МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||
Тема 15. Основи конституційного права країн Азії.1. Основи конституційного права Китаю. 2. Основи конституційного права Індії. 3. Основи конституційного права Японії. 4. Конституції. 5. Конституційні основи правового статусу людини та громадянина. 6. Основи суспільного устрою. 7. Організація влади на місцях. 8. Політико–територіальний устрій.
Плани практичних занять. (для студентів денної форми навчання)
Семінарські заняття з дисципліни «Конституційне право зарубіжних країн» мають на меті надання студентам методичної допомоги у засвоєнні навчальних питань, вироблення навичок самостійного використання літератури, розв’язання запропонованих завдань. Головна мета семінарських занять – допомогти студентам опанувати курс “Конституційне право зарубіжних країн ” й засвоїти предмет цієї науки. Заняття №1. Конституційне право як галузь права та наука в зарубіжних країнах (Семінар-розгорнута бесіда) Завдання.Сформувати вміння:
Сформувати компетенції: · знання особливостей та тенденцій сучасного цивілізаційного розвитку. · позитивне ставлення до несхожості та розвитку інших культур; · дослідницькі навики і уміння; · здатність до навчання; План заняття
v поняття конституційне право як галузь національного права в зарубіжних країнах; v місце та роль конституційного права в національних системах права; v предмет і методгалузі конституційного права.
Інформаційне забезпечення:
Заняття №2. Джерела конституційного права. (Робота в малих підгрупах) Завдання.Сформувати вміння:
Сформувати компетенції: · вміння проводити дослідження міжнародного характеру та масштабу. · знання особливостей та тенденцій сучасного цивілізаційного розвитку. · дослідницькі навики і уміння; · навики управління інформацією (уміння знаходити та аналізувати інформацію з різних джерел). · критично мислити і генерувати креативні ідеї та вирішувати важливі проблеми на інноваційній основі; · здатність до критики та самокритики; · взаємодія (робота в команді); · здатність до навчання.
План заняття
Інформаційне забезпечення: v Конституції (витяги) США, Канади, Бразилії, Японії, Індії, Китаю, Росії, Польщі, Чехії, Німеччини, Італії, Франції, Великобританії; v підготовлені схеми "Джерела конституційного права зарубіжних країн"; v підготовлені таблиці "Класифікації конституцій зарубіжних країн"
Заняття №3. Конституційно-правовий статус особистості в зарубіжних країнах (семінар – дискусія) Завдання.Сформувати вміння:
Сформувати компетенції: · уміння знаходити та аналізувати інформацію з різних джерел. · дослідницькі навики і уміння; · критично мислити і генерувати креативні ідеї та вирішувати важливі проблеми на інноваційній основі; · здатність до критики та самокритики; · взаємодія (робота в команді); · здатність до навчання. План заняття
Інформаційне забезпечення: v Конституції (витяги) США, Канади, Бразилії, Японії, Індії, Китаю, Росії, Польщі, Чехії, Німеччини, Італії, Франції, Великобританії; v підготовлені виступи : 1. Порядок набуття і припинення громадянства у зарубіжних країнах. 2. Проблеми подвійного громадянства та безгромадянства та шляхи їх вирішення.
Заняття №4 Виборчі системи в зарубіжних країнах. ( проводиться у формі диспуту) Завдання.Сформувати вміння:
Сформувати компетенції: · уміння знаходити та аналізувати інформацію з різних джерел; · позитивне ставлення до несхожості та розвитку інших культур; · критично мислити і генерувати креативні ідеї та вирішувати важливі проблеми на інноваційній основі; · здатність до критики та самокритики; · взаємодія (робота в команді); · здатність до навчання. План заняття
Інформаційне забезпечення: v Конституції (витяги) США, Канади, Бразилії, Японії, Індії, Китаю, Росії, Польщі, Чехії, Німеччини, Італії, Франції, Великобританії; v аналітичний матеріал, щодо якості виборчих систем мажоритарної, пропорційної та змішаної та їх підвидів.
. Заняття №5. Політичні партії в зарубіжних країнах (семінар розгорнута бесіда) Завдання. Сформувати вміння:
Сформувати компетенції: · уміння знаходити та аналізувати інформацію з різних джерел; · здатність працювати самостійно; · критично мислити і генерувати креативні ідеї та вирішувати важливі проблеми на інноваційній основі; · засвоєння основ базових знань з професії. · здатність до критики та самокритики; · здатність до навчання. План заняття
Інформаційне забезпечення: v Конституції (витяги) США, Канади, Бразилії, Японії, Індії, Китаю, Росії, Польщі, Чехії, Німеччини, Італії, Франції, Великобританії; v матеріал, щодо особливостей політичних партій світу (за класифікацією); v приклади (у письмовій формі) «інституціоналізації» політичних партій, на основі аналізу текстів не менше п’яти конституцій; v матеріал виступу (за бажанням) «Основні види партійних систем у зарубіжних країнах» Заняття №6. Форми держави в зарубіжних країнах. (семінар - конференція –студенти виступають із завчасно підготовленими доповідями та відповідають на запитання колег). Завдання. Сформувати вміння:
Сформувати компетенції: · взаємодія (робота в команді); · уміння знаходити та аналізувати інформацію з різних джерел; · критично мислити і генерувати креативні ідеї та вирішувати важливі проблеми на інноваційній основі; · засвоєння основ базових знань з професії. · здатність до критики та самокритики; · здатність до навчання. План заняття
· Абсолютна монархія в зарубіжних країнах. · Особливості дуалістичної монархії в зарубіжних країнах. · Парламентарна монархія в зарубіжних країнах та її ознаки. · Характеристика президентської республіки. · Парламентські республіки та їх ознаки. · Види змішаних республік. · Ознаки унітарної форми політико-територіального устрою. · Ознаки федеративної форми політико-територіального устрою. · Адміністративно – політична автономію в зарубіжних країнах · Особливості сучасного демократичного режиму. · Підвиди недемократичних режимів В ході обговорення представники кожної з підгруп доповідають по черзі результати проведеного аналізу. Інші студенти на підставі вивчених матеріалів висловлюють свої міркування з приводу доповідей.
Інформаційне забезпечення: v Конституції (витяги) США, Канади, Бразилії, Японії, Індії, Китаю, Росії, Польщі, Чехії, Німеччини, Італії, Франції, Великобританії; v матеріали доповідей по темі «Форми держави в зарубіжних країнах». Заняття №7. Парламент в зарубіжних країнах (проводиться у формі колоквіума) Завдання. Сформувати вміння:
Сформувати компетенції: · уміння знаходити та аналізувати інформацію з різних джерел. · дослідницькі навики і уміння; · критично мислити і генерувати креативні ідеї та вирішувати важливі проблеми на інноваційній основі; · здатність до критики та самокритики; · взаємодія (робота в команді); · здатність до навчання. План заняття
Інформаційне забезпечення: v Конституції (витяги) США, Канади, Бразилії, Японії, Індії, Китаю, Росії, Польщі, Чехії, Німеччини, Італії, Франції, Великобританії; v матеріали виступів по темі "Парламент в зарубіжних країнах". Заняття №8. Глава держави в зарубіжних країнах (дискусія з елементами аналізу) Завдання.Сформувати вміння:
Сформувати компетенції: · уміння знаходити та аналізувати інформацію з різних джерел; · критично мислити і генерувати креативні ідеї та вирішувати важливі проблеми на інноваційній основі; · засвоєння основ базових знань з професії. · здатність до критики та самокритики; · здатність до навчання. План заняття
Інформаційне забезпечення: v Конституції (витяги) США, Канади, Бразилії, Японії, Індії, Китаю, Росії, Польщі, Чехії, Німеччини, Італії, Франції, Великобританії; v матеріали виступів: таблицю «Способи заміщення посади глави держави в зарубіжних країнах, в республіках і монархіях»: v матеріали аналізу (в письмовій формі) на підставі текстів конституцій і конституційних законів правового статусу глави держави у президентській республіці і у парламентській республіці. Заняття №9. Органи виконавчої влади в зарубіжних країнах (Семінар-конференція) Завдання.Сформувати вміння:
Сформувати компетенції: · здатність до навчання. · уміння знаходити та аналізувати інформацію з різних джерел. · дослідницькі навики і уміння; · критично мислити і генерувати креативні ідеї та вирішувати важливі проблеми на інноваційній основі; · здатність до критики та самокритики; · здатність до навчання. План заняття .
v Структура і організація урядів у зарубіжних країнах. v Юридичний і фактичний статус урядів зарубіжнихкраїн. v Функції уряду в зарубіжних країнах. v Парламентський контроль за діяльністю урядів
Інформаційне забезпечення: v Конституції (витяги) США, Канади, Бразилії, Японії, Індії, Китаю, Росії, Польщі, Чехії, Німеччини, Італії, Франції, Великобританії; v матеріали виступів: по темі «Органи виконавчої влади в зарубіжних країнах». Заняття №10. Конституційна юстиції в зарубіжних країнах (семінар-розв’язання проблемних завдань) Завдання. Сформувати вміння:
Сформувати компетенції: · уміння знаходити та аналізувати інформацію з різних джерел; · критично мислити і генерувати креативні ідеї та вирішувати важливі проблеми на інноваційній основі; · міжособистісні навики та уміння · засвоєння основ базових знань з професії. · здатність до критики та самокритики; · здатність до навчання. План заняття
Інформаційне забезпечення: v Конституції (витяги) США, Канади, Бразилії, Японії, Індії, Китаю, Росії, Польщі, Чехії, Німеччини, Італії, Франції, Великобританії; v матеріали аналізу на підставі текстів конституцій і конституційних законів порядку формування огрганів конституційної юстиції в зарубіжних країнах з метою встановлення спільного, відмінного, переваг і недоліків; v таблиця «Компетенція органів конституційного контролю». Заняття №11. Основи конституційного права країн Європи. (семінар – презентація) Завдання.Сформувати вміння:
Сформувати компетенції: · уміння знаходити та аналізувати інформацію з різних джерел. · дослідницькі навики і уміння; · критично мислити і генерувати креативні ідеї та вирішувати важливі проблеми на інноваційній основі; · здатність до критики та самокритики; · здатність до навчання.
План заняття
1. Обговорення презентацій по темі:
Ø Основи конституційного права Франції. Ø Основи конституційного права Федеративної республіки Німеччини. Ø Основи конституційного права Великобританії. Ø Основи конституційного права Італії. Ø Основи конституційного права Польщі. Ø Основи конституційного права Чеської Республіки.
Інформаційне забезпечення: Конституції (витяги) Польщі, Чехії, Німеччини, Італії, Франції, Великобританії; матеріали презентацій по темі "Основи конституційного права країн Європи". Заняття №12. Основи конституційного права Росії (семінар – презентація) Завдання.Сформувати вміння:
Сформувати компетенції: · уміння знаходити та аналізувати інформацію з різних джерел. · дослідницькі навики і уміння; · критично мислити і генерувати креативні ідеї та вирішувати важливі проблеми на інноваційній основі; · здатність до критики та самокритики; · здатність до навчання. План заняття
Ø Основні риси конституції Ø Конституційно–правовий статус людини і громадянина. Ø Вищі органи державної влади. Ø Політичні партії та партійна системи. Ø Територіальний устрій. Ø Місцеве самоврядування.
Інформаційне забезпечення: Конституції (витяги) Польщі, Чехії, Німеччини, Італії, Франції, Великобританії; матеріали презентацій по темі Основи конституційного права Росії". Заняття №13. Основи конституційного права країн Америки. (семінар – презентація) Завдання.Сформувати вміння:
Сформувати компетенції: · уміння знаходити та аналізувати інформацію з різних джерел. · дослідницькі навики і уміння; · критично мислити і генерувати креативні ідеї та вирішувати важливі проблеми на інноваційній основі; · здатність до критики та самокритики; · здатність до навчання. План заняття Обговорення презентацій по темі: Ø Основи конституційного права США. Ø Основи конституційного права Канади. Ø Основи конституційного права Бразилії.
Інформаційне забезпечення: Конституції (витяги) Польщі, Чехії, Німеччини, Італії, Франції, Великобританії; матеріали презентацій по темі «Основи конституційного права в країнах Америки» Заняття №14. Основи конституційного права країн Азії. (семінар – презентація) Завдання.Сформувати вміння:
Сформувати компетенції: · уміння знаходити та аналізувати інформацію з різних джерел. · дослідницькі навики і уміння; · критично мислити і генерувати креативні ідеї та вирішувати важливі проблеми на інноваційній основі; · здатність до критики та самокритики; · здатність до навчання. План заняття 1. Обговорення презентацій по темі:
Ø Основи конституційного права Китаю. Ø Основи конституційного права Індії. Ø Основи конституційного права Японії.
Інформаційне забезпечення: Конституції (витяги) Польщі, Чехії, Німеччини, Італії, Франції, Великобританії; матеріали презентацій по темі «Основи конституційного права в країн Азії» Читайте також:
|
||||||||
|