МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||
ПЕРЕДМОВАЗМІСТ Передмова.....................................................................................................................................................2 Модуль 1. Розвиток дитини........................................................................................................................3 Змістовий модуль 1. Педіатрія як наука про здорову і хвору дитину..............................................3 Змістовий модуль 2. Періоди дитячого віку…..................................................................................13 Змістовий модуль 3. Фізичний та психомоторний розвиток дітей.................................................28 Модуль 2. Анатомо-фізіологічні особливості, методика досліджень та семіотика захворювань у дітей.............................................................................................................................................................47 Змістовий модуль 4. Нервова система у дітей..................................................................................47 Змістовий модуль 5. Шкіра, підшкірна основа та кістково-м’язова система у дітей....................66 Змістовий модуль 6. Система дихання у дітей..................................................................................91 Змістовий модуль 7. Серцево-судинна система у дітей.................................................................116 Змістовий модуль 8. Системи травлення у дітей............................................................................154 Змістовий модуль 9. Сечова система у дітей..................................................................................177 Змістовий модуль 10. Ендокринна система у дітей........................................................................203 Змістовий модуль 11. Імунна система та система крові у дітей....................................................215 Змістовий модуль 12. Обмін речовин у дітей.................................................................................241 Змістовий модуль 13. Написання історії хвороби..........................................................................255 Модуль 3. Вигодовування та харчування дітей раннього віку............................................................262 Змістовий модуль 14. Природне вигодовування немовлят............................................................262 Змістовий модуль 15. Штучне вигодовування немовлят...............................................................275 Змістовий модуль 16. Змішане вигодовування немовлят..............................................................282 Змістовий модуль 17. Вигодовування дітей старших одного року...............................................287 Рекомендована література.......................................................................................................................293
ПЕРЕДМОВА З викладання пропедевтики педіатрії розпочинається вивчення педіатрії як науки про здорову і хвору дитину, причому пропедевтика педіатрії є не тільки вступом до клінічної педіатрії, але й ланкою, що зв’язує викладання теоретичних і клінічних дисциплін. Пропедевтика педіатрії, як навчальна дисципліна, закладає основи вивчення студентами педіатрії, допомагає формуванню умінь застосовувати знання з пропедевтики педіатрії в процесі подальшого навчання й у професійній діяльності. Кожен педіатр, сімейний лікар у своїй щоденній діяльності повинен бути не тільки повноцінним лікуючим лікарем, але і лікарем, який вміє попередити виникнення і розвиток захворювання. Для цього слід знати основи дієтетики, принципи організації догляду та раціонального режиму як для окремої дитини, так і для цілого колективу, основи виховання дітей. З цими аспекти діяльності педіатра студент вперше знайомиться при вивченні саме пропедевтики педіатрії. У навчальному посібнику описані основні закономірності фізичного та нервово-психічного розвитку дітей різних вікових груп; клінічне значення вікових анатомо-фізіологічних особливостей дитячого організму; семіотику синдромів ураження різних систем та найбільш поширених захворювань дитячого організму; принципи раціонального вигодовування та харчування здорових дітей раннього віку згідно до сучасних тенденцій нутріціології. Оскільки програма дисципліни структурована на 3 модулі, до складу яких входять блоки змістових модулів, матеріал у посібнику представлено згідно з такою структурою нової програми з пропедевтики педіатрії. Навчальний посібник складається зі змісту, передмови, основної частини та бібліографічного опису. Навчальний матеріал основного тексту посібника структуровано на розділи, назви яких відповідають назвам змістових модулів дисципліни «Пропедевтика педіатрії».
Читайте також:
|
||||||||
|