Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






ПЕРЕЛІК ПРАКТИЧНИХ ЗАНЯТЬ

МЕТОДИЧНІ ВКАЗІВКИ

ЩОДО ПРАКТИЧНИХ ЗАНЯТЬ

З НАВЧАЛЬНОЇ ДИСЦИПЛІНИ

«ОСНОВИ ОХОРОНИ ПРАЦІ»

ДЛЯ СТУДЕНТІВ ДЕННОЇ ТА ЗАОЧНОЇ ФОРМ НАВЧАННЯ

УСІХ СПЕЦІАЛЬНОСТЕЙ

 

ЧАСТИНА 1

«ЕЛЕКТРОБЕЗПЕКА. ВИБІР І РОЗРАХУНОК ШТУЧНОГО ЗАЗЕМЛЕННЯ. РОЗРАХУНОК ЗАНУЛЕННЯ ЕЛЕКТРОУСТАНОВОК»

 

 

КРЕМЕНЧУК 2015


Методичні вказівки щодо практичних занять з навчальної дисципліни «Основи охорони праці» для студентів денної та заочної форм навчання усіх спеціальностей

 

Укладачі: к.т.н., доц. С. В. Сукач,

к.х.н., доц. Т. Ф. Козловська,

ас. Н. Н. Цибульник

 

 

Рецензент д.т.н., проф. В. М. Чебенко

 

 

Кафедра «Безпека життєдіяльності»

 

Затверджено методичною радою Кременчуцького національного університету імені Михайла Остроградського

 

Протокол № ____ від “____” _________ ____20___року

 

Голова методичної ради ______________ проф. В. В. Костін

 


ЗМІСТ

Вступ……………………………………………………………………………..…...4

1 Перелік практичних занять……………………………………………….…….…5

Практичне заняття № 1 Вибір і розрахунок штучного заземлення ….........5

Практичне заняття № 2 Розрахунок занулення електроустановок ....…....27

2 Критерії оцінювання рівня знань студентів.……………………………………....39

Список літератури………………………………………………………………….41


ВСТУП

«Основи охорони праці» – нормативна дисципліна, яка вивчається з метою формування у майбутніх фахівців з вищою освітою необхідного в їхній подальшій професійній діяльності рівня знань і умінь з правових і організаційних питань охорони праці, питань гігієни праці, виробничої санітарії, техніки безпеки та пожежної безпеки, визначеного відповідними державними стандартами освіти, а також активної позиції щодо практичної реалізації принципу пріоритетності охорони життя та здоров’я працівників щодо до результатів виробничої діяльності.

Мета і завдання вивчення дисципліни, її місце в навчальному процесі

Охорона праці розглядає проблеми забезпечення здорових і безпечних умов праці, виявляє і вивчає можливі причини нещасних випадків, професійних захворювань, аварій, вибухів, пожеж і розробляє систему заходів і вимог з метою усунення цих причин і створення безпечних і сприятливих для людини умов праці.

Завданням охорони праці є зведення до мінімуму ймовірності пошкодження або захворювання працівників з одночасним забезпеченням комфорту при максимальній продуктивності праці.

Навчання за даною програмою проводиться після вивчення студентами основних професійно орієнтованих дисциплін залежно від напряму підготовки.

Дисципліна базується на знаннях таких курсів: «Вища математика», «Фізика», «Хімія», «Електротехніка», «Правознавство». Знання набуті під час вивчення дисциплін використовуються у подальшій професійній діяльності.

У результаті вивчення дисципліни студент повинен:

Знати: теоретичні основи охорони праці людини на виробництві, підприємстві, установі.

Уміти: приймати грамотні рішення щодо забезпечення здорових і безпечних умов праці робітників у своїй практичній діяльності.

 


ПЕРЕЛІК ПРАКТИЧНИХ ЗАНЯТЬ


Читайте також:

  1. II. Вимоги безпеки під час проведення практичних занять у кабінеті (лабораторії) біології загальноосвітнього навчального закладу
  2. II. ПОРЯДОК ПРОВЕДЕННЯ ТА ОЦІНКИ ПОТОЧНИХ ТА ПІДСУМКОВИХ ЗАНЯТЬ (ЗМІСТОВИХ МОДУЛІВ).
  3. II. ПОРЯДОК ПРОВЕДЕННЯ ТА ОЦІНКИ ПОТОЧНИХ ТА ПІДСУМКОВИХ ЗАНЯТЬ (ЗМІСТОВИХ МОДУЛІВ).
  4. IV. ПЕРЕЛІК ПИТАНЬ ДО
  5. V. ПРИМІРНИЙ ПЕРЕЛІК ПИТАНЬ, ЯКІ ВИНОСЯТЬСЯ НА ЗАЛІК
  6. VI. Перелік питань для підсумкового контролю знань, умінь та навичок
  7. VIІІ. ПЕРЕЛІК ЗАПИТАНЬ ДЛЯ КОНТРОЛЮ З КОЖНОГО МОДУЛЯ І ДИСЦИПЛІНИ В ЦІЛОМУ
  8. Біохімічна ОБГРУНТУВАННЯ МЕТОДИКИ занять фізичною культурою і спортом з особами різного віку та статі
  9. В результаті розгляду теоретико - практичних питань студент повинен
  10. В результаті розгляду теоретико - практичних питань студент повинен
  11. В результаті розгляду теоретико - практичних питань студент повинен
  12. В результаті розгляду теоретико - практичних питань студент повинен




Переглядів: 320

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Designing and constructing an aircraft | 

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.006 сек.