Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Глава III. Національність повітряних суден

Стаття 17. Національність повітряних суден

Повітряні судна мають національність тієї держави, в якій вони зареєстровані.

Стаття 18. Подвійна реєстрація

Не може вважатися дійсною реєстрація повітряного судна більш ніж в одній державі, але його реєстрація може переходити від однієї держави до іншої.

Стаття 19. Національне законодавство, яке регулює реєстрацію

Реєстрація або зміна реєстрації повітряних суден у будь-якій Договірній державі проводиться згідно з її законами і правилами.

Стаття 20. Наявність знаків

Кожне повітряне судно, зайняте в міжнародній аеронавігації, має відповідні національні та реєстраційні знаки.

Стаття 26. Розслідування подій

У випадку події з повітряним судном однієї Договірної держави, яка сталася на території іншої Договірної держави і спричинила смерть або серйозні тілесні ушкодження чи свідчить про серйозний технічний дефект повітряного судна або аеронавігаційних засобів, держава, на території якої сталася пригода, призначає розслідування обставин пригоди згідно з процедурою, яка може бути рекомендована Міжнародною організацією цивільної авіації, наскільки це допускає її законодавство. Державі, в якій зареєстровано повітряне судно, надається можливість призначити спостерігачів для присутності при розслідуванні, а держава, яка проводить розслідування, направляє цій державі звіт і висновок про розслідування.

Глава V. Умови, які підлягають дотриманню щодо повітряних суден

Стаття 29. Документація, яка є на повітряному судні

Кожне повітряне судно Договірної держави, зайняте в міжнародній навігації, згідно з умовами, встановленими цією Конвенцією, має на борті такі документи:

a) свідоцтво про його реєстрацію;

b) посвідчення про його придатність до польотів;

c) відповідні свідоцтва на кожного члена екіпажу;

d) бортовий журнал;

e) якщо воно обладнане радіоапаратурою - дозвіл на бортову радіостанцію;

f) якщо воно перевозить пасажирів - список їхніх прізвищ із зазначенням пунктів відправлення і призначення;

g) якщо воно перевозить вантаж - маніфест і докладні декларації на вантаж.

Частина II. Міжнародна організація цивільної авіації


Читайте також:

  1. Вибір перерізу повітряних ліній
  2. Вимоги безпеки під час виконання робіт на повітряних лініях.
  3. Вимоги безпеки під час виконання робіт на повітряних лініях.
  4. Демографічні процеси і проблема на українськиї землях к. 17- п. 19 ст. Багаттонаціональність як фактор соціальної історії
  5. Експлуатація повітряних ліній електропередачі напругою до 10 кВ
  6. Забезпечення безпеки виробництва робіт вантажо­підіймальними машинами поблизу контактної мережі і повітряних ліній усіх призначень і напруг.
  7. Застосування гідроповітряних баків
  8. Зміст і організація морально-психологічного забезпечення основних видів бойової підготовки особового складу Повітряних Сил
  9. Н.4 ПАЛІ ОПОР ПОВІТРЯНИХ ЛІНІЙ
  10. НАЧАЛЬНИК АГЕНТСТВА ПОВІТРЯНИХ СПОЛУЧЕНЬ
  11. Основи і фундаменти опор повітряних ліній




Переглядів: 753

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Конвенція про міжнародну цивільну авіацію від 7 грудня 1944 р. | Глава VII. Організація

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.005 сек.