Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






ЗАГАЛЬНІ ПОЛОЖЕННЯ

ЕКОНОМІКО-ГУМАНІТАРНИЙ ФАКУЛЬТЕТ

ДЕРЖАВНОГО ВИЩОГО НАВЧАЛЬНОГО ЗАКЛАДУ

«ЗАПОРІЗЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ УНІВЕРСИТЕТ»

МІНІСТЕРСТВА ОСВІТИ І НАУКИ, МОЛОДІ ТА СПОРТУ УКРАЇНИ

У М. МЕЛІТОПОЛІ ЗАПОРІЗЬКОЇ ОБЛАСТІ

 

О.М. Адаменко, М.П. Важинський

В.О. Костроміна, Т.А. Чернова

 

 

Методичні рекомендації до виконання та оформлення дипломних проектів

для студентів напряму підготовки 6.020207 "Дизайн"

освітньо-кваліфікаційного рівня «бакалавр»

 

  Затверджено вченою радою ЗНУ Протокол № 3 від 27.11.2012 р.

 

Мелітополь

2012

УДК 747.012

 

 

Адаменко О.М., Важинський М.П., Костроміна В.О., Чернова Т.А. Методичні рекомендації до виконання та оформлення дипломних проектів для студентів напряму підготовки "Дизайн" освітньо-кваліфікаційного рівня «бакалавр». – Мелітополь, ЕГФ ЗНУ, 2012. – 677 с.

 

 

Методичні рекомендації розроблено з метою роз’яснення вимог до змісту, завдань, а також порядку підготовки та захисту дипломного проекту напряму підготовки “Дизайн”.

Призначені для бакалаврів економіко-гуманітарного факультету напряму підготовки “Дизайн”.

 

 

Рецензент І.П. Наливайко, к.п.н., доцент

Мелітопольський державний педагогічний університет

ім. Б.Хмельницького

 

Відповідальний за випуск В.О. Костроміна

 


ЗМІСТ

ВСТУП…………………………………………………………………………5

1. ЗАГАЛЬНІ ПОЛОЖЕННЯ………………………………………………...6

2. ЕТАПИ ВИКОНАННЯ ДИПЛОМНОГО ПРОЕКТУ……………………8

2.1. Вибір теми дипломного проекту…………………………………….8

2.2. Підготовчий етап роботи над дипломним проектом……………….8

2.3. Робота над текстом дипломного проекту…………………………..10

2.4. Складання плану дипломного проекту……………………………..11

2.5. Збір та обробка практичного матеріалу……………………………12

3. ВИМОГИ ДО ЗМІСТУ ДИПЛОМНОГО ПРОЕКТУ…………………...14

3.1. Титульний аркуш роботи……………………………………………14

3.2. Завдання до дипломного проекту…………………………………..14

3.3. Реферат……………………………………………………………….15

3.4. Зміст…………………………………………………………………..16

3.5. Перелік умовних позначень, символів, одиниць, скорочень і

термінів….…...………………………………………………………16

3.6. Вступ………………………………………………………………….16

3.7. Основна частина……………………………………………………..19

3.7.1. Аналіз аналогів і прототипів…………………………………….19

3.7.2. Основні вимоги до проектного рішення………………………..21

3.7.3. Маркетинговий аналіз…………………………………………...21

3.7.4. Аналіз та обґрунтування авторського рішення………………...22

3.7.5. Економічні розрахунки проекту………………………………...22

3.7.6. Охорона праці…………………………………………………….23

3.8. Висновки……………………………………………………………..27

3.9. Список використаних джерел………………………………………27

3.10. Додатки……………………………………………………………..28

4. ВИМОГИ ДО ОФОРМЛЕННЯ ПОЯСНЮВАЛЬНОЇ ЗАПИСКИ

ДИПЛОМНОГО ПРОЕКТУ……………………………………………..29

4.1. Загальні вимоги………………………………………………………29

4.2. Нумерація…………………………………………………………….31

4.3. Оформлення ілюстрацій…………………………………………….32

4.4. Оформлення таблиць………………………………………………...33

4.5. Оформлення приміток……………………………………………….34

4.6. Оформлення формул………………………………………………...35

4.7. Наведення перерахувань…………………………………………….36

4.8. Загальні правила цитування та посилання на використані

джерела…………………………………...………………………….37

4.9. Оформлення списку використаних джерел………………………..37

4.10. Оформлення додатків………………………………………………38

5. ПІДГОТОВКА ДО ЗАХИСТУ ТА ЗАХИСТ ДИПЛОМНОГО

ПРОЕКТУ………………………………………...……………………….39

6. КЕРІВНИЦТВО ДИПЛОМНИМ ПРОЕКТОМ ТА ЙОГО

РЕЦЕНЗУВАННЯ І НОРМОКОНТРОЛЬ……………………...……….43

6.1. Керівництво дипломним проектом…………………………………43

6.2. Порядок надання відгуку на дипломний проект…………………..44

6.3. Рецензування дипломного проекту…………………………………44

6.4. Нормоконтроль………………………………………………………45

СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ……………………………………47

Додатки……………………………………………………………………….48


ВСТУП

Методичні рекомендації складені на підставі стандарту ДСТУ 3008-95 “Документація. Звіти у сфері науки і техніки. Структура і правила оформлення ” та бюлетеня ВАК України, №6, 2007 р.

Державна атестація випускників освітньо-кваліфікаційного рівня “бакалавр” у формі захисту дипломного проекту проходитиме відповідно до освітньо-професійної програми підготовки бакалаврів з дизайну та проходить згідно Закону України “Про освіту”, “Положенням про організацію навчального процесу у вищих навчальних закладах” (Указ Міністерства освіти України від 2.06.1993 №161), “Рекомендацій про порядок створення, організації і роботи державної екзаменаційної (кваліфікаційної) комісії у вищих навчальних закладах України” (Лист Міністерства освіти України від 29.12.1993 №83-5/1259).

Дипломний проект – кваліфікаційна робота, що призначена для об'єктивного контролю ступеня сформованості умінь вирішувати типові завдання діяльності, які, в основному, віднесені в освітньо-кваліфікаційні характеристиці до проектувальної (проектно-конструкторської) та виконавської (виробничої) функцій.

До дипломних проектів висуваються такі основні вимоги:

· актуальність теми, відповідність її сучасному стану певної галузі науки та перспективам розвитку, практичним завданням відповідної сфери;

· вивчення та критичний аналіз монографічних і періодичних видань з теми;

· вивчення та характеристика історії досліджуваної проблеми та її сучасного стану, а також передового досвіду роботи у відповідній галузі;

· чітка характеристика предмета, мети і методів дослідження, опис та аналіз проведених автором експериментів;

· прикладний характер роботи;

· узагальнення результатів, обґрунтування їх, висновки та практичні рекомендації.

Дипломний проект, має виявити рівень загальнонаукової та спеціальної підготовки студента, його здатність застосовувати одержані знання під час вирішення конкретних проблем, його схильність до аналізу та самостійного узагальнення матеріалу з теми дослідження.


 

ЗАГАЛЬНІ ПОЛОЖЕННЯ

Відповідно до навчальних планів підготовки бакалаврів студенти напряму підготовки 6.020207 "Дизайн" виконують дипломний проект на здобуття освітньо-кваліфікаційного рівня бакалавр.

Дипломний проект має комплексний характер і пов'язаний з використанням набутих студентом знань, умінь та навичок зі спеціальних дисциплін. У більшості випадків дипломний проект є поглибленою розробкою теми курсового проекту студента-випускника, який бажає отримати диплом бакалавра. Ним передбачено систематизацію, закріплення, розширення теоретичних і практичних знань зі спеціальності та застосування їх при вирішенні конкретних наукових, виробничих та інших знань.

Виконання дипломного проекту є завершальною стадією підготовки студентів бакалаврів за вказаним напрямом підготовки. До їх захисту допускаються студенти, які виконали всі вимоги навчального плану, пройшли і захистили переддипломну практику, подали у встановлений термін дипломний проект і позитивні відгуки на нього.

Студенту надається право вибирати тему дипломного проекту з числа визначених випускною кафедрою навчального закладу або запропонувати свою тему з обґрунтуванням її розробки.

Тема, яка закріплена наказом, зміненню не підлягає.

Тематика дипломних проектів щорічно коригується з урахуванням набутого на кафедрах досвіду, побажань спеціалістів, які беруть участь у рецензуванні робіт, і рекомендацій Державної екзаменаційної комісії (ДЕК).

Дипломний проект є самостійним цільовим дослідженням певного актуального для дизайнерської практики питання і завершеною роботою згідно затвердженої теми. Вона передбачає самостійне вивчення студентом існуючого досвіду, наукових, літературних, візуальних джерел інформації із використання сучасних її носіїв; порівняння впроваджуваних рішень з аналогами, складання висновків про доцільність винесених пропозицій тощо.

Дипломний проект віддзеркалює знання з базових дисциплін, а також демонструє вміння використовувати теоретичні знання у поєднанні з практичними навичками, одержаними у процесі навчання; вміння обґрунтовувати і приймати рішення.

Головні вимоги, які ставляться до виконання дипломного проекту:

· творчий підхід до визначення напрямку і теми роботи, структури, змісту, самостійність обґрунтувань і аналізу;

· якісне і правильне виконання обов'язкової графічної частини і супровідних наочних зразків;

· глибоке теоретичне висвітлення теми, пов'язування теоретичних питань з практичними, прикладними аспектами;

· наукове і нормативне обґрунтування отриманих результатів, уміння робити висновки;

· використання можливостей сучасних засобів обчислювальної техніки при оформлення графічної частини, ілюстративних додатків, пояснювальної записки.

Інформаційну базу дипломного проекту складають інструктивно-методичні матеріали, результати проведення досліджень аналогів; порівняльні дані щодо зарубіжного досвіду; інформація про властивості, ціни, взаємозамінність матеріалів, які пропонується використовувати при втіленні авторського рішення в життя; нормативно-довідкові видання тощо.

Дипломний проект, окрім виконання обов'язкової графічної частини, ілюструється також необхідними схемами, графіками, таблицями, діаграмами, специфікаціями, макетами, експлікаціями тощо.

Випускник освітньо-кваліфікаційного рівня «бакалавр» має чітко, логічно і лаконічно формулювати свої твердження, висновки, рішення, враховувати в роботі останні досягнення науки, техніки, практики виробництва, грамотно виконувати розрахунки.

Процес виконання дипломного проекту включає наступні етапи:

• вибір теми;

• розробка плану роботи;

• складання бібліографії та вивчення інформаційно-документальних джерел, необхідних для виконання роботи;

• оформлення графічної частини та виготовлення макету;

• написання та оформлення пояснювальної записки дипломного проекту;

• захист.



Читайте також:

  1. I. Загальні збори АТ
  2. I. ЗАГАЛЬНІ МЕТОДИЧНІ ВКАЗІВКИ
  3. I. Загальні положення
  4. I. Загальні положення
  5. I. ЗАГАЛЬНІ ПРАВИЛА.
  6. II. Загальні вимоги до розробки екскурсії
  7. II. ЗАГАЛЬНІ ПОЛОЖЕННЯ.
  8. III. Вправи з початкового положення стоячи.
  9. IV. Загальні висновки
  10. IV. ЗАГАЛЬНІ ПОНЯТТЯ ПРО ПЕРШУ МЕДИЧНУ ДОПОМОГУ ПОТЕРПІЛИМ.
  11. IV. Загальні рекомендації щодо безаварійної та безпечної експлуатації сільськогосподарської техніки вітчизняного та зарубіжного виробництва
  12. ORG - Встановити положення в сегменті




Переглядів: 362

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
 | ЕТАПИ ВИКОНАННЯ ДИПЛОМНОГО ПРОЕКТУ

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.005 сек.