Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Традиційна крива ЖЦП.

Традиційна крива жцп передбачає слідуючі етапи ׃

І. Впровадження — створення ринку для нового продукту. Темпи продажу залежать від новизни продукта та від того, наскільки його бажає споживач. Конкуренція обмежена. Великі витрати на виробництво та маркетинг, низька частка прибутку. Споживач — товари.

ІІ. Зростання — розширення збуту та пропозиції модифікованого продукту. Декілька фірм проникають на високоприбутковий ринок, який має високий потенціал і загалузевий збут швидко зростає. Високі прибутки. Пропонуються модифіковані варіанти базової моделі продукта.

ІІІ. Насичення — стабілізація збуту. Фірма намагається зберегти відмінні переваги. Галузевий збут стабілізується. Максимальна конкуренція. Зменшення розмірів прибутку, оскільки надаються знижки до ціни. Споживачі з середніми доходами.

IV. Спад — вихід з ринку. Підприємство застосовує три альтернативні дії: поступове скорочення виробництва продукту, оживлення продукту, закінчення випуску продукту.

Типові криві ЖЦП:

а) Традиційна крива (наведена вище) описує періоди введення, зростання, зрілості та спаду.

б) Класична крива (бум) описує популярний препарат зі стабільним збутом протягом довготривалого періоду.

в) Крива захоплення описує товар, який набуває швидкого злету та падіння популярності.

г) Крива тривалого захоплення формується як попередня, за винятком того, що останній збут продовжується у розмірах, які становлять незначну частину від обсягу реалізації препарату.

д) Сезонна крива або крива моди описує життєвий цикл препарату, який продається протягом певних періодів часу.

е) Крива поновлення (ностальгії) описує товар, який вже застарілий але знову набув популярності.

є) Крива провалу описує ЖЦП, який не прийнятий ринком.

Маркетингове дослідження — це систематичне збирання, аналіз і відображення даних про проблеми, пов'язані з маркетингом товарів та послуг. Воно виконується нейтральними організаціями, діловими фірмами, службою маркетингу підприємства.

Інформаційну базу для проведення маркетингового дослідження становить вторинна та первинна інформація.

Вторинна інформація — це сукупність даних, які зібрані раніше для цілей, відмінних від пов'язаних з вирішенням проблеми, яка досліджується. Вторинна інформація поділяється на внутрішню та зовнішню. Джерела внутрішньої інформації — це бюджети, дані про збут, дані про прибуток та збитки, рахунки клієнтів, результати попередніх досліджень, письмові повідомлення, скарги споживачів, тощо. Зовнішні джерела — періодичні видання, книги, монографії, комерційні дослідницькі організації.

Первинна інформація — це дані отримані вперше для розв'язування чітко визначеної проблеми.

План проведення маркетингового дослідження складається у разі необхідності з первинних даних і містить:

1. визначення відповідальних за збирання та обробку даних

2. виявлення об'єктів досліджень та порядок їх вибору

3. визначення методів збирання та обробки даних

4. розрахунок кошторису витрат

5. визначення способів оформлення результатних даних

Основні методи збирання та обробки даних:

1. Опитування — систематичне збирання даних від опитуваних осіб через контакти з ними особисто, поштою та телефоном

2. Спостереження — аналітичний метод, за допомогою якого вивчається та фіксується поведінка і результати минулої поведінки покупців у реальних ситуаціях

3. Експеримент — дослідження, під час якого повинно бути встановлено, як зміни однієї або декількох перемінних впливають на одну або декілька залежну перемінну

4. Імітація — заснований на застосуванні моделювання та комп'ютерної техніки метод, який відтворює використання різних маркетингових факторів на папері, а не в реальних умовах

5. Семантичнийдиференціал — перелік протилежних визначень. Цей метод використовує шкали порівняння замість або у доповненя до питань. Кожне визначення оцінюється біномерною шкалою і розраховується середнє значення для всіх опитуваних. Потім розробляється загальний профіль підприємства або товару, який може бути зістивлений з профілями конкурентів та ідеальними оцінками споживачів.

6. Статистичний метод аналізу даних призначений для їх ущільнення, виявлення взаємозв'язків, залежностей та структур.

Види методів аналізу та фактори, які їх визначають:

— прості та багатофакторні — за кількістю перемінних, які аналізують одночасно

— описові та індуктивні методи — за ціллю аналізу

— методи аналізу залежностей та взаємозв'язків — відповідно до поділу перемінних на залежні та незалежні.

 

 


Читайте також:

  1. V. ТРАДИЦІЙНА КУЛЬТУРА УКРАЇНСЬКОГО НАРОДУ
  2. А) Задачі, що розкривають зміст дій
  3. Альтернативні уявлення щодо макроекономічного регулювання: теорії раціональних сподівань та економіка пропозиції. Крива Лафера.
  4. Аналіз динаміки витрат і крива досвіду
  5. Аналіз часткової рівноваги Крива виробничих можливостей
  6. Б) Задачі, що розкривають новий зміст арифметичних дій
  7. Банки мають право відкривати своїм клієнтам
  8. Видатки та заощадження як функції доходу. Автономні величини та їх чинники. Крива планових видатків.
  9. Відкривання дверей
  10. Дана функция полезности. Тогда кривая безразличия задается уравнением...
  11. Джерело шуму , розташовують у кожусі, внутрішні поверхні якого покривають звукопоглинальними матеріалами. Різновидом цього методу є кабіна керування.
  12. Для травлення і видалення металу тільки з певних ділянок всю поверхню деталі покривають захисним кислотостійким шаром (лаку, воску), за виключенням місць, що підлягають травленню.




Переглядів: 557

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Функції та суб'єкти маркетингу | Приклад побудови семантичного диференціалу.

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.004 сек.