МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
ПРОХОДЖЕННЯ ПЕДАГОГІЧНОЇ ПРАКТИКИ(наводиться у щоденнику)
І так далі згідно до завдання педагогічної практики.
Керівник педагогічної практики від ВНЗ______________________________ підпис
Керівник педагогічної практики від університету______________________________ підпис
Додаток Д
(Назва вищого навчального закладу)
ЩОДЕННИК ПРАКТИКИ студента___________________________________________________ (прізвище, ім’я, по батькові)
факультет__________________________________________________
курс______________________________група____________________
спеціальність_______________________________________________
___________________________________________________________
РОЗПОРЯДЖЕННЯ НА ПРАКТИКУ Студент_______________________________________________________ (прізвище, ім’я, по батькові)
направляється на _____________________________________практику в (вид практики)
місто_____________________на__________________________________ (назва підприємства)
Термін практики: з „__”_______201_ р. по „__”_______201_ р.
(включаючи проїзд туди й назад),
Керівник практики від вузу______________________________________ (посада, прізвище, ім’я, по батькові)
Печатка вузу
Декан факультету______________________________________________ (підпис, прізвище, ім’я, по батькові)
Керівник практики від підприємства______________________________ (посада, прізвище, ім’я, по батькові)
ОСНОВНІ ПОЛОЖЕННЯ ПРАКТИКИ 1.1. Студент до відбуття на практику повинен дістати інструктаж керівника практики і: ♦ оформлений щоденник; ♦ індивідуальні завдання з ознайомчої практики; ♦ два примірники календарного графіка проходження практики (один – для студентів і один – для керівника практики від підприємства); ♦ направлення на практику. 1.2. Під час проходження практики студент зобов’язаний суворо додержувати правил внутрішнього розпорядку підприємства. 1.3. Звіт про практику студент складає відповідно до календарного графіка проходження практики й додаткових вказівок керівників практики від вузу та підприємства. 1.4. Практика студента оцінюється „задовільно”, ”незадовільно”, ”добре”, ”відмінно”.
КАЛЕНДАРНИЙ ГРАФІК ПРОХОДЖЕННЯ ПРАКТИКИ
Підпис керівника практики Від ВНЗ__________________від підприємства_______________________ ВИСНОВОК КЕРІВНИКА ПРАКТИКИ ВІД КАФЕДРИ ПРО РОБОТУ СТУДЕНТА Підпис керівника практики від кафедри___________________________ Залікова оцінка з практики ____________________________________ Підпис керівника практики від вузу______________________________ «___» ________________ 2010 р. Читайте також:
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|