Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Тема 15. Основи конституційного права країн Азії.

1. Основи конституційного права Китаю.

2. Основи конституційного права Індії.

3. Основи конституційного права Японії.

4. Конституції.

5. Конституційні основи правового статусу людини та громадянина.

6. Основи суспільного устрою.

7. Організація влади на місцях.

8. Політико–територіальний устрій.

 

 

 

Плани практичних занять.

(для студентів денної форми навчання)

 

Семінарські заняття з дисципліни «Конституційне право зарубіжних країн» мають на меті надання студентам методичної допомоги у засвоєнні навчальних питань, вироблення навичок самостійного використання літератури, розв’язання запропонованих завдань.

Головна мета семінарських занять – допомогти студентам опанувати курс “Конституційне право зарубіжних країн ” й засвоїти предмет цієї науки.

Заняття №1. Конституційне право як галузь права та наука в зарубіжних країнах

(Семінар-розгорнута бесіда)

Завдання.Сформувати вміння:

  • визначати основні етапи виникнення і еволюції конституційного права зарубіжних країн; місце та роль конституційного права в національних системах права;
  • аналізувати конституційне право як галузь національного права в зарубіжних країнах, розвиток науки конституційного права зарубіжних країн, особливості предмета конституційного права зарубіжних країн;
  • характеризувати елементи системи національного права кожної зарубіжної країни;
  • виділяти основні інститути конституційного права в зарубіжних країнах.
  • логічно викладати матеріал; аргументовано висловлювати свою думку.

Сформувати компетенції:

· знання особливостей та тенденцій сучасного цивілізаційного розвитку.

· позитивне ставлення до несхожості та розвитку інших культур;

· дослідницькі навики і уміння;

· здатність до навчання;

План заняття

 

  1. Усне опитування студентів з питань:

v поняття конституційне право як галузь національного права в зарубіжних країнах;

v місце та роль конституційного права в національних системах права;

v предмет і методгалузі конституційного права.

  1. Аналіз особливостей норм конституційного права в порівнянні з нормами інших галузей ( студенти готують у вигляді порівняльної таблиці).
  2. Обговорення особливостей об’єктів та суб’єктів правового регулювання.

Інформаційне забезпечення:

  1. Л.В.Міхневич «Навчально-методичний посібник «Конституційне право зарубіжних країн»;
  2. підготовлений матеріал (таблиця " Особливості норм конституційного права в порівнянні з нормами інших галузей ").

Заняття №2. Джерела конституційного права.

(Робота в малих підгрупах)

Завдання.Сформувати вміння:

  • оперувати конституційно – правовою термінологією;
  • демонструвати своє вміння працювати з нормативним матеріалом;
  • формулювати висновки.
  • визначати юридичну природу та характерні риси джерел права в зарубіжних країнах (конституції, конституційні, органічні та звичайні закони, парламентські статути (регламенти), акти виконавчої влади, органів місцевого самоврядування, судові прецеденти, конституційні звичаї - /угоди/ , міжнародні договори, доктрина та релігійні джерела права);

 

Сформувати компетенції:

· вміння проводити дослідження міжнародного характеру та масштабу.

· знання особливостей та тенденцій сучасного цивілізаційного розвитку.

· дослідницькі навики і уміння;

· навики управління інформацією (уміння знаходити та аналізувати інформацію з різних джерел).

· критично мислити і генерувати креативні ідеї та вирішувати важливі проблеми на інноваційній основі;

· здатність до критики та самокритики;

· взаємодія (робота в команді);

· здатність до навчання.

 

План заняття

 

  1. Використовуючи навчальну та спеціальну літературу визначити та класифікувати джерела конституційного права зарубіжних країн, використовуючи підготовлені схеми.
  2. Дві підгрупи навчальної групи аналізують на підставі текстів конституцій і конституційних законів властивості конституцій та їх характерних ознак; переваги і недоліки писаної і неписаної форми конституцій.
  3. Аналіз схеми "Класифікації конституцій зарубіжних країн", розрізняючи їх за способами прийняття, часом дії, способом (писані та неписані конституції), формою правління, формою державного режиму.
  4. Усне опитування щодо співвідношення юридичної чинності нормативно-правових актів у державі; щодо особливостей судових прецедентів та доктрин як джерел права.

 

Інформаційне забезпечення:

v Конституції (витяги) США, Канади, Бразилії, Японії, Індії, Китаю, Росії, Польщі, Чехії, Німеччини, Італії, Франції, Великобританії;

v підготовлені схеми "Джерела конституційного права зарубіжних країн";

v підготовлені таблиці "Класифікації конституцій зарубіжних країн"

 

 

Заняття №3. Конституційно-правовий статус особистості в зарубіжних країнах

(семінар – дискусія)

Завдання.Сформувати вміння:

  • оперувати конституційно – правовою термінологією (громадянство, підданство, філіація, натуралізація, укорінення, біпатриди, апатриди); працювати з основними міжнародними документами з прав людини для вирішення практичних завдань; робити власні висновки;
  • виділяти та характеризувати елементи правового статусу людини та громадянина в зарубіжних країнах.
  • визначати шляхи та способи одержання громадянства (підданства) в сучасних державах; зміст проблеми подвійного громадянства та безгромадянства, а також шляхів їх вирішення на міжнародному рівні;
  • бути обізнаним та ставитись з повагою до культурного різноманіття народів.
  • логічно викладати матеріал; аргументовано висловлювати свою думку.

 

 

Сформувати компетенції:

· уміння знаходити та аналізувати інформацію з різних джерел.

· дослідницькі навики і уміння;

· критично мислити і генерувати креативні ідеї та вирішувати важливі проблеми на інноваційній основі;

· здатність до критики та самокритики;

· взаємодія (робота в команді);

· здатність до навчання.

План заняття

 

  1. Поняття конституційного статусу особи та його основні принципи в зарубіжних країнах.
  2. Визначити способи закріплення прав та свобод громадян у певних країнах, використовуючи тексти (витяги) конституцій зарубіжних країн;
  3. Аналіз на підставі текстів конституцій і конституційних законів правовий статусу людини і громадянина у європейських державах та країнах Америки, з метою встановлення переваг і недоліків ( підгрупи навчальної групи).
  4. Заслуховування виступів: 1. Порядок набуття і припинення громадянства у зарубіжних країнах. 2. Проблеми подвійного громадянства та безгромадянства та шляхи їх вирішення.

 

Інформаційне забезпечення:

v Конституції (витяги) США, Канади, Бразилії, Японії, Індії, Китаю, Росії, Польщі, Чехії, Німеччини, Італії, Франції, Великобританії;

v підготовлені виступи :

1. Порядок набуття і припинення громадянства у зарубіжних країнах.

2. Проблеми подвійного громадянства та безгромадянства та шляхи їх вирішення.

 

Заняття №4 Виборчі системи в зарубіжних країнах.

( проводиться у формі диспуту)

Завдання.Сформувати вміння:

  • оперувати конституційно – правовою термінологією (виборча система, виборча застава, виборча квота, преференції тощо); працювати з основними міжнародними виборчими стандартами для вирішення практичних завдань; робити власні висновки;
  • виділяти та систематизувати характерні ознаки виборчих систем (мажоритарна абсолютної, кваліфікованої і відносної більшості), пропорційна (гнучких, жорстких списків, голосування з преференціями) і змішані системи, як способу підведення підсумків голосування на виборах;
  • логічно викладати матеріал; аргументовано висловлювати свою думку.

 

Сформувати компетенції:

· уміння знаходити та аналізувати інформацію з різних джерел;

· позитивне ставлення до несхожості та розвитку інших культур;

· критично мислити і генерувати креативні ідеї та вирішувати важливі проблеми на інноваційній основі;

· здатність до критики та самокритики;

· взаємодія (робота в команді);

· здатність до навчання.

План заняття

 

  1. Навчальна група поділяється на три підгрупи. Основним завданням підгруп є аналіз на підставі текстів конституцій і конституційних законів мажоритарних виборчих систем відносної і абсолютної більшості, пропорційних виборчих систем пов’язаних списків, вільних списків, у конкретних зарубіжних країнах (за кількістю підгруп), з метою встановлення переваг і недоліків.
  2. В ході обговорення представники кожної з підгруп доповідають по черзі результати проведеного аналізу. Учасники інших підгруп на підставі наявних у них матеріалів висловлюють свої міркування з приводу якості виборчої системи у державі, конституційні закони якої обговорюються, у порівнянні з аналітичним матеріалом, який є у них.

 

Інформаційне забезпечення:

v Конституції (витяги) США, Канади, Бразилії, Японії, Індії, Китаю, Росії, Польщі, Чехії, Німеччини, Італії, Франції, Великобританії;

v аналітичний матеріал, щодо якості виборчих систем мажоритарної, пропорційної та змішаної та їх підвидів.

 

.

Заняття №5. Політичні партії в зарубіжних країнах

(семінар розгорнута бесіда)

Завдання. Сформувати вміння:

  • визначатита аналізувати поняття і юридичну типології партій як елемента політичної системи суспільства та особливу роль політичних партій та рухів в зарубіжних країнах;
  • характеризувати організаційні засади та правову регламентацію утворення, діяльності політичних партій в зарубіжних країнах;
  • принципи побудови та функціонування політичних партій в зарубіжних країнах.
  • логічно викладати матеріал; аргументовано висловлювати свою думку.

 

Сформувати компетенції:

· уміння знаходити та аналізувати інформацію з різних джерел;

· здатність працювати самостійно;

· критично мислити і генерувати креативні ідеї та вирішувати важливі проблеми на інноваційній основі;

· засвоєння основ базових знань з професії.

· здатність до критики та самокритики;

· здатність до навчання.

План заняття

 

  1. Усне опитування щодо характеристики громадських обєднань; поняття політичних партій та їх соціальна суть.
  2. Навести приклади «інституціоналізації» політичних партій, проаналізувавши тексти не менше п’яти конституцій.
  3. Аналіз студентами за підготовленим матеріалом особливостей політичних партій світу (за класифікацією).
  4. Заслуховується виступ «Основні види партійних систем у зарубіжних країнах»

 

Інформаційне забезпечення:

v Конституції (витяги) США, Канади, Бразилії, Японії, Індії, Китаю, Росії, Польщі, Чехії, Німеччини, Італії, Франції, Великобританії;

v матеріал, щодо особливостей політичних партій світу (за класифікацією);

v приклади (у письмовій формі) «інституціоналізації» політичних партій, на основі аналізу текстів не менше п’яти конституцій;

v матеріал виступу (за бажанням) «Основні види партійних систем у зарубіжних країнах»

Заняття №6. Форми держави в зарубіжних країнах.

(семінар - конференція –студенти виступають із завчасно підготовленими доповідями та відповідають на запитання колег).

Завдання. Сформувати вміння:

  • визначати ознаки держави як базового елемента політичної організації суспільного життя;
  • пояснювати різноманітність конституційно-правових форм зарубіжних держав та їх причинну обумовленість; складові форми держави: форма правління, форма державно-територіального устрою, державно-політичний режим;
  • аналізувати основні риси республік (президентські, парламентарні, мішані) і монархій (парламентські, абсолютні, дуалістичні, виборні); особливості унітарних та федеративних держав; особливості видів політичного режиму, як способу здійснення державної влади;
  • працювати з науковою та спеціальною літературою; аналізувати матеріал та робити аргументовані висновки.

 

Сформувати компетенції:

· взаємодія (робота в команді);

· уміння знаходити та аналізувати інформацію з різних джерел;

· критично мислити і генерувати креативні ідеї та вирішувати важливі проблеми на інноваційній основі;

· засвоєння основ базових знань з професії.

· здатність до критики та самокритики;

· здатність до навчання.

План заняття

  1. Навчальна група поділяється на підгрупи (2-3 студента)
  2. Заслуховуються доповіді на теми:

· Абсолютна монархія в зарубіжних країнах.

· Особливості дуалістичної монархії в зарубіжних країнах.

· Парламентарна монархія в зарубіжних країнах та її ознаки.

· Характеристика президентської республіки.

· Парламентські республіки та їх ознаки.

· Види змішаних республік.

· Ознаки унітарної форми політико-територіального устрою.

· Ознаки федеративної форми політико-територіального устрою.

· Адміністративно – політична автономію в зарубіжних країнах

· Особливості сучасного демократичного режиму.

· Підвиди недемократичних режимів

В ході обговорення представники кожної з підгруп доповідають по черзі результати проведеного аналізу. Інші студенти на підставі вивчених матеріалів висловлюють свої міркування з приводу доповідей.

 

Інформаційне забезпечення:

v Конституції (витяги) США, Канади, Бразилії, Японії, Індії, Китаю, Росії, Польщі, Чехії, Німеччини, Італії, Франції, Великобританії;

v матеріали доповідей по темі «Форми держави в зарубіжних країнах».

Заняття №7. Парламент в зарубіжних країнах

(проводиться у формі колоквіума)

Завдання. Сформувати вміння:

  • оперувати конституційно – правовою термінологією (парламент, парламентаризм, бікамералізм тощо);
  • аналізувати регламенти парламентів і норм, що фіксують правила депутатської етики, конституційно-правової регламентації законодавчого та бюджетного процесів.
  • визначати та характеризувати структуру парламентів зарубіжних країн, формування бікамеральних парламентів, способів формування верхніх палат у державах з різною формою правління, структурних елементів парламенту, порядок їхнього формування та діяльності, юридичні наслідки прийнятих ними рішень, фракційного складу парламенту, правового регулювання взаємин парламенту із главою держави та урядом, участі парламенту у формуванні кабінету, статусу депутата парламенту, з’ясування юридичної природи депутатського мандату, депутатського імунітету та індемнітету невідповідальності депутата, проблем посадової несумісності депутатів у державах західної демократії та азіатських країн, внутрішньої організації роботи парламенту;
  • працювати з науковою та спеціальною літературою; аналізувати матеріал та робити аргументовані висновки.

 

Сформувати компетенції:

· уміння знаходити та аналізувати інформацію з різних джерел.

· дослідницькі навики і уміння;

· критично мислити і генерувати креативні ідеї та вирішувати важливі проблеми на інноваційній основі;

· здатність до критики та самокритики;

· взаємодія (робота в команді);

· здатність до навчання.

План заняття

  1. Парламенти зарубіжних держав та України: загальні риси та особливості.
  2. Правовий статус депутата: порівняльний аналіз правового становища зарубіжних та вітчизняних парламентаріїв.

Інформаційне забезпечення:

v Конституції (витяги) США, Канади, Бразилії, Японії, Індії, Китаю, Росії, Польщі, Чехії, Німеччини, Італії, Франції, Великобританії;

v матеріали виступів по темі "Парламент в зарубіжних країнах".

Заняття №8. Глава держави в зарубіжних країнах

(дискусія з елементами аналізу)

Завдання.Сформувати вміння:

  • визначати поняття та юридичну природу інституту глави держави в зарубіжних країнах; його правовий і фактичний статус.
  • аналізувати на підставі текстів конституцій і конституційних законів правового статусу глави держави у президентській республіці і у парламентській республіці, з метою встановлення спільного, відмінного, переваг і недоліків; підстави та порядок конституційної відповідальності глави держави в зарубіжних країнах;
  • характеризувати повноваження глави держави в зарубіжних країнах, їх види;
  • порівнювати конституційно – правовий інститут глави держави в зарубіжних країн та робити самостійні висновки.

Сформувати компетенції:

· уміння знаходити та аналізувати інформацію з різних джерел;

· критично мислити і генерувати креативні ідеї та вирішувати важливі проблеми на інноваційній основі;

· засвоєння основ базових знань з професії.

· здатність до критики та самокритики;

· здатність до навчання.

План заняття

  1. Тестовий контроль по темі (до 10 хв).
  2. Усне опитування щодо питань, які стосуються юридичної природа інституту глави держави в зарубіжних раїнах.
  3. Обговорення таблиці «Способи заміщення посади глави держави в зарубіжних країнах, в республіках і монархіях».
  4. Аналіз на підставі текстів конституцій і конституційних законів правового статусу глави держави у президентській республіці і у парламентській республіці, з метою встановлення спільного, відмінного, переваг і недоліків.
  5. Усне опитування щодо питань, які стосуються конституційної відповідальність глави держави в зарубіжних країнах: підстави і порядок; судова відповідальність глави держави; імпічмент.

Інформаційне забезпечення:

v Конституції (витяги) США, Канади, Бразилії, Японії, Індії, Китаю, Росії, Польщі, Чехії, Німеччини, Італії, Франції, Великобританії;

v матеріали виступів: таблицю «Способи заміщення посади глави держави в зарубіжних країнах, в республіках і монархіях»:

v матеріали аналізу (в письмовій формі) на підставі текстів конституцій і конституційних законів правового статусу глави держави у президентській республіці і у парламентській республіці.

Заняття №9. Органи виконавчої влади в зарубіжних країнах

(Семінар-конференція)

Завдання.Сформувати вміння:

  • оперуватиконституційно – правовою термінологією, які стосуються, поняття уряду у вузькому та широкому смислі слова;
  • визначати способи формування і структура урядів в зарубіжних країнах (парламентський і позапарламентський спосіб формування уряду); порядок роботи уряду в зарубіжних країнах.
  • класифікувати уряди в зарубіжних країнах та характеризувати їх повноваження (повноваження уряду в зарубіжних країнах в галузі виконання законів і бюджету, підготовки законодавства і бюджету, управління державною адміністрацією, зовнішніми відносинами, юстицією, взаємовідносини з органами місцевого самоврядування);
  • порівнювати конституційно – правовий статус уряду в зарубіжних країн та робити самостійні висновки.

 

Сформувати компетенції:

· здатність до навчання.

· уміння знаходити та аналізувати інформацію з різних джерел.

· дослідницькі навики і уміння;

· критично мислити і генерувати креативні ідеї та вирішувати важливі проблеми на інноваційній основі;

· здатність до критики та самокритики;

· здатність до навчання.

План заняття .

  1. Тестовий контроль по темі (до 10 хв).
  1. Семінарське заняття проводиться у вигляді доповідей згідно плану семінару:

v Структура і організація урядів у зарубіжних країнах.

v Юридичний і фактичний статус урядів зарубіжнихкраїн.

v Функції уряду в зарубіжних країнах.

v Парламентський контроль за діяльністю урядів

  1. Доповідь на 8-10 хв. необхідно готувати за допомогою рекомендованої літератури і вказівок викладача, які були зроблені на лекції.
  2. Аналіз на підставі текстів конституцій і конституційних законів правового положення урядів зарубіжних держав різних форм, з метою встановлення спільного, відмінного, переваг і недоліків.

Інформаційне забезпечення:

v Конституції (витяги) США, Канади, Бразилії, Японії, Індії, Китаю, Росії, Польщі, Чехії, Німеччини, Італії, Франції, Великобританії;

v матеріали виступів: по темі «Органи виконавчої влади в зарубіжних країнах».

Заняття №10. Конституційна юстиції в зарубіжних країнах

(семінар-розв’язання проблемних завдань)

Завдання. Сформувати вміння:

  • визначати поняття судової влади та її місце в механізмі розподілу влад; поняття і юридична природа конституційного контролю в зарубіжних країнах;
  • аналізувати систему конституційного контролю; порядок формування і структуру органів конституційного контролю зарубіжних країн; правовий статус членів органів конституційного контролю;
  • характеризувати повноваження органів конституційного контролю в зарубіжних країнах (Контрольні і судові повноваження); Юридичні наслідки актів конституційного контролю в зарубіжних країнах та відповідальність органів конституційного контролю та їх членів в зарубіжних країнах;
  • застосовувати правові знання для пояснення фактів навколишнього життя та робити самостійні виновки.

Сформувати компетенції:

· уміння знаходити та аналізувати інформацію з різних джерел;

· критично мислити і генерувати креативні ідеї та вирішувати важливі проблеми на інноваційній основі;

· міжособистісні навики та уміння

· засвоєння основ базових знань з професії.

· здатність до критики та самокритики;

· здатність до навчання.

План заняття

 

  1. Тестовий контроль по темі (до 10 хв).
  2. Аналіз на підставі текстів конституцій і конституційних законів порядку формування огрганів конституційної юстиції в зарубіжних країнах з метою встановлення спільного, відмінного, переваг і недоліків.
  3. Обговорення підготовленої студентами таблиці «Компетенція органів конституційного контролю».
  4. Обговорення проблем механізму реалізації конституційного контролю.

Інформаційне забезпечення:

v Конституції (витяги) США, Канади, Бразилії, Японії, Індії, Китаю, Росії, Польщі, Чехії, Німеччини, Італії, Франції, Великобританії;

v матеріали аналізу на підставі текстів конституцій і конституційних законів порядку формування огрганів конституційної юстиції в зарубіжних країнах з метою встановлення спільного, відмінного, переваг і недоліків;

v таблиця «Компетенція органів конституційного контролю».

Заняття №11. Основи конституційного права країн Європи.

(семінар – презентація)

Завдання.Сформувати вміння:

  • визначати основні закономірності і тенденції розвитку конституційного права в країнах Європи;
  • порівнювати конституційно - правові інститути зарубіжних країн (основи конституційного права Франції; Основи конституційного права Федеративної республіки Німеччини; Основи конституційного права Великобританії; Основи конституційного права Італії; Основи конституційного права Польщі; Основи конституційного права Чеської Республіки);
  • робити самостійні висновки;
  • застосовувати правові знання для пояснення фактів навколишнього життя

Сформувати компетенції:

· уміння знаходити та аналізувати інформацію з різних джерел.

· дослідницькі навики і уміння;

· критично мислити і генерувати креативні ідеї та вирішувати важливі проблеми на інноваційній основі;

· здатність до критики та самокритики;

· здатність до навчання.

 

План заняття

 

1. Обговорення презентацій по темі:

 

Ø Основи конституційного права Франції.

Ø Основи конституційного права Федеративної республіки Німеччини.

Ø Основи конституційного права Великобританії.

Ø Основи конституційного права Італії.

Ø Основи конституційного права Польщі.

Ø Основи конституційного права Чеської Республіки.

 

Інформаційне забезпечення: Конституції (витяги) Польщі, Чехії, Німеччини, Італії, Франції, Великобританії; матеріали презентацій по темі "Основи конституційного права країн Європи".

Заняття №12. Основи конституційного права Росії

(семінар – презентація)

Завдання.Сформувати вміння:

  • визначати основи конституційного права Російської Федерації ( основні риси конституції Російської Федерації; основні риси федеративного устрою; вищих органів державної влади та місцевого самоврядування);
  • порівнювати конституційно- правові інститути зарубіжних країн та робити самостійні висновки; застосовувати правові знання для пояснення фактів навколишнього життя

Сформувати компетенції:

· уміння знаходити та аналізувати інформацію з різних джерел.

· дослідницькі навики і уміння;

· критично мислити і генерувати креативні ідеї та вирішувати важливі проблеми на інноваційній основі;

· здатність до критики та самокритики;

· здатність до навчання.

План заняття

  1. Обговорення презентацій по темі:

 

Ø Основні риси конституції

Ø Конституційно–правовий статус людини і громадянина.

Ø Вищі органи державної влади.

Ø Політичні партії та партійна системи.

Ø Територіальний устрій.

Ø Місцеве самоврядування.

 

Інформаційне забезпечення: Конституції (витяги) Польщі, Чехії, Німеччини, Італії, Франції, Великобританії; матеріали презентацій по темі Основи конституційного права Росії".

Заняття №13. Основи конституційного права країн Америки.

(семінар – презентація)

Завдання.Сформувати вміння:

  • характеризувати основи конституційного права США; основи конституційного права Канади; Основи конституційного права Бразилії;
  • визначати основні закономірності і тенденції розвитку конституційного права в країнах Америки;
  • порівнювати конституційно - правові інститути зарубіжних країн та робити самостійні висновки; застосовувати правові знання для пояснення фактів навколишнього життя

Сформувати компетенції:

· уміння знаходити та аналізувати інформацію з різних джерел.

· дослідницькі навики і уміння;

· критично мислити і генерувати креативні ідеї та вирішувати важливі проблеми на інноваційній основі;

· здатність до критики та самокритики;

· здатність до навчання.

План заняття

Обговорення презентацій по темі:

Ø Основи конституційного права США.

Ø Основи конституційного права Канади.

Ø Основи конституційного права Бразилії.

 

Інформаційне забезпечення: Конституції (витяги) Польщі, Чехії, Німеччини, Італії, Франції, Великобританії; матеріали презентацій по темі «Основи конституційного права в країнах Америки»

Заняття №14. Основи конституційного права країн Азії.

(семінар – презентація)

Завдання.Сформувати вміння:

  • аналізувати основи конституційного права Китаю; основи конституційного права Індії; основи конституційного права Японії ( характеристика Конституції; конституційні основи правового статусу людини та громадянина, основи суспільного устрою, вибори, референдуми; державні органи, політико – територіальний устрій, публічна влада на місцях).
  • визначати основні закономірності і тенденції розвитку конституційного права в країн Азії
  • порівнювати конституційно - правові інститути зарубіжних країн та робити самостійні висновки; застосовувати правові знання для пояснення фактів навколишнього життя

Сформувати компетенції:

· уміння знаходити та аналізувати інформацію з різних джерел.

· дослідницькі навики і уміння;

· критично мислити і генерувати креативні ідеї та вирішувати важливі проблеми на інноваційній основі;

· здатність до критики та самокритики;

· здатність до навчання.

План заняття

1. Обговорення презентацій по темі:

 

Ø Основи конституційного права Китаю.

Ø Основи конституційного права Індії.

Ø Основи конституційного права Японії.

 

Інформаційне забезпечення: Конституції (витяги) Польщі, Чехії, Німеччини, Італії, Франції, Великобританії; матеріали презентацій по темі «Основи конституційного права в країн Азії»


Читайте також:

  1. D (правая) S (левая)
  2. Http://www.minjust.gov.ua Міністерство юстиції України
  3. I. ІСТОРИЧНІ ШЛЯХИ ФОРМУВАННЯ УКРАЇНСЬКОЇ КУЛЬТУРИ
  4. I. Соціалістична течія в українському визвольному русі
  5. I. ТЕОРИЯ И ИСТОРИЯ ГОСУДАРСТВА И ПРАВА
  6. I. Україна з найдавніших часів до початку XX ст.
  7. I. Фізичні основи механіки
  8. I. Флот древньої України
  9. II. Права та обов'язки адміністрації організації, що проводить туристську подорож
  10. II. ТЕОРИЯ ГОСУДАРСТВА И ПРАВА
  11. II. Флот княжої України-Руси
  12. III. Козацький флот України




Переглядів: 527

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Тема 8. Глава держави в зарубіжних країнах | Самостійна робота студентів.

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.019 сек.