Тема: Функціональне забезпечення маркетингової діяльності фармацевтичних фірм.
Основні напрями можливостей розвитку фармацевтичного підприємства.
Модель тактичного планування фармацевтичного маркетингу.
Маркетинг — це вид ринкової діяльності, при якому використовується системний підхід та системно-цільовий метод при вирішенні господарських проблем, а ринок, його вимоги і характер реакції — є критеріями ефективності діяльності.
Основні риси діяльності маркетингу:
— цільова орієнтація, тобто забезпечення певного рівня прибутковості у заданих границях часу
— комплексність, тобто поєднання окремих маркетингових дій у єдиний технологічний процес управління
У маркетингу використовується подвійний підхід:
— всебічне вивчення ринку, адаптація діяльності підприємства під змінні вимоги ринкового середовища
— активна дія на ринок за допомогою всіх доступних заходів
Вихідним масштабом при формуванні системи маркетингу на фармацевтичному підприємстві є сприяння зміцненню його зовнішніх позицій. Тому основна мета функціонування системи маркетингу — охоплення потреб ринку із забезпеченням вигоди (прибутку) для підприємства.
Завдання системи маркетингу
Охоплення
потреб
––®
— виявлення та вивчення ринків
— розробка пропозицій
— розподіл пропозицій
— налагодження комунікаційних зв'язків