МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||
Оцінка виконання кожним студентом вивчених практичних навичок.Студент повинен вміти: - визначати етіологічні та патогенетичні фактори функціональних та органічних захворювань кишечника, жовчного міхура, жовчовивідних шляхів та підшлункової залози у дітей старшого віку. (відповідно ОКХ, списку 2, додатка А, за програмою педіатрії IV курсу); - збирати скарги, анамнез хвороби та життя у дітей з функціональним закрепом, синдромом подразненого кишечника, неспецифічним виразковим колітом, хворобою Крону, дискинезією жовчного міхура та жовчовивідних шляхів, холецистохолангітом, холециститом та панкреатитом ; - збирати сімейний анамнез у родичів хворої дитини; - вміти провести загальний огляд, пальпацію, перкусію та аускультацію органів і систем дитини з функціональними та органічними захворюваннями кишечника, жовчного міхура, жовчовивідних шляхів та підшлункової залози з урахуванням вікових особливостей дитячого організму; -вміти обґрунтувати та поставити найбільш вірогідний або синдромний діагноз при функціональних та органічних захворюваннях органів кишечника, жовчного міхура, жовчовивідних шляхів та підшлункової залози у дітей старшого віку; - вміти за уніфікованими протоколами призначити лабораторне та/або інструментальне обстеження хворої дитини при функціональному закрепі, синдромі подразненого кишечника, неспецифічному виразковому коліті, хворобі Крону, дискинезії жовчного міхура та жовчовивідних шляхів, холецистохолангіті, холецистиім та панкреатиті та інтерпретувати отримані дані; - вміти трактувати та обґрунтовувати загальні принципи лікування, реабілітації та профілактики функціональних та органічних захворювань кишечника, жовчного міхура, жовчовивідних шляхів та підшлункової залози у дітей старшого віку.
6.Інформаційна частина методичної розробки 6.1. Мінімальний базовий рівень знань,необхідний для засвоєння теми. (Класифікація функціональних гастроїнтестінальних розладів у дітей представлена в розділі Т.№1). Ключовим|джерельним| захворюванням групи функціональних захворювань кишечника безумовно є|з'являється| СИНДРОМ ПОДРАЗНЕННОГО КИШЕЧНИКУ (СПК) – одне із захворювань, що найчастіше зустрічаються в світовій практиці, зокрема у дітей. Синдром подразненого кишечника (СПК) – функціональні гастроінтестінальні порушення, які характеризуються абдомінальним болем та порушенням кишкових функцій без специфічної, притаманної тільки йому органічної патології. Розповсюдженість СПК серед дітей різних вікових груп практично однакова і складає у дітей молодшого шкільного віку 21,2 % та серед дітей середнього і старшого шкільного віку – 19,4%. В даний час СПКрозглядають як групу захворювань, які супроводжуються функціональними порушеннями, при яких болі в животі поєднуються з патологічними змінами дефекації, частоти і характеру стільця, метеоризмом, постійно або періодично впродовж 3 і більше місяців.
Класифікація.(відповідно Римських критеріїв) 1. СПК – С (СПК із закрепом, констипацією) 2. СПК – Д (СПК із діареєю) 3. СПК – М (змішаний (mixt) синдром, діарея + закреп) 4. СПК – А (закреп та діарея, що перетинаються (альтернують) ЕтіологіяСПК багато в чому до кінця не вивчена. Передбачається|припускається| вплив декількох груп чинників|факторів|: 1. Розлади психоемоційної сфери. 2. Моторно-евакуаторні порушення. 3. Дісбіотичні зміни|зсуви|. Серед чинників|факторів|, сприяючих розвитку СПК, виділяють патологію вагітності і пологів, ранній перехід|переведення| на штучне вигодовування, алергічні реакції на продукти харчування, гіпотрофія на першому році життя. Передбачається|припускається| певне значення у формуванні| СПК генетично обумовлених особливостей нервово-вегетативних реакцій, секреторній функції шлунку і підшлункової залози, а також схильності до розвитку алергії. Безперечну роль серед етіологічних|етіологія| чинників|факторів| грає підвищена чутливість рецепторів стінки кишки до розтягування. Моторика і чутливість рецепторного апарату кишечника порушуються при незбалансованому і нераціональному живленні|харчуванні|, а також вследствии| перенесених кишкових інфекцій, при гельмінтозі. Читайте також:
|
||||||||
|