Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Регулювання фінансово-господарської діяльності фінансової установи

Робочим місцем є фінансово-аналітична служба, юридичний відділ.

Студент з’ясовує: які ще структурні підрозділи установи беруть участь у роботі по дотримання регуляторної нормативної бази.

Студент вивчає нормативну базу з регулювання діяльності фінансової установи.

Студент аналізує стан дотримання фінансовою установою вимог законодавства та нормативних актів.

 

Оподаткування фінансової установи та його специфічні особливості

В даному розділі звіту студенту на практиці необхідно:

· розглянути всі податки, збори і обов’язкові платежі, які сплачує фінансова установа до бюджету та до цільових державних фондів;

· вказати об’єкт оподаткування, ставки податку, податкові періоди, пільги по податку, звітні форми;

· класифікувати податки на прямі та непрямі, загальнодержавні та місцеві;

· розглянути взаємозв’язок фінансової установи з державними фінансовими інститутами щодо розрахунків за податками і обов’язковими платежами та зборами;

· проаналізувати стан розрахунків фінансової установи по податкових платежах;

· проаналізувати особливості оподаткування в сфері діяльності фінансової установи податками на прибуток та на додану вартість.

 

Аналіз фінансового стану фінансової установи

Робочим місцем є фінансова служба (служба моніторингу фінансового стану), бухгалтерія.

Студент з’ясовує, як здійснюється аналіз фінансового стану установи, чи визначається його рейтингова оцінка, якими нормативними документами керуються фінансисти установи в процесі розрахунково-аналітичної роботи.

Студент на практиці аналізує:

· обсяги залучених і запозичених ресурсів та їх співвідношення;

· стан ліквідності, залежно від співвідношення його пасивів і активів за строками погашення;

· рівень ризиковості активних операцій та обсяги створених резервів, призначених для їх страхування.

В кінці звіту необхідно зробити висновок про загальний стан фінансової стійкості установи, вказати на недоліки в його діяльності, зробити спроби виявити резерви для покращання фінансової ситуації і запропонувати власну систему заходів, спрямованих на її поліпшення. Для виявлення тенденцій динаміки фінансового стану установи потрібно використати фінансову, податкову та статистичну звітність за останні 2-5 років.

 


Читайте також:

  1. II. Мотивація навчальної діяльності
  2. II. Мотивація навчальної діяльності
  3. II. Мотивація навчальної діяльності
  4. II. Мотивація навчальної діяльності
  5. II. Мотивація навчальної діяльності
  6. II. Мотивація навчальної діяльності. Визначення теми і мети уроку
  7. III. Мотивація навчальної діяльності
  8. III. Мотивація навчальної діяльності
  9. IV. Загальна оцінка діяльності вчителя
  10. IV. НС у природному середовищі та інших сферах життєдіяльності людини
  11. IІI. Формулювання мети і завдань уроку. Мотивація учбової діяльності
  12. S. БЕЗПЕКА ЖИТТЄДІЯЛЬНОСТІ В УМОВАХ НАДЗВИЧАЙНИХ СИТУАЦІЙ




Переглядів: 391

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Оцінка ефективності використання залучених фінансових ресурсів | Проходження практики у страховій компанії

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.006 сек.