Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Потреби та виробництво, їх взаємозв’язок

Потреби та виробництво –це два полюси, між якими знаходиться усе розмаїття економічного життя.

Вони взаємопов’язані певним чином:

1. Потреби та виробництво постійно знаходяться у суперечності, тому що виробництво не може задовольнити людські потреби.

2. Реальні потреби визначають структуру виробництва, його обсяг та асортимент продукції.

3. Виробництво формуючи потреби вносить суттєві зміни у їх структуру.

4. Потреби завжди „йдуть” попереду виробництва, виробництво відстає від потреб, внаслідок обмеження економічних ресурсів.

Цю проблему розв’язують таким чином застосовуючи декілька припущень:

1. Економія здійснюється в умовах повної зайнятості, тобто використовуються всі засоби і працівники.

2. Кількість ресурсів в економії залишається незмінною.

3. Техніко – технологічний рівень виробництва не змінюється.

4. В економіці виготовляється лише два товари: гармати і масло.

Можливості Гармати Масло
А
В
С
Д
Е
F

1. Кожна точка на кривій можливостей відображає максимальний обсяг виробництва гармат і масла.

2. Можливі різні варіанти їх співвідношення.

3. Збільшення виробництва гармат можливо лише внаслідок зменшення виробництва масла і навпаки.

4. Доводиться, що виробництво гармат є ціною жертви виробництва масла.

5. Якщо виробництво знаходиться в точці V то це означає, що ресурси використані не повністю.

6. Досягти виробництва в точці U при даних ресурсах не можливо.

 

Контрольні питання

1. Дайте визначення потреби та споживчого блага. Що їх поєднує та чим вони відрізняються?

2. У темі розглянуто п’ять класифікацій потреб та наведені приклади потреб, що належать до тієї чи іншої групи. Спробуйте доповнити ці приклади. Не виключено, що ви зможете запропонувати власну класифікацію потреб. Це підтвердить глибоке розуміння вами матеріалу теми.

3. Проаналізуйте ситуацію. До вітрини магазину підходять два покупці, які мають однакові заробітні плати й однакові суми грошей у гаманцях. Дивлячись на ціну розкладеного на вітрині товару, перший із них каже: “Занадто дорого”. Другий зауважує: “Цілком доступна цiна”. Чим, на ваш погляд, можуть бути зумовлені такі різні оцінки?


Читайте також:

  1. Exercise 2. Преобразуйте предложения, употребив инфинитив в функции определения.
  2. V Потреби та мотиви стимулюють пізнання себе та прагнення до саморозвитку.
  3. XI. ОТПУСК ТЕПЛОВОЙ ЭНЕРГИИ ВНЕШНИМ ПОТРЕБИТЕЛЯМ
  4. Антиінфляційна політика. Взаємозв’язок інфляції та безробіття.
  5. Базові поняття теорії маркетингу. Потреби, їх класифікація. Чинники впливу на розвиток потреб.
  6. Біосфера, її складові, взаємозв’язок між ними.
  7. В. Інші потреби суспільства щодо інформації.
  8. Взаємозв’язок адміністративно-процесуального права з іншими галузями права України
  9. Взаємозв’язок банку з державними фінансовими інститутами
  10. Взаємозв’язок бюджету з іншими фінансовими планами
  11. Взаємозв’язок витрат і доходу. «Хрест» Кейнса
  12. Взаємозв’язок економічних і бухгалтерських витрат і прибутку




Переглядів: 1532

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Обмеженість виробничих ресурсів | Література

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.004 сек.