МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||
КОНТРОЛЬНІ ПИТАННЯ1. Який спосіб матеріально-техничного забезпечення був притаманний админістративній економіці? 2. Яким чином була організована система оптової торгівлі в період админістративній економіці? 3. Якими критеріями визначається ефективність функціонування внутрішнього ринку? 4. Яким чином організована система оптової торгівлі в сучасній економіці? 5. Чим викликана необхідність побудови системи оптової торгівлі на макрорівні? Тести й завдання для самостійної роботи 1. Що собою являють оптові посередники: 1. Проміжна ланка між виробником товару і його споживачем. 2. Основна ланка у виробництві. 3. Ланка між фінансовими структурами і виготовлювачем. 4. Ланка між транспортними організаціями і виготовлювачем.
Які суб’єкти оптового ринку виступають як основні? 1. Виготовлювачі продукції. 2. Посередники. 3. Підприємства роздрібної торгівлі. 4. Усі наведені приклади. Який принцип при виборі постачальника є важливим? 1. Імідж постачальника. 2. Відношення постачальника до виконання своїх зобов’язань. 3. Ділова характеристика, відношення до виконання зобов’язань постачання.
Якими обставинами поясняються доцільність звернення фірм-виробників до послуг оптової торгівлі? 1. Виробники, передаючи збут своєї продукції оптовику мають можливість зосередити увагу на виробництві, створенні нових товарів. 2. Виробникові з обмеженими фінансовими можливостями не під силу займатися організацією прямого маркетингу. 3. Оптовикові набагато зручніше мати справу з чисельними споживачами з якими вже налагоджено тісні зв’язки, тому простіше виходити на нові ринки, маючи у своєму розпорядженні відповідний персонал, складське та транспортне господарство. 4. Усі наведені приклади. Що розуміють під комерційною діяльністю оптового підприємства? 1. Сукупність елементів торгової діяльності, спрямованої на одержання прибутків. 2. Торгово-оперативна діяльність щодо забезпечення роздрібної мережі товарами, необхідними для задоволення купівельного попиту. 3. Сукупність елементів торгово-оперативної діяльності торгових підприємств, спрямованої на доведення товарів до споживача з найменшими витратами. Яка з перерахованих операцій не входить до комерційної діяльності оптової фірми? 1. Закупівля товарів. 2. Продаж товарів. 3. Управління товарними запасами. 4. Реклама. 5. Установлення договірних операцій. 6. Складування товарів. Читайте також:
|
||||||||
|