МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||
Індивідуально-консультативна робота.Індивідуально–консультативна робота проводиться викладача зі студентами здійснюється відповідно до графіка, складеного кафедрою, (знаходиться на кафедрі) в якому визначені форми індивідуально – консультативної роботи, а також час проведення цієї роботи та аудиторія Форми індивідуально–консультативної роботи: – індивідуальні заняття з окремими студентами, щодо виконання ними додаткових індивідуальних завдань, написання творчих робіт до конференцій, курсових робіт, перевірка виконання завдань з самостійної роботи, діалог з різних навчальних проблем тощо; – консультації (проводяться за індивідуальним графіком викладача, що встановлений на кафедрі)що проводиться з метою отримання студентом відповіді на окремі теоретичні та практичні питання та для пояснення певних теоретичних положень чи аспектів, їх практичного застосування. Види консультацій: Тематичні – проводяться за певними темами курсу або за найбільш складними питаннями програмного матеріалу; Цільові – використовуються перед проведенням модуля або іншого виду поточного чи підсумкового контролю; Активні – з використанням активних методів навчання; Консультації з самостійної роботи – проводяться при підведенні підсумків самостійної роботи студентів в процесі роботи студентів над курсовими та дипломними проектами тощо. Методи активізації процесу навчання Активізація процесу навчання спрямована не тільки на запам’ятовування матеріалу студентами, а й на його розуміння і творче осмислення ними. Студентам необхідно набувати навичок відбору головного, узагальнення і систематизації вивченого, коментувати засвоєний матеріал своїми словами. Для активізації навчально-пізнавальної діяльності студентів викладач повинен використовувати наступні такі технології: — на лекціях концентрувати увагу студентів на проблемних питаннях; — наводити конкретні приклади практичного застосування одержаних на заняттях знань, аналізувати досвід вітчизняних та іноземних компаній вирішення окремих проблем; — заохочувати студентів до дискутування, обміну думками з приводу окремих питань; — на практичних заняттях організовувати роботу в малих групах; — практикувати аналіз конкретних ситуацій; — організовувати презентації самостійно виконаних робіт; — використовувати різні активні методи навчання. Інноваційні навчальні технології з науки (дисципліни), що використовуються чи плануються до використання. Читайте також:
|
||||||||
|