Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Пожежна безпека

Необхідно вказати всі вибухо- та пожежонебезпечні речовини і матеріали, що знаходяться на даному робочому місці і в приміщенні загалом, навести їх вибухо- та пожежонебезпечні характеристики (можливо, у вигляді таблиці). Слід провести короткий аналіз можливих місць і причин загорань і вибухів у приміщенні.

Визначити (розрахувати) категорію приміщення щодо вибухо-пожежонебезпечності, вказати вибухонебезпечну зону, пожежонебезпечний клас даного приміщення [50,51]. Потім слід вибрати засоби пожежогасіння (первинні або автоматичні установки пожежогасіння), засоби пожежної сигналізації.

Перелік рекомендованої літератури, що може бути використаний у розділі наданий к додатку Ж.

3.7. Висновки

Висновки формулюються з акцентом на те, що може бути направлено на підвищення ефективності використання форм і методів.

У висновках міститься узагальнене викладення результатів роботи. Висновки повинні випливати із результатів дослідження, аналізу (додаток І).

3.8. Список використаних джерел

Список використаних джерел повинен включати перелік вивчених та використаних робіт і технічну інформацію. У список включають монографії, підручники, законодавчі, довідкові, нормативні матеріали, наукові статті, газетні публікації. Всі джерела подаються в алфавітному порядку прізвищ перших авторів або заголовків. Опис кожного джерела повинен відповідати вимогам бібліографічного стандарту (включати прізвища та ініціали авторів, назву, місце і рік видання (для статті - назву періодичного видання), кількість сторінок.

Список використаних джерел до дипломного проекту повинен містити не менш ніж 35-40 джерел.

3.9. Додатки

В додатки включаються первинні матеріали, які не ввійшли в основний текст дипломного проекту, аналітичні матеріали, копії документів, фотографії, специфікації та ін. Додатки оформляються як продовження роботи, розташовуються в порядку виникнення посилань на них у тексті основних розділів роботи. Додатки оформлюються на стандартних аркушах без рамки та мають порядкову нумерацію і назви, що відповідають їхньому змісту. Нумерація аркушів з додатками продовжує загальну нумерацію сторінок основного тексту роботи.

Додатки обов’язково повинні містити:

- зображення аналогів;

- ескізи;

- варіанти різних кольорових рішень;

- анкета для проведення маркетингового опитування;

- зображення планшетів;

- фото макету.



Читайте також:

  1. S. БЕЗПЕКА ЖИТТЄДІЯЛЬНОСТІ В УМОВАХ НАДЗВИЧАЙНИХ СИТУАЦІЙ
  2. Абстрактна небезпека і концепція допустимого ризику.
  3. Актуальність і завдання курсу безпека життєдіяльності. 1.1. Проблема безпеки людини в сучасних умовах.
  4. Алкоголізм і безпека праці
  5. Алкоголізм і безпека праці.
  6. Алкоголізм і безпека праці.
  7. Алкоголізм і безпека праці.
  8. Безпека
  9. Безпека
  10. Безпека в SNMPv3
  11. Безпека в надзвичайних ситуаціях
  12. Безпека в соціальній сфері життєдіяльності людини




Переглядів: 433

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Електробезпека | ПІДГОТОВКА ДО ЗАХИСТУ ТА ЗАХИСТ ДИПЛОМНОГО ПРОЕКТУ

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.005 сек.