МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||
ПЕРЕЛІК ПРАКТИЧНИХ ЗАНЯТЬМЕТОДИЧНІ ВКАЗІВКИ ЩОДО ПРАКТИЧНИХ ЗАНЯТЬ З НАВЧАЛЬНОЇ ДИСЦИПЛІНИ «ОСНОВИ ОХОРОНИ ПРАЦІ» ДЛЯ СТУДЕНТІВ ДЕННОЇ ТА ЗАОЧНОЇ ФОРМ НАВЧАННЯ УСІХ СПЕЦІАЛЬНОСТЕЙ
ЧАСТИНА 1 «ЕЛЕКТРОБЕЗПЕКА. ВИБІР І РОЗРАХУНОК ШТУЧНОГО ЗАЗЕМЛЕННЯ. РОЗРАХУНОК ЗАНУЛЕННЯ ЕЛЕКТРОУСТАНОВОК»
КРЕМЕНЧУК 2015 Методичні вказівки щодо практичних занять з навчальної дисципліни «Основи охорони праці» для студентів денної та заочної форм навчання усіх спеціальностей
Укладачі: к.т.н., доц. С. В. Сукач, к.х.н., доц. Т. Ф. Козловська, ас. Н. Н. Цибульник
Рецензент д.т.н., проф. В. М. Чебенко
Кафедра «Безпека життєдіяльності»
Затверджено методичною радою Кременчуцького національного університету імені Михайла Остроградського
Протокол № ____ від “____” _________ ____20___року
Голова методичної ради ______________ проф. В. В. Костін
ЗМІСТ Вступ……………………………………………………………………………..…...4 1 Перелік практичних занять……………………………………………….…….…5 Практичне заняття № 1 Вибір і розрахунок штучного заземлення ….........5 Практичне заняття № 2 Розрахунок занулення електроустановок ....…....27 2 Критерії оцінювання рівня знань студентів.……………………………………....39 Список літератури………………………………………………………………….41 ВСТУП «Основи охорони праці» – нормативна дисципліна, яка вивчається з метою формування у майбутніх фахівців з вищою освітою необхідного в їхній подальшій професійній діяльності рівня знань і умінь з правових і організаційних питань охорони праці, питань гігієни праці, виробничої санітарії, техніки безпеки та пожежної безпеки, визначеного відповідними державними стандартами освіти, а також активної позиції щодо практичної реалізації принципу пріоритетності охорони життя та здоров’я працівників щодо до результатів виробничої діяльності. Мета і завдання вивчення дисципліни, її місце в навчальному процесі Охорона праці розглядає проблеми забезпечення здорових і безпечних умов праці, виявляє і вивчає можливі причини нещасних випадків, професійних захворювань, аварій, вибухів, пожеж і розробляє систему заходів і вимог з метою усунення цих причин і створення безпечних і сприятливих для людини умов праці. Завданням охорони праці є зведення до мінімуму ймовірності пошкодження або захворювання працівників з одночасним забезпеченням комфорту при максимальній продуктивності праці. Навчання за даною програмою проводиться після вивчення студентами основних професійно орієнтованих дисциплін залежно від напряму підготовки. Дисципліна базується на знаннях таких курсів: «Вища математика», «Фізика», «Хімія», «Електротехніка», «Правознавство». Знання набуті під час вивчення дисциплін використовуються у подальшій професійній діяльності. У результаті вивчення дисципліни студент повинен: Знати: теоретичні основи охорони праці людини на виробництві, підприємстві, установі. Уміти: приймати грамотні рішення щодо забезпечення здорових і безпечних умов праці робітників у своїй практичній діяльності.
ПЕРЕЛІК ПРАКТИЧНИХ ЗАНЯТЬ Читайте також:
|
||||||||
|