МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Загальні положенняМІНІСТЕРСТВО ОСВІТИ І НАУКИ УКРАЇНИ ТЕРНОПІЛЬСЬКИЙ ТЕХНІЧНИЙ КОЛЕДЖ ТЕРНОПІЛЬСЬКОГО НАЦІОНАЛЬНОГО ТЕХНІЧНОГО УНІВЕРСИТЕТУ Імені Івана Пулюя МЕТОДИЧНІ ВКАЗІВКИ До виконання курсового проектування по предмету:
«Основи технології ремонту автомобілів»
для студентів спеціальності Обслуговування та ремонт автомобілів і двигунів»
Розробив: Галайчук В.Я.
Тернопіль 2006 р. Галайчук В.Я. Методичні вказівки до виконання курсового проекту з дисципліни: „Основи технології ремонту автомобілів”. Навчальний посібник для студентів спеціальності 5.090240 „Обслуговування та ремонт автомобілів та двигунів” Розглянуто на засіданні циклової комісії автомеханічних дисциплін Протокол № _______ від „____”_____________ 2006р.
Голова ЦК __________ Фігурка Я.Р. Вступ Курсовий проект з дисципліни "Основи технології ремонту автомобілів і двигунів" є завершальним етапом роботи студентів по даному предметі. Його виконання базується на міцних знаннях як основного предмета, так і супутніх (технологія металів, допуски і посадки, креслення, автомобілі й ін.). Метою проектування є: відпрацьовування навичок вирішення технологічних питань при ремонті деталей автомобіля, а також ознайомлення з вимогами ГОСТу складанні технологічної документації.
Основною причиною, яка ускладнює виконання курсового проекту створюється через відсутність необхідного довідкового матеріалу. Тому в цих методичних указівках ставиться мета - дати студентам необхідні і достатні рекомендації як у вирішенні технологічних питань, так і в оформленні курсового проекту в суворій відповідності з вимогами ЕСКД і ЕСТД. Загальні положення Кожному студентові видається індивідуальне завдання з вказівкою повного найменування деталі автомобіля, її номера по каталогу, конкретних дефектів і їхнього характеру (розміру, розташування і т.д.).
Склад курсового проекту: - розрахунково-пояснююча записка (текстова частина); - графічна частина. Розрахунково-пояснююча записка виконується в об'ємі 25 аркушів формату А4 текстової частини і містить вихідні дані, технологічну, конструкторську частини. Графічна частина виконується на 1-2 листах формату А-1 і містить загальний вид або складальне креслення пристосування, а також робочі креслення його деталей і тип дільниці відновлення деталей. Текстова частина виконується в чернетці і тільки після перевірки викладачем оформляється остаточно. У чернетці припускаються виправлення, доповнення, посилання і т.п., але загальні вимоги по оформленню текстової частини виконуються цілком, тобто в чернетці на всіх листах робляться рамки основні написи, заголовки пишуться шрифтом, дотримуються необхідні інтервали, слова пишуться без скорочень і т.д. У гарному оформленні чернетки застава якісного виконання всього проекту. Розробляючи який-небудь розділ, необхідно спочатку прочитати усі рекомендації до нього по дачних методичних указівках. При виконанні графічної частини спочатку погоджуються з викладачем ескізи загального виду і деталювання (кількість проекцій, їхнє розташування, по яких деталях виконувати робочі креслення і т.п.). Велике значення має планування роботи з курсового проектування, розподіл часу. Пропонується зразковий графік роботи студента :
Зверніть увагу (див.графік) , що розробка конструкторської частини починається відразу ж після розробки загального плану ремонту і вибору устаткування. І після прийняття рішення по конструкторській частині (пристосуванню), необхідно відразу ж починати оформлення графічних аркушів. Далі студент одночасно працює над теоретичними питаннями і графічною частиною. Переписування начисто перевіреної чернетки рекомендується почати з п'ятого-шостого заняття. Суворе дотримання графіка забезпечить рівномірний розподіл навантаження, ритмічність і послідовність у роботі і своєчасній здачі курсового проекту. Читайте також:
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|