МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||
ЗАГАЛЬНІ ПОЛОЖЕННЯМІНІСТЕРСТВО АГРАРНОЇ ПОЛІТИКИ УКРАЇНИ ДЕРЖАВНИЙ ВИЩИЙ НАВЧАЛЬНИЙ ЗАКЛАД “ХЕРСОНСЬКИЙ ДЕРЖАВНИЙ АГРАРНИЙ УНІВЕРСИТЕТ”
Кафедра обліку і аудиту
ФІНАНСОВИЙ ОБЛІК МЕТОДИЧНІ РЕКОМЕНДАЦІЇ Щодо виконання курсової роботи для студентів ΙΙΙ курсу економічного факультету Спеціальності 6.030509 «Облік і аудит»
Херсон – 2011 Шепель І.В., Скрипник С.В., Собченко А.М. Фінансовий облік: Методичні рекомендації щодо виконання курсової роботи для студентів ΙΙΙ курсу економічного факультету спеціальності 6.050100 “Облік і аудит” - Херсон: ХДАУ, Колос. – 2011 р. – 32 с.
Рецензент: Зоріна В.Н. – кандидат економічних наук, доцент кафедри обліку і аудиту Херсонського економіко-правового інституту
Затверджено на засіданні кафедри обліку і аудиту (протокол № __ від «__» ________________ 2011 р.) Зав. кафедрою, д.е.н., професор Л.О.Мармуль
Рекомендовано до друку навчально-методичною комісією зі спеціальності «Облік і аудит» економічного факультету (протокол № _____ від «____» ___________________ 2011 р.) Голова навчально-методичної комісії, д.е.н., професор Л.О.Мармуль Зміст
ЗАГАЛЬНІ ПОЛОЖЕННЯ
Курсова робота (далі – КР) є обов’язковим видом самостійної роботи студентів в університеті, а саме творчо-дослідною самостійною роботою. Вона передбачена навчальним планом спеціальності «Облік і аудит» та робочою програмою дисципліни «Фінансовий облік». Курсова робота – це завершальний етап вивчення дисципліни “Фінансовий облік”. Вона дозволяє зробити висновки про те, наскільки студент засвоїв теоретичний матеріал та вміє використовувати набуті знання для вивчення і розв’язання конкретних завдань щодо вдосконалення бухгалтерського обліку в сучасних умовах розвитку ринкових відносин в Україні та реформування бухгалтерського обліку. Мета курсової роботи полягає в тому, що в процесі її виконання студент не тільки закріплює теоретичний матеріал та узагальнює знання, одержані в період навчання, але й значно поглиблює їх та застосовує при комплексному вирішенні конкретного фахового завдання. Виконання курсової роботи стає не тільки перевіркою підготовки студента до самостійної творчої роботи, але й важливою формою розвитку навичок до самостійної наукової праці. Досвід та знання, одержані студентами на даному етапі навчання, будуть використані при підготовці випускної роботи бакалавра. Крім того, курсова робота – це самостійно виконана робота, яка повинна виявити ступінь підготовки студента до самостійної діяльності в галузі фінансового обліку на підприємствах, організаціях і установах. В курсовій роботі необхідно показати уміння правильно використовувати теоретичні положення економічної науки і, зокрема, обліково – аналітичної, для успішного виконання соціально-економічних завдань, вміння користуватися науковим апаратом: викладати свою точку зору з питань, які розглядаються; робити науково - обґрунтовані висновки і давати конкретні пропозиції щодо удосконалення облікового процесу. При написанні курсової роботи за завданнями бухгалтерського обліку студент повинен продемонструвати теоретичні знання з професійної підготовки та практичні вміння щодо розв’язання конкретних задач у відповідній сфері діяльності. При розробці тем курсових робіт враховувалися вимоги відповідних державних стандартів освіти (ОКХ, ОПП).
Читайте також:
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|