Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






КОНТРОЛЬНІ ПИТАННЯ

1. Чим є маркетингові посередники на товарному ринку?

2. Які функції виконують маркетингові посередники?

3. У чому особливість роботи торгових посередників на товарному ринку?

4. Які види торгових посередників ви знаєте?

5. Які види посередників відносять до посередників з повним циклом обслуговування?

6. Що представляє собою торгова діяльність за договором?

7. Що таке франчайзинг? У чому його відмітні особливості, переваги й недоліки?

8. Дайте характеристику фінансовим посередникам на товарному ринку?

9. Які відмінні риси маркетингових агентств від консультантів?

10. Які види консалтингу ви знаєте?

 

 

Тести й завдання для самостійної роботи:

1. Що собою являють посередники :

1. Проміжна ланка між виробником товару і його споживачем.

2. Основна ланка у виробництві.

3. Ланка між фінансовими структурами і виготовлювачем.

4. Ланка між транспортними організаціями і виготовлювачем.

Які з перерахованих організацій не є маркетинговими посередниками?

1. Торгово-посередницькі організації.

2. Транспортні організації.

3. Рекламні агентства.

4. Роздрібні торгові підприємства.

5. Юридичні організації.

3. Дилери – це посередники, які:

1. Ведуть операції від свого імені та за свій рахунок.

2. Ведуть операції за чиїмсь дорученням або уповноваженням.

3. Ведуть операції від імені виробника та за свій рахунок.

 

4. Дистриб’ютори – це посередники, які:

1. Ведуть операції від свого імені та за свій рахунок.

2. Отримують право від великої компанії реалізовувати її товари за свій рахунок та тимчасово володіти тими чи іншими видами.

3. Отримують право від виробника торгувати його продукцією на визначеній території, протягом визначеного часу за свій рахунок.

 

5. Комісіонер представляє собою:

1. Особу, яка за дорученням і за рахунок виробника за певну винагороду укладає від свого імені торговельну угоду.

2. Особу, яка відповідно до укладеного договору стає на певний час власником товару до його реалізації.

3. Особу, яка діє за дорученням або уповноваженням виробника.

 

Яка різниця між брокером та агентом?

1. Брокер не перебуває у договірних відносинах ні з однією зі сторін, що укладають угоди та діють лише на основі окремих доручень.

2. Брокер не є власником продукції, тоді як агенти володіють правом власності на товар, що реалізують.

3. Брокер діє від свого імені та за рахунок контрагентів на відміну від агента, який діє від імені та за рахунок принципалу.

Який вид договору в комерційній практиці називають контрактом?

1. Договір постачання.

2. Договір закупівлі-продажу.

3. Договір комісії.


Читайте також:

  1. II.ТЕОРЕТИЧНІ ПИТАННЯ КУРСОВОЇ РОБОТИ
  2. III. ПИТАННЯ ДО ВИКОНАННЯ КОНТРОЛЬНОЇ РОБОТИ
  3. IV. ПИТАННЯ ДЛЯ САМОКОНТРОЛЮ
  4. IV. Питання самоконтролю.
  5. V. Питання для самоконтолю
  6. V. ПИТАННЯ ДЛЯ САМОКОНТРОЛЮ
  7. V. Питання туристично-спортивної діяльності
  8. VI . Екзаменаційні питання з історії української культури
  9. VII. ПИТАННЯ ДЛЯ САМОПЕРЕВІРКИ
  10. VIII. ПИТАННЯ ДО ЗАЛІКУ
  11. VІ. ОРІЄНТОВНІ ПИТАННЯ ДО ІСПИТУ
  12. А.1 Стан , та проблемні питання застосування симетричної та асиметричної криптографії.




Переглядів: 411

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Фінансові посередники на товарному ринку | Хто з перерахованих оптових структур не є організаторами оптового обороту?

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.006 сек.