Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Тема 2: Соціологія особистості

1. Поняття, що вживається для характеристики загальних, властивих всім людям якостей і особливостей:

А) особистість;

Б) індивід;

В) індивідуальність;

Г) людина.

 

2. Особистість – це:

А) один з багатьох представників людського роду;

Б) стійка система соціально значущих властивостей, ознак, рис, які набуваються індивідом у суспільстві під впливом інститутів соціалізації;

В) неповторна своєрідність людини;

Г) жива істота, яка проявляє той або інший ступень розумності.

 

3. Яке з понять характеризує суспільну сторону людини, що піднялась до певного рівня соціалізації:

А) індивід;

Б) індивідуальність;

В) особистість

 

4. Процес залучення індивіда в суспільство, засвоєння індивідом знань, колективного досвіду, норм і цінностей, включених у систему соціальних зв’язків і відносин, необхідних для його становлення і життєдіяльності в суспільстві, має назву:

А) соціалізація;

Б) персоналізація;

В) акомодація;

Г) акультурація.

 

5. Які фактори впливають на формування особистості:

А) виключно біологічні;

Б) лише соціальні;

В) сукупність різних факторів: соціальних, біологічних і т.п.;

Г) не впливає жоден фактор.

 

6. Результатом процесу соціалізації є:

А) формування особистості;

Б) формування темпераменту;

В) отримання освіти;

Г) професійна діяльність.

7. Соціалізація повинна починатися:

А) з народження;

Б) з дитячого садка;

В) зі школи;

Г) з початком трудової діяльності.

 

8. Фералами (феральними особами) називають:

А) девіантів;

Б) дітей, вихованих тваринами;

В) невихованих людей;

Г) кримінальних особистостей.

 

9. Девіантна поведінка – це:

А) зразкова поведінка:

Б) задовільна поведінка;

В) поведінка, що виходить за межі соціальних норм;

Г) поведінка, притаманна лише дітям.

 

10. Деліквентна поведінка потребує застосування:

А) заохочувальних санкцій (премії, нагороди, офіційні подяки);

Б) неформальних негативних санкцій (зауваження, докора);

В) формальних негативних санкцій (звільнення, штраф, догана);

 

11. Механізм, за допомогою якого суспільство регулює поведінку індивідів і підтримує соціальний порядок називається:

А) соціалізація;

Б) соціальний контроль;

В) навчання;

Г) ресоціалізація.

 

12. Головним агентом первинної соціалізації є:

А) сім’я;

Б) школа;

В) друзі;

Г) ЗМІ.

 


Читайте також:

  1. III.Цілі розвитку особистості
  2. III.Цілі розвитку особистості
  3. III.Цілі розвитку особистості
  4. Tип особистості й уявлення про самого себе.
  5. VIІ. Соціалізація особистості у сучасній школі
  6. А. В. Петровський виділяє три стадії розвитку особистості в процесі соціалізації: адаптацію, індивідуалізацію і інтеграцію.
  7. Активність особистості та її джерела, спрямованість особистості
  8. Активність особистості та самоуправління
  9. АКЦЕНТУЙОВАНІ РИСИ ОСОБИСТОСТІ
  10. Благополуччя як позитивний саногенний потенціал особистості
  11. Буттєві прояви особистості
  12. Взаємовідносини особистості і світу в українському експресіонізмі




Переглядів: 596

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Тема 1: Соціологія культури | Вилучите зайві фактори прояву девіантної поведінки, які не мають соціально-економічного підґрунтя.

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.006 сек.