Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Основні напрями дослідження міжнародного маркетингу.

Міжнародне маркетингове середовище включає в себе:

1) систему чинників, які аналізують конкретну ситуацію, в якій діє підприємство-виробник та реалізатор товарів чи послуг на внутрішньому та іноземному ринках;

2) чинники, які характеризують комплексну взаємодію різних світових ринків щодо розвитку виробництва і просування товарів у світовому масштабі (систему міжнародного бізнесу).

Протягом останніх двох десятиліть міжнародне маркетингове середовище зазнало значних змін, тут з’явилися нові можливості та нові проблеми. Світова економіка за цей час глобалізувалася, істотно зросли обсяги міжнародної торгівлі та інвестицій, з’явилось багато привабливих ринків у Західній та Східній Європі, Китаї, Тихоокеанському регіоні.

Іноземні компанії все частіше наштовхуються на торгові бар’єри захисту вітчизняних ринків від міжнародної конкуренції. Найбільш поширеним обмеженням у міжнародній торгівлі виступає митний тариф – податок на імпортований товар, який захищає місцевих виробників та є дохідною частиною державного бюджету. З метою стимулювання експорту продукції держава може встановлювати нижчі ставки мита або взагалі нульові ставки і навпаки – підвищувати їх.

Ще одним бар’єром у міжнародній торгівлі є квота – кількісне обмеження ввезення визначених товарів. Держава може кількісно обмежувати ввіз того чи іншого товару іноземною компанією, оскільки бажає створити сприятливі умови для вітчизняного підприємництва, яке реалізовуватиме свою продукцію на внутрішньому ринку без міжнародної конкуренції.


Читайте також:

  1. I. Дослідження фізичних властивостей
  2. I. ОСНОВНІ ЕТАПИ ВИКОНАННЯ КУРСОВОЇ РОБОТИ
  3. I. Постановка завдання статистичного дослідження
  4. II. Основні закономірності ходу і розгалуження судин великого і малого кіл кровообігу
  5. II. Основні засоби
  6. II. ОСНОВНІ ПОВНОВАЖЕННЯ ТРУДОВИХ КОЛЕКТИВІВ
  7. II.3. Основні способи і прийоми досягнення адекватності
  8. III етап. Опрацювання результатів дослідження.
  9. III. Економічна інтерпретація результатів статистичного дослідження банків
  10. III. Основні обов'язки робітників та службовців
  11. IV. Основні обов'язки адміністрації
  12. V. ОСНОВНІ ВИМОГИ ДО ОФОРМЛЕННЯ КУРСОВОЇ РОБОТИ




Переглядів: 280

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Суть міжнародного маркетингу. | Рішення щодо доцільності виходу на зовнішній ринок.

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.005 сек.