі створення екскурсії/ Укл. О. М. Суперсон. - Тернопіль: Навчально-практична майстерня редакційно-видавничих технологій Галицького коледжу імені В’ячеслава Чорновола, 2014 р. – 20 с.

 

 

І. Загальні положення

 

Під час вивчення дисципліни «Організація екскурсійного обслуговування» студенти виконують завдання у вигляді розробки навчальної екскурсії. Завдання необхідне для систематизації, закріплення теоретичних знань і набуття практичних навичок з дисципліни «Організація екскурсійного обслуговування».

Так само завдання зі створення екскурсії дозволяє опанувати студентам необхідні навички при вирішенні конкретних практичних завдань по створенню нової екскурсії, розвивати навички самостійної роботи й оволодіння методикою підготовки і ведення екскурсії.

Мета роботи – надбання практичних навичок з технології розробки нової екскурсій та заповнення необхідної екскурсійної документації.

Завдання роботи:

· освоїти послідовність технологічних етапів створення нової екскурсії;

· опанувати методику дій на кожному з етапів;

· на конкретній підтемі виконати (пройти) всі етапи створення екскурсії та підготувати повний пакет документів та необхідних матеріалів по ній.

При виконанні завдання студент повинен продемонструвати вміння у сфері науково-дослідної діяльності, уміння аналізу і синтезу інформаційних матеріалів за темою екскурсії, творчий підхід у представлені підтеми екскурсії.

Дане завдання виконується студентами самостійно (або в творчих групах) протягом вивчення дисципліни з проведенням консультацій викладачем дисципліни відповідно до графіка навчального процесу та оприлюдненні результатів під час проведення підсумкового заняття з дисципліни.

 


Читайте також:

  1. I. Загальні збори АТ
  2. I. ЗАГАЛЬНІ МЕТОДИЧНІ ВКАЗІВКИ
  3. I. Загальні положення
  4. I. Загальні положення
  5. I. ЗАГАЛЬНІ ПРАВИЛА.
  6. II. Загальні вимоги до розробки екскурсії
  7. II. ЗАГАЛЬНІ ПОЛОЖЕННЯ.
  8. III. Вправи з початкового положення стоячи.
  9. IV. Загальні висновки
  10. IV. ЗАГАЛЬНІ ПОНЯТТЯ ПРО ПЕРШУ МЕДИЧНУ ДОПОМОГУ ПОТЕРПІЛИМ.
  11. IV. Загальні рекомендації щодо безаварійної та безпечної експлуатації сільськогосподарської техніки вітчизняного та зарубіжного виробництва
  12. ORG - Встановити положення в сегменті




Переглядів: 494

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Глава 9. Инновационные процессы в туризме | II. Загальні вимоги до розробки екскурсії

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.004 сек.