МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||||||||||||||||||||
Розділ 1. Загальні положенняПСИХОЛОГІЯ ДІЯЛЬНОСТІ В ОСОБЛИВИХ УМОВАХ Методичні вказівки для виконання курсової роботи за напрямом підготовки 6.030102 «Психологія» освітньо-кваліфікаційного рівня «бакалавр» для студентів та курсантів
Черкаси – 2014 Психологія діяльності в особливих умовах: методичні вказівки для виконання курсової роботи за напрямом підготовки 6.030102 «Психологія» освітньо-кваліфікаційного рівня «бакалавр» (для студентів та курсантів) / А.Г. Снісаренко, П.В. Теслюк. – Черкаси: ЧІПБ, 2014. – 40 с.
Рецензенти: - Кришталь М.А. – професор кафедри процесів горіння, кандидат педагогічних наук, професор. - Сергієнко І.М. –доцент кафедри практичної психології Черкаського національного університету імені Богдана Хмельницького, кандидат психологічних наук, доцент.
Затверджено на засіданні кафедри психології та педагогіки, протокол №1 від 29.08.2014 ЗМІСТ
Вступ Психологія діяльності в особливих умовах є однією з галузей психологічної науки, яка вивчає закономірності психологічних змін і відновлювання психічної діяльності: - суб’єкта в екстремальних умовах, пов`язаних з безпосереднім ризиком чи загрозою для його життя та здоров`я під час та після виконання ним професійних обов`язків; - інших осіб, що постраждали внаслідок дії екстремальних умов; - а також пов`язані з цим аспекти психодіагностики, психотерапії, психокорекції, реабілітації та психопрофілактики. До категорії осіб, професійна діяльність яких відбувається в зазначених екстремальних умовах, можна віднести пожежних-рятувальників, співробітників правоохоронних, спеціалізованих органів, військовослужбовців, космонавтів, пілотів, моряків, охоронців, шахтарів, водіїв, спортсменів, працівників АЕС, а також інших осіб, причетних до ліквідації наслідків стихійного лиха, природних катаклізмів, боротьби зі злочинністю, корупцією, тероризмом, виконання миротворчої місії в інших країнах. Діяльність в особливих умовах охоплює такі окремі її види, як спілкування, гра, учіння, і власне оперативно-службова та службово-бойова діяльність.
Розділ 1. Загальні положення Курсова робота – це навчальне завдання, яке слухач виконує на етапі професійної підготовки і є однією з форм реалізації теоретичних та практичних знань. Мета виконання курсової роботи з дисципліни «Психологія діяльності в особливих умовах»: - розширення, систематизація та закріплення теоретичних і практичних знань з дисципліни, формування уміння застосовувати ці знання при розв’язанні конкретних наукових та професійних проблем; - розвиток навичок організації та проведення самостійної дослідницької роботи, оволодіння методиками психологічних досліджень та аналізу отриманих даних; - з’ясування рівня психологічної підготовленості слухачів до самостійної роботи за фахом. У процесі виконання курсової роботи слухач повинен отримати навички самостійного опрацювання різноманітних сучасних інформаційних джерел з обраної теми (наукова та періодична література, законодавчо-нормативна база з досліджуваної проблеми, дані статистичної звітності, матеріали, які розміщені в Інтернеті тощо) та аналізу конкретних виробничих ситуацій. Отже, підготовка курсової роботи дасть можливість курсанту (студенту, слухачеві) глибше вивчити окремі питання професійного спрямування й на підставі цього робити самостійні висновки і прогнози. У курсовій роботі слухач повинен всебічно й глибоко розкрити зміст обраної теми, показати знання керівних документів. Зміст теоретичних розділів курсової роботи має відповідати сучасному рівню розвитку психології діяльності в особливих умовах. Слухач повинен глибоко і всебічно висвітлити актуальність проблеми. Якщо в науковій літературі немає єдиної точки зору з питань, які досліджує курсант (студент, слухач), то у цьому разі слід навести думки кількох авторів, критично їх оцінити і викласти власні погляди з даного питання. Це допоможе глибше засвоїти матеріал. Рекомендації, пропозиції, прогнози та заходи щодо досліджуваної проблеми можуть бути розроблені слухачем як самостійно, так і на підставі вивчення й узагальнення передового науково - практичного досвіду, висвітленого у літературних джерелах. Вони повинні бути обґрунтованими, реальними, мати теоретичну і практичну цінність. Головна вимога до написання курсових робіт – це самостійність, особиста ініціативність, творчий підхід. Тематика курсових робіт пов'язується з теоретичними і практичними проблемами, що розглядаються психологією діяльності в особливих умовах. Вибір теми дослідження здійснюється разом з науковим керівником відповідно до тематики наукових досліджень кафедри, проблематики дисципліни та наукових інтересів слухача. При виборі теми курсової роботи необхідно керуватися такими критеріями: - актуальність (наукова новизна і практичне значення роботи); - відповідність теми науковим інтересам слухача та керівника, проблематиці досліджень кафедри; - наявність матеріально-лабораторної бази для виконання роботи з даної теми. Виконавець курсової роботи зобов'язаний: - чітко дотримуватися графіка підготовки курсової роботи; вчасно і старанно виконувати всі завдання наукового керівника; оформлювати курсову роботу, керуючись відповідними вимогами профільної кафедри; - своєчасно подавати завершений рукопис роботи науковому керівникові для перевірки й передачі всіх необхідних матеріалів до захисту; - аргументовано й етично реагувати на зауваження наукового керівника, відповідати на запитання членів комісії з проведення захисту та присутніх на відкритому захисті курсової роботи. Читайте також:
|
||||||||||||||||||||||||||
|