Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Кваліфікаційна робота бакалаврів з реклами та зв’язків із громадськістю

Варіант 1. Творча робота

 

Оскільки студент за час бакалаврату проходить цикл із 7 практик, то результатом цього має бути такий практичний мінімум-інформаційний продукт, який передбачає підбірку газетних чи журнальних матеріалів, теле- та радіосюжетів рекламного чи ПР-характеру, різних за видами.

У цьому випадку робота оформляється за першим варіантом творчої роботи для журналістів:

  1. Традиційний вступ
  2. Стислий опис роботи (до 10 сторінок) інформаційного продукту, в якому вказати, для якого засобу масової інформації та для якої аудиторії готувався. Подати історію ЗМІ, визначити приналежність до жанрів, тематику, проблематику. Вказати рекцію аудиторії і наслідки реакції на інформаційний продукт, якщо таке мало місце.
  3. Текстовий варіант продукту (основою такого продукту може бути):

- Газета чи журнал, де працюває автор, із матеріалами, що готувалися ним (чи із вказівкою на те, яку посаду він займає в редакційні колегії),

- Презентація рекламного відділу чи рекламної/ПР-агенції, де працює автор

- Рекламні матеріали: прес-релізи - 10, прес-кіти - 2-3, бекграундери – 2-3, іміджеві статті – 2-3 тощо.

- Дизайнерські розробки – рекламні буклети -2-3, листівки – 2-3, календарі -2-3,

- Теле- та радіорекламні ролики (чи їх сценарії).

- Розробки рекламного і ПР-характеру на сайтах та в електронних виданнях НУМЕРАЦІЯ

  1. Висновки
  2. Список використаних джерел (які згадуються в стислому описі, не менше 30)
  3. Електронний варіант-презентація Power Point із ілюстраціями інформаційного продукту .

Варіант №2. Наукова робота

Для тих студентів, котрі виявили інтерес до наукових пошуків і збираються у подальшому вступати до магістратури, аспірантури тощо, пропонується варіант традиційного дипломного проекта, але з певними особливостями:

  1. Традиційний вступ
  2. Теоретичний розділ (20 сторінок)
  3. Практичний розділ (основою такого розділу має бути: компаративний аналіз власних матеріалів і подібних матеріалів майстрів реклами і ПР вгазеті, журналі, нателебаченні, радіостанції, сайтах чи електронних виданнях (20 сторінок).
  4. Висновки
  5. Список використаних джерел (не менше 30-40)
  6. Додатки (власні матеріали, мінімум 10).
  7. Стаття в науковому журналі + тези хоча б 1-2 конференцій

 


Читайте також:

  1. II. Будова доменної печі (ДП) і її робота
  2. II. Самостійна робота студентів.
  3. IV. ВИХОВНА РОБОТА В КЛАСІ
  4. IV. ІНДИВІДУАЛЬНА РОБОТА СТУДЕНТІВ.
  5. IV. Науково-дослідницька робота.
  6. IV. Практична робота.
  7. IV. Робота над темою уроку
  8. IV. Система зв’язків всередині центральної нервової системи
  9. Qорганізаційне середовище, в якому виконується робота
  10. V. Робота з підручником
  11. V. Робота з підручником. с. 59-60
  12. V. Робота з програмою «Виконавець Восьминіжка»




Переглядів: 365

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Традиційний вступ | Варіант № 3. Науково-практична робота

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.005 сек.